Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 242 ggr
Restless
0

Anmälningsstopp på GRK

Nedan följer meddelande från GRK angående utställningen 11-12 februari. Har redan fått in anmälningsavgifter som tyder på en full utställning, men vi har ingen information om rasfördelning etc.

"Vi har nu fullt på våran utställning. Då postgirot inte levererat betalningarna gjorda den 20 november vet vi inte om det finns någon plats i någon kategori. Så tillsvidare råder alltså anmälningsstop. Skulle det dyka upp någon plats så meddelar vi detta. Anmälningar inkomna till klubbarna kan tills vidare sändas till undertecknande.

MVH Ingela Malmsten Ansvarig sekretariatet GRK"

parlan
0

Oj då tur man betalde första dagen dåSkrattande

Mindfields
0

Eeewww… anm-stopp redan!!??
Då är det bara att hålla tummarna nu…

Restless
0

På kategori II är det ens säkert att det räcker med att betala in första dagen… Fy, vilken hets och hysteri :(

parlan
0

Nää det var inte så jag menade, utan chanserna ökar i vart fallFlört

Mindfields
0

#3 Verkligen hets o hysteri…

Ska man behöva anmäla till ALLA uställningar o HOPPAS att man kommer med på de man VILL åka till? Sehr merklich,,

Carrocs
0

Otroligt vad snabbt det blir fullt nuförtiden!

Sisikarlstad
0

Ja fyyyy!!! Jag har oxå betalt första dagen! MEN vem vet om VI kommer med för det??? Här var det ju bara 110st katter i Kat II eller??

VÄRFÖR ska det vara så j*a svårt o få komma med på utställning nu för tiden?? FYYY FÖRLÅT för mitt ord MEN jag blir ju så ledsen!!!!

Poimandres
0

Det är verkligen helt sjukt hur snabbt utställningarna blir fullbokade nu för tiden.

Kan det vara internets fel Förvånad, man lägger in betalningen på bevakning på internetbanken så att betalningen kommer in första dagen? Förr gick man ju antingen på posten och betalade in eller skickade med giro och då var det inte alltid man kom iväg att betala in första dagen utan tog det i samband med att man hade ärende på posten? Vad tror ni?

Mylingens
0

Håller med er alla här…tänk att det ska va så svårt att komma med på utställningarna. Jag har oxå betalt in första dagen så jag får hålla tummarna att vi kommer med. Som #7 skriver så är där bara 110 katter som kommer med i kat. II och det är inte speciellt många… //Kaisa

Mylingens
0

#8 Kan möjligtvis var så som du skriver men det har blivit så jättepopulärt att ställa ut sina katter, vi blir ju bara fler och fler.

Det blir kanske så att fler och fler klubbar väljer att ha 1 certs-helger istället så fler kan ställa ut. Vet inte annars hur man ska lösa det men det blir svårare hela tiden att komma med…lite trist. //Kaisa

Restless
0

Ärligt talat har det blivit fullt jättefort under de senaste åren på GRK så där brukar vara svårt att komma med. Det lite annorlunda formatet samt att det är så få platser spelar självklart in. Men i år… Det är en mardröm även för den som tar emot anmälningar samt kassören :(

Kommer ihåg när man kunde efteranmäla… Det var inte sååå länge sedan ;)

Anledningarna till att det blir fullt direkt är väl många, men visst har det blivit många fler utställare, speciellt i kategori II och närmare bestämt skogisägare. Kan vara något att tänka på när man säljer en katt till sällskap och uppmuntrar dem till att ställa ut ;p

Maxwell
0

NÄÄÄÄ……Gråter

Livsnjutarnas
0

Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Jag som betalade direkt efter tolvslaget då natten till den 20:e :(

Då fick dom mina pengar på sitt konto den 21:a alltså… Detta är ju inte sant!

F*************************n

Karolina!

smurfans
0

Fy va tråkigt ! att det ska va så svårt att få komma med på utställningar! det verkar ju vara helt omöjligt!!!Gråter

Sisikarlstad
0

Jo min kompis Kina som har S*Silverfåran´s Brandybuck "Bosse" Betalade in förtidigt så de ringde henne o sa de skulle betala tillbaka till henne o att hon skulle betala den 20 november igen o nu har hon gjort det!!! Så vem vet om jag o hon kommer med!!!

#9 Nä precis 110st??? Men jag kanske har fel??? Om det är så?110st på Skogis, Main Cooner, Ragdoll, Birma mm.

EddaM
0

Jag hann inte anmäla så jag åker inte på den utatällningen då=( Fast jag skall anmäla till Borås på fredag.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sisikarlstad
0

Jag har precis pratat med GRK om min betalning! Det stod på Swebank att de drog den 17 fast jag hade gjort en automatisk överföring den 20! Men de säger att de INTE fått några förbetalda inbetalningar…… NU!Skrattande Så hoppas de fick mina pengar på sitt konto den 20!!!!!!! Fundersam

Juliette-
0

Jag visste de skulle bli så så jag anmälde faktiskt inte.. får åka till GBG när de är en större utställning och större chans att komma med och inte hets 3mån innan Skrattande

Hoppas ni kommer med ni som anmält

EddaM
0

Juliette: Spinneriet har en utställning i april o deras utställningar brukar vara kanon bra. Tyvärr måste man anmäla fort dit med. Men det tänker jag göra.=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Restless
0

#12 Hann du inte anmäla? Synd i sådana fall :(

#15 Kanske inte exakt 110 stycken på hela kategori II, men ungefär. Om man tänker på att det brukar vara i den storleksordningen av endast NFO på en normalstor utställning, så är den här en pytteliten. Men å andra sidan har vi bara tre domare, så det förvånar väl knappast någon att det inte får plats med fler katter?

#13 Det är ju inte heeelt säkert att det krävs betalning första dagen. Så snart info om postgiroinbetalningarna kommer till kassören börjas det bena ut vilka kategorier som är fulla och vilka datum som gäller. Tills dess gäller att hålla tummarna… Hoppas få se många av er där! Kommer själv tillbringa hela helgen en trappa upp i sekretariatet.

Mulan
0

Urk… Så trist om man inte kommer med… Men sånt är livet.. Nåja, hoppet lever än i a f… Flört Det är illa att det är så få utställningar, men inte så konstigt med tanke på hur få som vill engagera sig i att anordna utställningarna.. Tyvärr.. Så alla ni som vill ha fler utställningar, engagera er i era klubbar så kanske det blir fler shower!

Mvh Malin

akickia
0

Jag håller med #21, fler engagerade människor och fler utställningar behövs. Just nu tycker jag det är bedrövligt vad ont om dem det är.

Hoppas ni kommer med alla ni som har anmält! Min sambo ville att vi skulle åka, men är man inte ute i god tid så är man inte. Så det får bli en annan gång. =)

Juliette-
0

#19. Självklart måste man alltid anmäla tidigt och de gör jag dock kändes denna utställning så liten och jag visste ju så många som tänkt åka dit så jag la ner från början.. de är ju bara en dag och 40mil till gbg så jag åker häldre på en dubbel då..

Dock tror jag inte de blir nått GBG i april då har vi en i hemstaden och birka i sthlm vi tänkt fara på och de räcker gott en månad man har inte råd att fara på allt.. skulle dock vara roligt att¨åka lite längre och se många katter man endast sätt på bild.. var jätte roligt när man var i sundsvall så gbg blir de nångång men inte i april ;)