Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1345 ggr
Juliette-
0

Fräck 14månader

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick lite bilder på S*Lapommis Fräck i Frack i mailen och jag måste dela med mig. Jag tycker han har utvecklats till en otroligt vacker kille.. Kanske är jag partisk?
Här kommer skönheten i alla fall

Juliette-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bjuder på en bild till..

Han är efter S*Silvernalle's Opal som syns på färgsättningen om inte annas och CH S*Redtail's Nigel som givit fantastiska barn.. Så stolt :)

Dalhem
0

Du har all rätt att vara stolt! Superfin kille!

SannaE
0

Åhh vad fin han är!
Förstår att du är stolt!

Juliette-
0

Ja denna kille flytta när han var 8månader så han kommer alltid ha en alldeles egen plats i mitt hjärta.. Lilla älskade Fräck eller ha idag lyssnar han till Texas

Sissi
0

Vilken vacker kille!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Hyrrokkin
0

Gud så snygg han blivit! Kyss

Juliette-
0

#6 Ja hihi du var ju sugen en gång i tiden.. Det vart en vacker kille och päls så det räcker och vart över *fniss* Fast jag har ju alltid tyckt Fräck varit helt underbar såklart

Hyrrokkin
0

#7 Hihi, ja! Det är nästan så man ångrar sig ;) Närå, jag är så nöjd med min lillstrutta Kyss Klart gammelmatte är extra partisk, men visst är han underbar! Kyss

Labolina_73
0

superfin kille.. :-)

//Linda

LottaC
0

Han har utvecklats mycket bra…kram till dig o din mamma o pappa Nigel förståss//Lotta

SillyZones
0

Superfin har han blivit!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Juliette-
0

#10,11 Kul ni gillar Fräckis.. Blir mer och mer nöjd med den kullen.. dom kommer bra nu när dom fått växa på sig

sandras-tiger
0

Nej men vilken kille alltsåKyss. Tja det är bara att hålla med, nästan att man ångrar sig.

GodbitenSkrattande

LaSadie
0

Underbart vacker. Hela kullen var super, och lilla Fräck som stal mitt hjärta när han la sig i Pirres knä o somnade när vi var på besök.

Juliette-
0

#14 Ja det är en go kille och vacker..