Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 26-regnbågsbron
Läst 1116 ggr
JohannaEkroth
0

IP S*Juvelens Saffran...

gick över regnbågsbron natten mot Valborg. Gråter Han var bara till låns!

Du är för alltid djupt älskad och djupt saknad, min prins!  Kyss

Det gör så ont!

Jag gjorde en minnessida om min skrutt för att biarbeta sorgen…  Så mycket tårar!

http://www.katarinasbod.se/saffran/

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

kerstin2181
0

Det är hemskt att mista någon familjemedlem, vilket våra katter är.

Miste en själv nyligen, och jag vet hur det kännsGråter tänker på dig

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Camizen
0

Jag beklagar sorgen. Jag har viarit inne på minnessidan. Så fint du har skrivit om Saffran. *tårögd"

Sissi
0

Beklagar verkligen!
Så otroligt fint du gjort på din hemsida, väldigt vackert.

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

ariel
0

Jag beklagar verkligen sorgen!

Man ser iallafall vilket bra liv han hade med dej,han kunde inte ha det bättre. Må han vila i frid den fina killen!

Jättefint var det på din hemsida& mer än en tår kom vill jag lova.

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

EvaHelen
0

#0 Jag har precis läst din berättelse och jag sitter här med tårar i ögonen, även om vi alla vet att en dag kommer denna dag för oss alla, men vi är nog aldrig riktigt förberedd, det kan man aldrig bli.

Vila i frid

Kram och tack för att du delar med dig av din berättelse.

SillyZones
0

Jag har varit inne på Saffrans sida och läst och sitter här med tårarna rinnande… Sov gott lilla Saffran och vila i frid!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

JohannaEkroth
0

Tack för alla vackra ord. Jag själv får tårar i ögonen när jag läser era svar. Saffran älskade att synas, så han ler nog däruppe. Synd bara att jag inte hann göra en hemsida medan han levde.

Återigen…

Tack!

Kram

Shaline
0

Så fint du Hanna skrivit om din vän Saffran. Sitter här jag också med tårarna rinnande. Fruktansvärt att mista en vän så här. Man vänjer sig aldrig men du får trösta dig med att nu behöver han aldrig mer lida och att han fick ett bra liv tillsammans med dig. Skickar tröstehälsningar till Lena och Kjell. Tänker på er också.

Kram //Siv

haapets
0

Så forferdelig. Jeg føler virkelig med deg. Det du har gjort på din hjemmeside er nydelig. Her trillet tårene.

RIP Saffran

isgardens
0

Lider med dig…Gråter jag med när jag läser om din Saffran.

Det är hemskt att förlora en vän. Men han hade ett underbart liv tillsammans med dig och sina vänner.

Catherine

MissMikkus
0

En så sorglig och samtidigt vacker berättelse om din älskade Saffran. Jag sitter också här och gråter. (kunde knappt svara i telefon när det ringde) Man blir så påmind om att vi bara har våra kära husdjur till låns som du skriver. Sov gott Saffran.

WesthKiowas
0

Åh, vad fint du har skrivit om ditt hjärta Saffran! Han verkade verkligen vara en väldigt speciell själ. Jag känner med dig och önskar av hela mitt hjärta att du hade fått länge tid med honom. Beklagar verkligen och jag vill skicka dig en jättestor tröstekram!

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Bengan-A
0

Lider fruktansvärt  med dig och karl som jag är så pallade jag inte att läsa texten.

Mvh Bengan

LittleL
0

Finner inga ord…Gråter 

/Sylvia

Kronängens
0

Mycket vacker sida du gjort. Känslig som man är så kom tårarna…

Beklagar sorgen. Han hade det bra hos dig när han levde i alla fall. Det kan du trösta dig med, så gott det går.

/Susanna

vilmer
0

Saffrans släkting Vilmer (Pappa heter Juvelens Diamant.) skickar några tröstemjau.

Margareta
0

Saffrans kusin Marvin tröstar också

Numer pensionär i Nynäshamn

Kattilaforsens
0

Även jag fick tårar i ögonen när jag läste dina fina ord om Saffran. Sorgen är outhärdlig när man förlorat en kär vän. Jag beklagar din stora förlust.

JohannaEkroth
0

Tack för alla vackra ord! Gråter Saffran hade tyckt om att träffa sina släktingar i verkliga livet!

Jag har Juvelens Blossa(kullsyster till Saffran) och Gefjon Menja (Kajsa) (mormor till Blossa och Saffran) här bredvid mig som hälsar med varsit *mjau* till sina släktingar.

Kram