Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett06-mat-leksaker
Läst 1114 ggr
akickia
0

Tips om klöspelare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

Jag tänkte bara tipsa om billiga klöspelare på tradera. Vi köpte vår för totalt 505 kr inklusive frakt (från Danmark) av företaget Macca. Ca två veckors leverans, men det var det värt =) Utropspriserna brukar vara på en krona, men oftast slutar de på mellan 300-500 kr. Frakten är oftast 125 kr, kolla vad som står i annonsen om vikt. De har fått en del negativa omdömen på tradera, men jag gissar att det oftast är fråga om missförstånd när det gäller fraktkostnader och leveranstider. Säker kan man ju aldrig vara, men jag har iaf inte haft några problem alls med dem, även mail med frågor blev besvarade snabbt och bra.

Kolla www.tradera.se och sök på auktioner från MaCCaDK så hittar ni nog. Vet inte om de alltid har klöspelare, de har allt möjligt, men jag har sett dem ofta. Nya auktioner kommer varje dag så det är bara att kika. Lycka till =)

majema
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det är ett bra tips. Har också köpt där och det fungerade rätt så bra. TOg lite tid innan jag min första. Har köpt 2 ggr.
Denna kostade 900 inkl frakt.
/Marie

cat-malou
0

Jag tillhör de som kommer att lämna negativt omdöme på Macca. Köpte två varor på Tradera, en likadan som i #1 och en annan liten. I Maccas information om frakt så ska man kunna lägga ihop volymvikten om man köper mer än en vara och om den då blir under 30 volymkilo så ska frakten bara bli 125:-. Vikten på dessa två varor blev 28 volymkilo så det lät ju ok tyckte jag. Men när jag hade vunnit så fick de plötsligt vikten till nästan 32 volymkilo! Jag höll på i nästan 1 månad innan de äntligen gav med sig och erkände att de hade fel, till saken hör att på deras egen danska auktionssajt så angav de vikterna för exakt samma varor till ännu lägre vikter!!!!! Idag fick jag då ett paket nästan två veckor efter att jag väl hade betalt men då var inte den lilla klösgrejen med!!!!!!! Så nu får jag väl börja jaga dem igen för min grej ska jag ha men inte sjutton tänker jag betala 125:- till för frakt!Skrikandes Kan också säga att för min del var det jättesegt att få svar på mina mail. Däremot så är klösmöbeln som jag fick fin och värd sitt pris så om det säger jag inget.

akickia
0

Ajdå, det var verkligen tråkigt att höra! Jag hoppas att det löser sig för dig så du får det du ska. Trist när det blir en massa strul, man vill ju kunna lita på att man får vad man bjudit på, och till rätt pris!