Tabbygalen!

Jag älskar också TABBY, har en vacker tabby hane, men just nu sitter jag på jobbet.

#2 Du glömde dina flickor som är tabby

mums vilka snygga tabbysar.. det är absolut det snyggaste mönstret tycker jag

Otroligt snygga tecken på allihop. Tabby är mitt absoluta favoritmönster också! Jag beundrar särskilt kontrasterna på Bahamut! 
S*WesthKiowa's Bullen Berglund har tyvärr en mer "blurrig" teckning än katterna ovan. Jag har även fått frågan flera gånger om han inte är blå, men är han inte. Han är DNA-testad för att jag skulle kunna argumentera emot! 
Som ni ser är det inte jag som tagit bilden. (Fast jag önskar att jag kunde få till sådana kort…)
/Maria

#12 Ja där är ju vackra Amazon
Här kommer IC S*Skogsjentans Atlas, född 040217 (han är förövrigt till avel. Atlas är HCM-testad två gånger, båda med normalt resultat, det senaste ultraljudet 090526. Han är GSD IV testad normal. Han har blodgrupp A. (Se även "Avelshanar finnes")
//Marianne

Älskar tabbymönster. Dreggel över bilderna 

Åh, Bahamut
Följde honom mycket som kattunge och var bra sugen, fullkomligen älskar hans kontraster!
Tabby är mitt favoritmönster också, och jag SKA ha en svartsilvertabby någon dag! :D

Jättefina tabbykatter här
Vi har några stycken tabbymönstrade katter. Jag bara älskar tabby! Här kommer den som vi tycker har den bästa teckningen. EC S* Mighty Claw's Garion. Han är farfar till Bahamut #6 och mormors far till S*Runsvik's Quasimodo#3
Jättevackra båda två
Bilden på Garion är tagen i april 2009.

#19 + #20 Bedårande katter båda två.

Mvh,
Eva-Helen

#22+#23 Vilka vackra tabbykatter ni har där hemma
.Jag älskar tabby mönster och era går inte av för hacker, otroligt flotta katter.
Mvh,
Eva-Helen
#16 Marianne. Han är så fin Atlas
Kram
PS. Sebek skickar nospussar till Amber

#21&24 Vi tackar så mycket.
Jag är också tabbygalen.
// Jaana & Anders