Hon löper=)))
S*Nattugglans Willow löper och om några timmar bär det iväg till hanen, S* Magoria´s Manowar. Jag är jätte glad nu o jag hoppas att det blir något, de är ju oskulder båda två=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Gud vad roligt för er.. Önskar min hona kunde sätta fart hon med men icke sa nicke.. Lycka till nu hoppas de får till de och att dom får många fina barn sen 
Detta blir spännande. Hoppas på många vackra kattungar om ca nio veckor.
//RolfH
Vad kul! Lycka till!

Va kul! Hoppas att Manne får till det riktigt bra nu 
Ohhh, jag måste önska er lycka till och hoppas det går bättre än för mina oskulder här hemma…hihi. Annars tar det sig säkert nästa gång, men visst är väntan lång. Berätta sen hur det gått.
Karolina!
Hi hi hi det ser ut att gå likadant med dessa oskulderna!! Willow vill bara prata med Manne. Han har väl någon liten fundering….. men….. Ja ja. Det pratas väldigt därinne, i alla fall. 

Haha de kommer kanske igång snart då´=) Stackars er som får sova i deras pratande sedan=)
S*Luddhuvet´z

Det går inte så bra för dem. Hennes löp har dämpats en del men de är jätte bra vänner nu o pratar mycket med varandra. Hon skall vara kvar några dagar till för säkerthets skull o hon kommer ju inte vara lika rädd nästa gång när hon vet vart hon hamnat =) Och förhoppningsvis så blir löpet starkare nästa gång så han har lite bättre chans. =)
S*Luddhuvet´z
Ja dom gör inte alltid som vi önskar med nästa gång så blir det nog pang på rödbettan. Nu känner dom ju varandra och gillar det dom ser. Lycka till/Laila
JA!! Lycka Till!!! Vem vet de kanske har haft en liten "tuttelur" vem vet
!!

De går säkert bättre nästa gång som vissa säger här.. förhoppningsvis löper hon snart igen.. Såg de inte var så länge sen du släppte p-pillerna och de är ju inte alltid de blir så starkt löp direkt efter de så nästa löp blir nog bättre

Nej det är ju så, Juliette=) Och nu har ju hon fått träffa en stilig hane oxå=)
S*Luddhuvet´z
Lycka till! Det går säkert alldeles utmärkt, instinkter styr över oerfarenhet, om inte annat har vi väl alla hört talas om jungfrufödslar!?
// Maja
Nu du EddaM !!!!! Är det slut på oskulderna. Nu är det parat. 

#14 guuud vad roligt.. spännande.. nu har dom kommit på hur de var man skulle göra ;)

Åh, va kul! Manne fick till det!!!!!

Haha, nu kanske det blir små tussar ialf=) Ja Camilla, han lyckades komma på hur man gör=))
Juliette: Ja detta var kul =) Är ju så nyfiken på hur de kommer att se ut=)))
S*Luddhuvet´z

Hoppas att hon blir dräktig nu. Håller tummarna! // Åsa