Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 837 ggr
ariel
0

S*Karmskogen's Sunshine

Jag vill tacka dig Margona för att du är så snäll&skickar så fina bilder på Sunhine.Blir alltid lika glad då jag får bilder. vill även passa på att tacka dig&Peter att ni tar så bra hand om gumman.

Kram Kram

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Margona
0

Tack för de fina orden! Jag försöker ta hand om henne och de andra katterna på ett bra sätt. Men ingen bild syns. Här en trött Sunshine!

Kram

Bebbarna013.jpg picture by Migeln

ariel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha,vet inte vad som hände blev error när jag försökte innan,men testar med en bild nu dåKyss Gosegumman.

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

Jag fick en fin bild till på Sunshine.Hon verkar utvecklas rejält.5,5 mån och väger 3,3kg inte illa! Här är hon väldigt lik sin pappa tycker jag alltSkrattandeKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Labolina_73
0

Jaaa hon är så fin,, hehe lite bikini men.. ;-) hon är ju tjej trots allt,,

Mycket bra vikt har hon ju oxå..

Nospuss på lilla Doris.. :-)

//Linda

ariel
0

#4 Ja visst är hon fin,så skoj att få kort på sina avkommor.

Kram

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

Hon är verkligen en busig liten fröken som det just nu är svårt att fota. Jag hoppas bara inte att hon tagit efter pappa, farfar och Skrållan när det gäller att knipa igen ögonen.

Det ska bli så spännande att ställa ut henne snart tillsammans med pappa Amadeus. Ja de liknar varandra ganska mycket och jag tycker nog hon blir mer och mer lik honom ju äldre hon blir.

ariel
0

Jadu ibland är det jobbigt detta knipande med ögonen,men blir alltid bättre med utebilder.Denna bilden älskar jag också som du skickade……Ja det ska bli så spännande att träffa tjejen&pappa Amadeus igen…Kram

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

Hon är svår att fota ute eftersom hon inte har tid att sitta stilla. Hon är så nyfiken på allt som finns och far runt hela tiden.

Mulan
0

Hon ser jättesöt ut! En raring, även om det är fel färg för mig.. Skäms

mvh Malin

ariel
0

Hon är så sötis&fin Sunnan,puss från gammelmatte&mamma Zindy…P.s Här är hon bara 2 veckorKyss

Marina/ S*Karmskogen's

EvaHelen
0

#0 + #1 Sunshine är sååå fin. Sunshine och min avkomma S*Fitnesscats Zeke är så himla lika varandra.Glad Det ska bli såå kul få träffa Sunshine om några veckor då vi ska på utställning, för hon är en sockertoppKyss

Kram Eva-Helen

Margona
0

#9 Tack ja hon är väldigt söt, jag älskar ju rödsilver katterSkrattande

#10 Vilken liten sötnos hon var även därKyss

#11 Tack vännen, jag är helt enig om att hon är väldigt lik Zeke men inte så konstigt då hon är hans moster. Tycker nog att hon och Amazon också påminner lite om varandra. Det ska bli roligt att ställa ut henne och få en bedömning. Jag tycker ju hon är så fin men det är alltid roligt att veta vad andra tycker.

Kattilaforsens
0

#8 Det har blivit en söt tonåring av henne. Flört

Margona
0

#13 Söt är hon men en tonåring som sagtSkrattande

Tänk vad tiden går fort imorgon blir hon 6 månader.

ariel
0

Fick ett par bilder till av goaste MargonaFlört Här är hon väldigt lik sin far men även ser jag allt likheter hos mamma Zindy,hur som så är hon fin,min fd SunnanKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

Ha ha, ja hon är då lik sin pappa när det gäller svårigheten att fota dem. Hon har inte tid när hon är pigg och när hon är trött så kniper hon med ögonen precis som AmadeusSkrattande

Keso
0

Nu ser du till hon är hemma på lördag för nu ska jag se henne! Hon får inte bli stor innan jag fått se henne.

Margona
0

#17 Ja denna helg ska hon inte åka till landet. Men hon är redan ganska stor nästan lika stor som Skrållan nuSkrattande

ariel
0

Fick ett par bilder till på sunnanKyss

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

Så denna ocksåKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

Måste bara visa upp likheten med pappa Amadeus, han är 10 månader på bildenSkrattande

Sissi
0

De är sjukt lika varandra! Kyss

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

LaSadie
0

Ja verkligen lika. supersöta :D

Margona
0

#22 Ja där kan han inte försöka svära sig fri inteSkrattande

#23 Ja hon är så söt min lilla prinsessa och jag är så glad att jag köpte henne.

Grattis till henne idag för hon blir 6 månader!

Keso
0

Synd att en så fin katt ska ha fel färg;-)

Margona
0

#25 Hur kan du säga att hon har fel färg, hon som är så fin rödsilverSkrattande

ariel
0

#25 Hon har ju helt rätt färgFlört

#26 Attans vad hon växer gummsan,ska bli så roligt att få träffa henne snart igen.Hon ser ut att ha blivet riktigt lång.Hehe men på denna bild är hon allt bra lik sin mamma igen.

Puss på nosen till Sunnan&Kramizzar till dig Margona!

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

Tack ännu en gång Margonis för alla bilder du skickar.Här är hon ju bara för sötKyss

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

Ännu en bild som jag fick,Tack tackGlad

Marina/ S*Karmskogen's

Keso
0

Här kommer ytterligare en bild på den "felfärgade" katten

och en till, här har hon tröttnat på all fotorgafering och vänt bästa sidan till. Hu vilken go katt du fått Margona, hon är helt underbar. Jag tror Icky skulle gilla henne också, du får ta med henne och komma och hälsa på kanske tom Honung skulle kunna vänja sig vid en annan katt om hon får träffa den här lilla skönheten. Pussa på henne från tant Nina

Margona
0

#30 Tack för den fina bilden på henne, där visar hon ju faktiskt ögonen. Visst är hon väll fin?

Kram

ariel
0

Men gosegumman så fin när man ser hennes fina ögon,längtar tills jag får pussa henne snart igen;)Haha hon är även fin när hon visar sin bästa sidaSkrattande

Marina/ S*Karmskogen's