Bilder på framtidens pojkar
Jag skulle gärna vilja se bilder på era stiliga unghanar, som eventuellt kommer att gå i avel men tidigast 2008. Tala gärna även om var i landet grabbarna finns.

Bacardi är en pojke som kanske kommer att gå i avel efter april -08. Han ska iaf vara min avelshane här hemma, till Engal och Augusta,, sedan får vi se.. :-)
Kanske om rätt hona dyker upp..
Han finns i Stockholm.
Just nu är han bara 6 månader,
Fler bilder finns på min hemsida på lillgubben. :-)
//Linda S*Englaflickornas
www.englaflickorna.com

S* Englaflickornas Sebek född 19/3-07. Sebek är en super gosig hane med ett super temperamet, social och väldigt snygg. Han har grov benstomme, stora öron och mkt bra pälskvalitet. Vi söker en hona som kompletterar och förbättrar Sebek. Sebek finns i Vallentuna. *Mvh Eva-Helen Nyström*
Hemsida: www.fitnesscats.com

Min älskade Dogge är väl tänkt att gå i avel, om han själv vill förståss, och bara lite
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

En bild till, extrem svårfotad, då han vill leka eller gosa jämt, han är 7 mån den 28/10
#2 Vad stor & fin han blivit Sebek!
#3 Åååh, Dogge som jag tycker så mycket om!
#0 Jag saknar en bild på min lilla älskling!!!?
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#5 Han finns ju redan med som min Avatar. Eller menar du kanske den lille finnen?
Ja, S*SillyZone´s Zero the Hero kommer eventuellt att finnas i begränsad tillgänglighet till våren. 6 1/2 månad nu, drygt. Han är en underbar kille temperamentsmässigt.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Måste testa.. :-)

#8 Hihi, det gick ju bra!

:-) mmmm tack…

Våran yngsta hane precis fyllda 1 skall snart få para sin första hona i vårat katteri. Han kommer nästa år ev lånas ut om intresse finns och en lämplig fru finnes.
CH S*Redtail's Nigel ns0324
Tyvärr yngre på båda bilderna men min kamera har gått i graven skall förhoppningsvis har en ny snart så jag kan fota lilla Jonte Myra *hihi* eller lilla o lilla.. en fantastisk kille snäll, trygg, orädd, fantastisk benstomme och mycket vacker enligt mig 

Jätte fina blivande avelshanar Ni alla har och visar fram. Vi har redan visa våran Sebek,men vi har ngra till bilder som vi tagit idag.
*Mvh Eva-Helen*

IC S*Grianan's Delling NFO e kanske inte morgondagens utan han har ju varit fertil ett tag. Han finns dock också till utlåning mycket begränsat nästa år. 

Många vackra hanar 

Mmmm visst finns det vackra oh snygga hanar.. :-)

#22 och 23
Vilka snyggingar!

#22 Din hane är sååå snygg, klart att du måste låta honom gå i avel*ler*, han är helt underbar, helt i min smak. Älskar den färgen och vilket fint uttryck i ansiktet, vilken kille*ler*.
Alla har såååå fina hanar,, så roligt att se alla fina ev. avelspojkar.
*Mvh Eva-Helen*

Min andra hane S* Englaflickornas Tutankhamun kommer också finnas tillgänglig under begränsad tid som avelshane år 2008. Även han kommer HCM testas innan parning, så som Sebek kommer göras.
Jag har ingen super bild på Tutankhamun, men denna får duga tills vidare, tycker det är svårt att få fin bild på honom, men jag nog ta dem båda till en professionell fotograf.
*Mvh Eva-Helen*

#23 Vacker kille… du har fler vackra killar! Jag kikar in på din hemsida lite då och då för att titta på pojkarna och dina andra katter. Lycka till med dem.
#28 Tackar! Va roligt att du kikar in i mellan åt!
/Kattis
#23 Gud vilken läcker kille!!
#31 WOW, jag baxnar, vad snygg han är, mums vilken kille!

#32 Håller med MUMS

#39 Mums! Han är verkligen stilig Innar.
Jag förstår att du längtar.

# 40 Ja, herregud, det har varit en lång väntan.
Men snart så :-))

Får jag bara fråga en sak
ni skriver rätt honor, vad bedömmer ni det på? stamtavla? eller besöker ni honorna, för att se om dom är rätt? är bara nyfiken, då jag själv kanske ska leta hane, åt en ganska liten hona, men bra profil, och mycket bra temprament, hade bestämt mig för kastrering, men har beslutsångest
#45 Stamtavla, temperamten, hur framtida ungar kan tänkas bli, och ngt som jag tycker är viktigt, ägaren, för jag personligen vill ha kontakt efter parningen och se kattungarna utvecklas m.m..

#45 håller med Michaela där stamtavla temperment och att man själv tror att det ska bli en bra kull och som sagt jag vill oxå ha bra kontakt och kunna följa kattungarna sedan/Ullis

Många fina killar finns det!!
Men min favvo är #23 Xerxex, en riktig goding! 
//Maja

#52 Gud vilken läckerboy
#52 Ja, han är fantastiskt fin.
Susanna

Vad kul att få se så många stiliga pojkar i en och samma tråd. 
#56 Jag säger mums en gång till!
När får man se Innar på utställning?

#55 Lazio ser kanon ut, och roligt att se dom utvecklas så fantastiskt, och roligare när man följt dom från början

#57 Han är anmäld till Dackekatten, så får vi väl se om han kommer med där.

#59 då jag erkänner att bruna katter inte riktigt ligger i min smak, så är han gnistrande fin din grabb
skulle inte tacka nej

#60 Tack Kerstin 

Men kattis då, vilken vacker kille…vart bor Xeke någonstans?!

Hej!
#62 Jättevacker, Rita!
Här kommer vår & S*Fairyhearts gemensamma (förhoppningsvis) blivande avelshane.. Tanig, tonårig och slynglig, men alldeles oemottståndligt temperament, silver och härliga kvaliteter i övrigt.. Vi ser fram emot hans utveckling enormt!
Ushki La Peyre *ES är hans namn och han är NFO ds 23.
mvh Malin
(som f ö ska få snusa på Xeke i helgen…
)

#64 Tack Malin:-)
Lycka till med din egen slyngel
/ Rita

Om allt går som det är tänkt så kommer denna lilla parvel flytta hem till oss i påsk, S*Rotebräckan Giorgio Armani som är drygt 5 veckor nu. Sen får vi hålla tummar och tår att han växer upp till en stor och stilig kille så han kan få ha lite roligt med våra damer här hemma. Om inte så får han bli en kastrerad myskatt! Men visst har han potential att bli en framtidens pojke! //Kaisa
ps…bilden är lånad från S*Rotebräckans hemsida

#66 Malin, Jo du han blev kvar efter att ha vart på väg både hit och dit 
// Rita

S*SillyZone´s Zero the Hero, en av de mest fantastiskt trevliga och personliga katter som jag träffat.Han är nu snart 9 månader, men bilden är nog säkert två månader gammal. Han är en underbar kille. här tillsammans med min dotter, som är en riktig kattofil, precis som sin mor!

Nu har Bacardi växt på sej lite.. :-)
SAS flygplansvinge… ;-)
Inget kul att fota honom inte då han alltid gör så här med sina öron.. *asg*
Men han är en mycket stor och stilig kille på 6,1 kg och 9 månader nu.
/Linda
# 48 Tack Maja! ;-))
# 63 Xeke bor i Tullinge!
/Kattis

#80 Han är en riktig snygging! KÄR!!!!

#81 Tackar, han är helt outstanding och vi tackar uppfödarna!!

#80 Jag skulle sagt JAAAAAAAAAAA!!!!! Varför har man människor i sin familj??? Han är helt ljuvlig 
/Sylvia

#82 Tur att du bor så långt bort annars hade jag nog försökt kattnappa honom :) Ja, Anders och Jana… Grattis till en mycket vacker avkomma!

#83 Jadu det har jag själv många gånger frågat mig…detta med människor*ler* #84 Tihi, jojo kattnappa…man får kanske börja vara lite vaksam!! Amor är iallafall 100% kärlek så bättre namn kunde han inte fått så jag håller tummarna att han "sköter" sig.

Här har ni S*Knoxville´s Alice Cooper d ( Om han finns kvar i mina ägor vill säga så kan jag tänk mej att låna ut han….

En blid till på Goodwill, vår underbare pojk 5 månader.
#88 Ja du, han är riktigt, riktigt super snygg den killen!!!
#75 TACK, för info! Tullinge, det är ju bara ett stenkast från Tyresö!

Stort tack #82 Lena, #84 Camilla och #88 Lollo
Miljoner
till lillponken! Vi vet att han är så älskad
Hoppas han får beholla sina kulor ett tag till
#88, #89 Lollo och Angelica, ni vet vad jag tycker om Willie. Han är bara sååå fantastisk fin
#73, #78 Dom är bara så vackra
Så roligt att se bilder om dom! Pappa Albin hälsar alla sina söner #73, #78, #80 och tycker att dom har blivit sååå snygga
Här kommer en bild på pappa Albin, dåtidens pojke
// Jaana

S*Grianan's Maccus

S*Gunsmokes Blade

Lägger väl ut en bild på min stora kärlek, den underbara S*Rockringen`s I Want a dog, en trognare kille får man leta efter
bara så gudomligt snäll och ömsint.
Just nu inte så välpälsad för klådans skull

Kan ju tilllägga att han tjyvtränar på Satin, men han gör henne aldrig illa, och p-piller får hon från nästa vecka
#52å80
ja tappar anndan så fina e de

#97 Härligt att du tycker om vår "lilla" viting! Han får mig att tappa andan också då han hoppar upp på min bröstkorg för att goooooosa lite….rätt mycket kanske blir mer rätt*ler*

Antal lästa hittills = 1757 … i denna tråd … Jag står väl för hälften av dessa lästa
Vilka underbara killar ni har … Jag är stolt över dessa vackra pojkar … bådar gott för Skogisaveln.
Lycka till med framtidens pojkar …
// Ylva & Tassemarksflickorna 
Så… här har vi inom en snar framtid en pojke som finns tillgänglig. S*SillyZone´s Zero the Hero

Här kommer en bild på vår "Lilleman" som blev kvar hemma. Han har precis blivit 1 år och heter S*Juvelens Oskar, d0322. Han kommer att testas för HCM under våren.
Brodern; S*Juvelens Gustav, ds0922, finns också tillgänglig, har dock ingen ny bra bild på honom.
/ Lena

Här kommer en gosse som också kommer att lånas ut i år. CH S*Florinella´s Czack Gyllenlack.

S*Englaflickornas Tutankhamun har vuxit på sig en hel del och blir bara finare (tycker vi här hemma), han kommer HCM testas den 28 mars tillsammans med brodern Sebek. Efter det är han tillgänglig för begränsad avel till lämplig hona. Vi kommer själva använda honom till vår egna hona Amazon av Edelmann (N) någon gång i höst. Kontakta mig vid intresse av Tutankhamun.
Han är född: 2007-03-19
Teckning: NFO n 03

99#Wow vilken kille helt i min smak
/Gunilla

S*StjärnSkogen's Duncan Macleod här 10 månader ,kommer ev att lånas ut till passande tjejer
/Annette
Vilken superrolig tråd… alltid på span efter snygga killar ;-) vill ha en till hösten. Hoppas att fler snyggingar kommer att visas upp här. För dem som saknar hemsida är det ju ett fantastiskt tillfälle att visa upp sina vackra killar här. En idé är ju att skriva fullständigt namn på både hane och föräldrar. / Anita
Vill bara "putta" lite!!! Det finns mängder av vackra killar som vill visas upp här ;-)

Många fina killar fanns det här.
MVH Malin

#114 har sett att du har en svarsmoke snygging också
fast han är ju inte så gammal ,men mycket lovande
/Annette

S*Rockringen`s I Want a dog, alias Dogge hoppas jag blir en av framtidens pojkar

#118 Pussa Commis från mig
. Pluttgubben!
Så lite uppdateringar, S*Kaup Home Cat's Elvis är numera en lycklig och mycket älskad kastrat.
Vår andra hane S*Kaup Home Cat's Swing är fortfarande fertil och har just nu ett mycket efterlängtat besök av den vackra damen CH S*SillyZones Tequila Rose. Spännande tycker vi alla inblandade.
/Anki
#119 Commis hälsar tillbaka. Han har gått runt och småpratat hela kvällen.
Då håller vi tummarna för att Swing och TR får till det och att det föds vackra bebbar i sommar.

Din pojk Ushki ser jättefin ut,absolut en kille i min smak,Puss!
/Anki

#122 Ushki tackar o bockar för komplimangen!
mvh Malin

Mums för Commis och Ushki, super läckra killar! Nu är ju Commis lite av en favorit för mig, då det var jag som hade äran att få vara med och hämta hem honom till Stockholm. Han låg så sött i min famn ända från Gävle till Sthlm, snuttgubben!
#121 Måste säga detsamma om Ushki.Vilken kille! Mums!

Min underbara gospojk Dogge, 13 månader idag

Vill "putta" lite. Spanar ju alltid efter snygga killar, men just nu har jag ett xtra stort intresse ;-).

Hur har grabbarna som presenteras i denna tråd utvecklats? Jag vill gärna se nytagna bilder. Är de fortfarande fertila och har de fått några kullar?
Min S*Gunsmokes Commodus, som nu är 13 månader, har både hunnit bli Champion och pappa. Så här ser han ut i dag, för tillfället iklädd sommarskrud.

Här kommer en nytagen bild på Doggeponken, så otroligt snäll och skötsam, har inte fått någon kull än, men hoppas snart

Här kommer en bild på min lille kille, S*Rotebräckans Giorgio Armani som blir 7 månader här i dagarna och har en vikt på 5 kg. Vi får väl se vad det kan bli av honom, men en rikgtig myskille är han redan. //Kaisa

Jag måste ju visa upp min andra påg jag har här hemma, S*Bärnstensögas Ymer nfo e 03 som blir 8 månader om knappt en vecka. Han är efter vår GIC S*Mylingens Chanté och S*Bärnstensögas Elsa. //Kaisa

S*Vildfagres Orvar Rödhövde d 0923
far: S*Kittekattus Altair nt 0924
mor: S*Silverbells Geisha d 0923
precis blivir far till sin första kull med S*Njeris Billie
fortfarande fertil och tillgänglig.finns i gbg..mer info och foton på hemsidan: http://www.winsneswilda.dinstudio.se

S*Winsnes Wilda
Våran ena kille CH S*Englaflickornas Tutankhamun, NFO n 03.
Född: 2007-03-19 (snart 1 år 4 mån) är på väg till sin IC titel har ett kvar i Sverige sedan må vi till Norge och ta ett till, han ställs nu på CCC båda dagarna. Han är fortfarande fertil ledig avelshane. Här en bild från Järvautställningen, ursäkta matte kom också med på foto
…
*Mvh matte Eva-Helen*

Brorsan S*Englaflickornas Sebek , NFO n 09 22 har haft det tufft i grupp 4 klass 9, Men efter fyra EX 2 tog han äntligen revanch i helgen och fick CAC + BIV + NOM ( 2 röster i panelen). Sebek ska snart bli pappa. Är sååå stolt över dem båda
Sebek ställs också båda dagarna på CCC.
Född: 2007-03-19 (snart 1 år 4 mån) är på väg till sin Champion titel.
*Mvh matte Eva-Helen*

#141 Gud vilken fin bild på mitt "lilla" barnbarn!

#146 Visst är bilden fin ;) :)

Bacardi fick bli kastrat han och inte framtida pojke,, eller hahaha iaf inte inom avel.. ;-)

Jag måste oxå få visa upp vår tredje kille, IDP*Dizorinas Zorro, kallas för Ozzy här hemma. Han är Peters kelkatt och kommer att flytta med honom när vi blir särbos. Han är 9 månader, väger nästan 5 kg, har ett fantastiskt temperament. Han följer Peter som en hund och ska va överallt där han är. Han är helsvart och som ni vet nästan omöjlig att fotografera och få en bra bild på, men här kommer ett foto jag tog idag. //Kaisa

#153 Vad heter den killen då?
S*Ixa´s Hi-Fi kanske;)
På denna bild är han mellan 11 och 12 v.

Mmmmmmmm 

Hi-Fi
Soul around - system control … We just love it 
Hoppas du int flyttar till raukar .. faor och gojtlänska damer
…. Fåra fertile damer hoppas att i alla fall du ska bo på fastlandet
Med stora förhoppningar att gutten INTE far över sundet
// Tassemarkens Flickor 

S*Frostvikens Cutty Sark d09 23 kan bli en lovande framtidens avelshanne
Han har ärvt sin pappas supertemperament och i mina ögon ser han lovande ut, fina öron, bra benstomme, vackra ögon och helt rak profil. Han bor i Bro, Mittemellan Stockholm och Enköping!
Hälsningar Gisela

om han fortsätter att utvecklas som jag hoppas så vem vet !
och namnet är S*StjärnSkogen's Fernando n 03 här är han 10v

Putt, putt… Galeja och jag vill titta på snygga killar…;-)
Halloj!
Jag har en super fin ung hane med namnet S* Hemstakatten's Muhammad Ali NFO n24 Brunspotted. Han är en härlig kille som är född i mitten på maj -08. Kraftig benstomme med bra längder. Fin trekant & utrycksfulla ögon. Bra placering på öronen, normal storlek. Lugn, mysig & kärleksfull kille. Sist men inte minst…som Charles Spijker sa: Very,very promising guy ;)
Vi finns i Köping, västmanland. Mer info hittar du på vår hemsida:
www.mickiscattery.tk
Stamtavla här
/ Ali & Mikaela
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

#165 DAMN! Jisses vad han har växt och vilken snygging han är!!!

) så hade jag önskat högre höjd på huvudet (panna o top) och aningens större öron, annars måste jag erkänna att jag är jättenöjd med vår spanjor!