Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett09-kattungar-till-salu
Läst 1292 ggr
Dalwhinnies
0

S*Swingcat's I-kull

2 underbara hanar, nu 10 veckor, finns till salu hos Eva Winqvist, S*Swingcat's!

Far: IC S*Harley Honey's Night Rod, JW

Mor: S*Aliosha's Idunn Herakliodottir 

S*Swingcat's Icon Inc, n 01 21

S*Swingcat's Isaac Rodzon, n 09 23 = bokad

S*Swingcat's Il X Intermetzzo, n 03 23

Tyvärr är Eva utan dator för tillfället, men bilder upp till 9 veckor finns här: http://www.swingcatsnfo.com

/Maja

Juliette-
0

Vilken fin kull

LittleL
0

JAAA!! Såå fina, speciellt Isaac då förståsKyss Jag är KÄR!! Och den lyckliga blivande slaven till den ljuvligast av ALLA kattungar i världen, Isaac!! Flört Längtar mig halvt fördärvad Tungan ute

/Sylvia

blondifire
0

han är en snygging sylvia!! Kyss

S*Winsnes Wilda

Sissi
0

Jätte fin kull!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

rockringen
0

De är kalasfina och Isaak är favvo Tungan ute

Barbro

[michaelalundgren]
0

Superfina, och även här är Isaak favoriten :)

Men Sylvia, jag tror nog inte du vet vad du ger dig in på när du skaffar dig en S*Swingcat's katt Oskyldig Talar av egna erfarenheter, då jag har halvsyster här bredvid mig.. Kommer nog bli en riktig hulligan ;)

WesthKiowas
0

Supernice! Grattis till dig Sylvia! Min favorit ocksåSkrattande

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Bladdermaja
0

KyssDe är verkligen superfinaKyssMin favorit har varit Isaac hela tiden. Om du läser det här Eva så kommer jag och pussar någon dag. Kjamen

Dalwhinnies
0

Isaac är min favorit också!Kyss Grattis Sylvia till en härlig kille; har ju varit och klämt på dem ett par gånger, men jag säger som Michis; Swing-katter är speciellaTungan ute, och jag har dessutom två st..FlörtKyss

/Maja

Runsviks
0

Grattis Eva till en vacker kull och Isaac är snygg. Så grattis och lycka till Sylvia med grabbenGlad

swingcats
0

Hejsan allesammans!

Tack Maja för att du lade ut tråden!

Jag hann få tillbaka min dator precis till kort-tagningen igår.
Efter en massa tjatande till datakillen så gick det snabbt.,, :)

Roligt att höra alla era kommentarer, jag tackar för allt beröm om min kull! :)
Jag är också väldigt nöjd med kullen och tycker att de är väldigt jämna. Redan stora personligheter och de växer fram mer roligheter ur dem hela tiden.. :9

Ja, ni som redan har en Swingcat vet ju hur det kan vara ,,, Moahhahhahaha :)

LittleL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad roligt att ni gillar Isaac=) Han har en look som jag kan dö för och jag är så glad att jag snart ska få hem honom. Hoppas det inte gör något Eva, men jag kan inte låta bli att lägga ut en av bilderna som jag fick igår. Han är sååå fiiin!!!Kyss Tungan ute

/Sylvia

svarttraskets
0

KyssSuperfinaKyss 

Kram
//Farfar Lairon och hans burköppnare Skrattande

[michaelalundgren]
0

#11 Vad kul att se dig här, tror inte jag gjort det tidigare(?)

swingcats
0

Nej, jag är lite dålig på att vara här,,, också!Skäms

Hur är det med er?? Dig och Lillan….
Är hon lika galen som vanligt?? Foten i munnen

[michaelalundgren]
0

Det är bara bra med oss.. Ja, hon är min lilla terrorist Tungan ute men hon går jätte bra ihop med Gudrun som bor hos mig nu, och dom busar och har sig mest hela tiden :) Jätte kul att se!

Men visst.. Inga strumpor eller handdukar ligger säkert på golvet.. Hmm.. :P Hehe

Kram kram

jaanuska
0

Grattis Eva till en vacker kull och Sylvia till en väldigt vacker kattSkrattande Isaac är favorit här ocksåKyss