Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 1706 ggr
Margona
0

Dommarfördelning, Linköping

Nu har dommarfördelningen kommit ut för utställningen i Linköping 23-24 majSkrattande

MikaelaPetersson
0

Härligt!! Jag fick kanon domare.

Margona
0

Jag fick också bra dommare till en av mina katter, hon har dömt honom förut så jag är så nöjd. Till den andra har jag fått en som jag aldrig tidigare haft.

dqhh
0

Ja va roligt, det var blandad kompott för mina katter. Extra kul är att Stella håller på att komma i päls, så vi hoppas.

Margona
0

Nu kom även bekräftelsen och där står det även att min katt ska färgbestämmas. Det ska bli väldigt intressant och höra vad de säger denna gång men han får ju inte registreras som creme, det vart han ändrad till förra gången.

MikaelaPetersson
0

Jag fick också min bekräftelse idag. :) Ska bli så roligt att ställa igen. Någon misse jag ska lägga några extra ögon på? Kram

EvaHelen
0

Ja, vi har också sett vilka domare som vi får till våra 2 katter som ska ställas. Jag har haft den ena domaren förut, men inte den andra, blir superspännande.

Vad kul att bekräftelsen har kommit.

Mvh,

Eva-Helen

ariel
0

Idag kom min bekräftelse också,ska bli spännande att ställa ut,är ju nybörjare på detta,har inte ställt ut så många gånger, så har mycket att ta in&lära.

Hur som så är det alltid skoj&få en bedömning på katterna…

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter