Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 1446 ggr
Maxwell
0

LO katter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håkan på S*Kringlans hade fått ett besök hos LO katterna på Skånesdjurpark i present och bjöd in mej som fotograf, detta är nog det häftigaste jag varit med om.

Här finns massor av bilder.

http://www.kringlans.com/

/Lisbet

Bengan
0

Maffiga kissar Glad

Mvh Bengan

Runsviks
0

Otroligt vackra fotonGlad 
Vilken känsla det måste ha varit att gå ibland lodjuren.
Var du rädd någon gång?
//Kristin

vettan
0

Underbara foton Lisbet! Här kan vi snacka storlek på tofsarna!!!Flört

Runsviks
0

PS… den här länken skulle du även lägga in hos "Svensk natur ifokus"Flört

lynxeyes
0

Guuud vilka läckra bilder på otroooligt maffiga djur!!! Vi hade planer på att ta oss dit… men tösen orkade inte efter scouthajken :(

// Sophia

Mindfields
0

Vilka läckra bilder Lisbet!! :)

Maxwell
0

Innan vi gick in var jag lite orolig men direkt när vi kom in försvann det, det var en sån känsla att stå så nära dom, Håkan fick mata dom så mätta var dom ju och dom var så lugna hela tiden, deras skötare var jätteduktig och hade så bra hand med dom, tyvärr kunde man inte klappa dom, det kunde inte ens skötaren men vi var ca 1-2 meter från dom hela tiden, känslan var obeskrivlig…

Ska genast kolla in den sidan Kristin.

SpinE
0

Vilka fantastiska djur tillika foton, Lisbeth! Det känns ju nästan som om jag står bland dem när jag ser Dina bilderFörvånad

Jag har varit på Lejonsafari i Sydafrika men där var man tvungen att sitta kvar i jeepen- Lejonen uppfattar jeepen som en helhet men så fort någon går ut kan de attackera, då blir man villebråd. Dagen innan vi kom hade en tysk dam låtit bli att ta in dessa instruktioner. Hon blev attackerad och hade sedan endast en bit av armen kvar.

Men dess lo-djur verkar fredliga, nästan som de rökt fredspipa med oss människor!

Juliette-
0

Gud vad maffiga dom är.. jätte fina och vilka vackra foton du tagit.. du är mycket duktig på att fota måste jag säga!

Awanathas
0

guuuud vilka underbara bilder!!

Jag skulle sååå gärna vilja ha en Lo här hemma!!
Förstå va mysigt.. där kan man ju snacka benstomme o toffsar! hihi

Anneli_G
0

dom är ju grymma… vilka häftiga djur… nästan att man önskar man vore djurskötare… hihi… super fina foton!!!

WesthKiowas
0

Åh, va fina! Nu blev jag avundsjuk!!! Flört Förstår att det var häftigt!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Majamaloss
0

Wow, grattis till din upplevelse, avundsjuk men inte missunnsam är jag! // Maja

SweetScarlet
0

Ja vilka vackra bilder på lodjuren. De är fantastiskt vackra djur.Jag har fått tillfälle att se dessa underbara djur på nära håll jag med på frösö zoo.Det var då jag blev förälskad i de djuren.

LosGatos
0

Vackra bilder på vackra djur! Vilken härlig upplevelse det måste varit! Skulle inte ha något emot att få göra ett sånt besök. Glad

//Katarina

fjellans
0

Jag vill oxå träffa dom, vi hade ett som gick förbi här i våras, men inte såg jag den inte, satt ute i flera timmar sent på kvällen bara för att kanske få en chans att få se "vårat" lodjur, men icke sa nicke dåLedsen// Rita

UllisN
0

Wow vad häftigt Skrattandevilka underbart vackra katter…..och vilka fina bilder det är ju inte utan att man blir avundsjukRäcka ut tungan/Ulrika

ronjo
0

Vilken läckerbit:o))))))))))))

vanessa
0

Här kommer man från Hittekatter iFokus, och så möts man av detta. Så söta, vackra, underbara. Jag blir inte alls avundsjuk… Jag som alltid velat hälsa på vargarna på Kolmården. Detta krossar den drömmen i princip och gav mig en ny dröm. Okej, först vargar, sedan lodjur. Nu gäller det bara att söka efter någon sm vill ge mig en sådan här present. VILL HA.

Vanessa - så avundsjuk så att det nästan är pinsamt

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Froydis
0

for en opplevelse dere har hatt… sukk.

Maxwell
0

Tack alla för berömmet av mina bilder, jag kan inte säga det nog många gånger, detta var en upplevelse jag aldrig glömmerSkrattande