Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett06-mat-leksaker
Läst 1032 ggr
Labolina_73
0

En upplysning,,

för er som kanske inte redan vet så kommer Royal Canin att ha ytterligare en prisökning den 1/6-09

En 10 kg säck som idag kostar 569:- kommer att kosta 629:-

Rasfodret som idag kostar 619:- kommer att kosta 689:-

Så passa på att köpa nu.

Ha en underbar dag.

MVH Linda

LaSadie
0

ooo tack så mkt för upplysningen. Ska nog köpa en del stora säckar med det som missarna tycker om…

MikaelaPetersson
0

åå tack! det ska jag komma ihåg. ska köpa en stor säck då

Sissi
0

Har precis köpt en 10 kg säck…och ALLA katter äter för tillfället med glädje Hill's kitten, så den 10 kg säcken räcker extra länge. Flört

Med den höjningen blir det ju precis lika dyrt som med Hill's…surt. Rynkar på näsan

TACK ändå för informationen!

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Juliette-
0

Tack f?r info d? ?r det dags att byta foder hemma h?r. Fast ska passa p? k?pa 2 s?ckar innan

xerxex
0

Tack, för upplysningen… våra killar äter i stort endast Royal Canin Perser 30… (vi har en Perserkille och en Skogiskille.. Vår Perser Tusse kom först så Skogisen Xeke äter ju samma som Tusse.. "annars blir det ju mer *intressant* att smaka vad den andra få för gott… Flört).

Kattmat är ju inte direkt billigt.. så varje "sant" man kan spara är helt perfekt… Skrattande

//  Jane

xerxex
0

Som sagt; Tack, för info. ringde maken direkt han köpte det nu på väg hem från jobbet… och butikspersonalen blev lite förvånade över att han kom så snabbt… Affären själv fick reda på det igår…

Alla kronor man kan spara går i och för sig åt till annat, men då kan man ju faktiskt köpa det där andra också..

// Jane

Labolina_73
0

#1-5 Ja men det var så lite så.. :-)

#6 Hehe japp jag fick reda på det igår i min butik.. så jag passade på att skriva ut det här såklart.. :-)

//Linda