Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 314 ggr
SpinE
0

Min älskling & mespropp Ghibli

slog sig rejält idag då han bev jagad av an av våra honor ut på spången (ca 80 cm bred) som går från räcket runt trappen, över trappan och till fönstret.
Han landade med ett bonk och kravlade sig ner till nedervåningen och låg där ett tag. Sedan gick han uppför trappen med ordentlig hälta på bakbenen…la sig under favoritstolen i TV-rummet, alldeles still. Jag låg och pratade med honom på golvet och efter ca 30 min gick han självmant till vattenskålen och drack. Phu..Nu på kvällen är han som vanligt tillsammans med mig då jag sitter vid datorn och snart ger han nog ifrån sig kvällsmjauet som innebär att han och jag ska gå och lägga oss! Verkar nu inte ha ont och det förekommer inte heller någon värmeutveckling i bakbenen.

Vi har sedan han flyttade in till oss haft ett speciellt förhållande så Ni kan nog förstå vad lättade jag och familjen känner oss nu, Tack å lovGlad

fjellans
0

Å Gunilla,hoppas att han inte blir för mesig nu,,,, pussa honom från mig o du vet den där brudenKyss, kanske bäst du kryper i säng nu så att han får vila sig // Rita