Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 05-pälsvård
Läst 1614 ggr
SillyZones
0

Trimbord för buren!

Är det någon som har en beskrivning på hur man gör ett trimbord för utställningsburen? :-) Litet mått och sånt vore bra att ha!

Tack på förhand!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

kerstin2181
0

SylviaSkrattande kommer du till Örebro? jag har ett färdigt, knappt andvänt som du kan få, blått

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Seerath
0

http://www.janitasdesign.com/softspot/index.html har beskrivning på hur man gör en för att hänga på buren.

Juliette-
0

#1 kerstin det kan jag f? ;) jessica har en h?ndig man det har inte jag hihi. Du kan f? en liten summa med om du vill :-D

kerstin2181
0

#3 tackar Sylvia nej, så får du det gärnaFlört frågade ju henne först, så vi får hoppas att hon tycker hennes man behöver lite mer att göraSkrattande

Juliette-
0

#4 jag hotar jessica hon ska n?mligen bo hos mig under Nerk hihi

SillyZones
0

Sylvia? Känner mig litet förvirrad Kerstin, haha! Men om det är mig du frågar så tackar jag mer än gärna ja!!! Och ja, jag kommer till Örebro i juni!Kyss

Juliette, haha min man händig??

Juliette-
0

?h k?rring jag ville ha den s? du f?r bo p? loftet hmft. Grubbla med ?ver namnet men l?tsades som det stod jessica. *Surar*

kerstin2181
0

He he jag skrev fel namn, tänker på Sylvia för mycketSkrikandes jag menar Jessica, och hon har precis tackat ja till bordet

LittleL
0

HAHAHA, inte konstigt att jag funderade på vad du menadeSkrattande Kände mig liiite förvirrad därFlört Trimbord som man hänger på buren har jag redan, trodde att du kanske menade ett som stod på ben.

/Sylvia

SillyZones
0

Haha, Kerstin hade litet svårt med namnen idag! Tungan ute

Goa Kerstin!! Stort tack och stor kram till dig!!