Våra "tanter & farbröder" över 10!
Vilken vacker gammal "farbror" 
Ja guuuu va fin!!!!! 

Va snygg han är Arramis. Här kommer lite bilder på mina två skogskatter. Först ut är Ezzet hom är 15 år.

Gud vad han är vacker Margaretha. Det syns vartifrån Tippen fått sitt uttryck i alla fall.

Vår farbro Nicko…
EC S*Wildwood's Nick-O-Teen har 40 kattungar efter sig… kastrerades vid 4-5 år. Tog 21 raka cert till EC. Har aldrig strilat eller markerat inomhus förutom den dagen han blev Europa… då strilade han i domarburen… och husse fick jobba med att byra ut buren. Han har varit världens bästa barnvakt… älskat kattungar och varit snälla med alla katter överlag.
För mig är han bara det snällaste som finns… min älskade gubbe.
Blir nu 11 år den 25 oktober.
Det här är min äldsta katt, IP S*Kei-o-Nett's Grace som är 17 år gammal. Hon har drabbats av giftstruma och ligger den här veckan på SLU i Uppsala för behandlig med radioaktivt jod. På fredag ska jag hämta hem henne. Prognosen för att hon ska bli frisk är väldigt god, så jag hoppas verkligen att hon kommer att bli frisk, för förutom giftstruman så är hon "still going strong".

Många vackra gamlingar!
Jotta: hoppas du får hem Grace pigg och glad på fredag!
Vår första skogistjej blev 10 år i våras! Hon lever ett slappt pensionärsliv hos svärmor tillsammans med sin son som aldrig hade vett att flytta hemifrån ;) EC Lado Ninett Kongsdatter heter hon och är vackert svartsmoke. Hon accepterade det mesta i ett katteri, men blev väldigt olycklig när vi fick barn, tyvärr :/
Hej!
Helt underbara bilder på era gamlingar, blir varm i hjärtat av att se all mysiga Skogisar som har levt ett rikt och lyckligt liv…
//Spinnackern´s
Vilka fina gamlingar jag hittade här.

Åh så många vackra! Men mitt hjärta klappar lite extra för Fonzie, jag är ju så svag för svartsmoke..