Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 576 ggr
Keso
0

Måste byta forum...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter månader-år av tjat, övertalning, smicker, gnäll ja gud vet allt om att få köpa en kattunge har sambon gett med sig och min dotter har fått köpa en katt. Mm min dotter inte jag, så valet av ras var ju inte mitt men mitt hjärta har redan smält. Vilken ljuvlig liten docka vi har fått.

RolfH
0

Så söt liten godbit. Man kan vara med på flera forum vet du.

//RolfH

Kronängens
0

Grattis! Så kul att ni fick köpa katt. Hon är jättesöt, fastän hon inte är skogkattFlört. /Susanna

WesthKiowas
0

Grattis till vackra dockan!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Margona
0

Grattis, vad roligt att ni fick en katt till slut. Hon är jätte söt den lilla. Lycka till med henne. Nu kan vi åka tillsammans på utställningar framöver. // Din systerdotter

Keso
0

#4 Japp ska bli kul, är glad att jag får låna henne och ställa ut iaf. Och visst ska vi se till att hon får en artfrände så småninom också Flört kan inte vara kul att vara ensam katt med tre hundar.

Margona
0

Hej, jag har just vägt mina katter den lilla väger nu vid 8 månaders ålder redan 5.7 kg, vet inte riktigt om det är normalt eller inte. Smeagol väger ca 7 kg. Så de är riktigt stora nu i jämförelse med deran lilla. //Margona

Frostvikens
0

Grattis till den vackra tjejen! byt inte forum, var med här oxå//Gisela

Maria_a
0

Grattis till en mycket tjusig tjej Glad

AgnetaK
0

Oh så vacker hon var! Jättehärlig färg och teckning - vad är hon, förresten? Lilasköldpadd? Choklad-? Svårt men roligt med burmafärger tycker jag.

Keso
0

Hon är chokladpadda, håller med dig burmafärgerna ser inte ut att vara vad de är. Jag gissade på lilaskölpdpadd på den här innan jag fick det förklarat för mig. Jag är ju omåttligt förtjust i färger och färgavel på alla djur, tycker det är jätte intressant . Så det är en utmaning att lära sig sära på burmafärgerna också.

Sör och rar är hon den lilla, hundarna tycker också det men lite för mycket än så länge. Puh, vad de kan stressa upp sig tror de tom drömmer om katten.

Titti
0

Hej! Här sitter jag. Försöker se vad jag skriver men det ligger en katt framför skärmen. Hon är lite rolig när hon ligger. Hon lutar för det mesta huvudet (som nu) mot skärmen. Men inte har jag hjärta att flytta på Vimsan, om jag inte måste förstås.

Keso: Håller med att hon är ljuvlig. Passar på att gratulerar också.

Margona: Din är också fin.

Håller med LeffeD, man kan vara med i flera forum. Jag tror att jag är med i alla som har med kattor att göra. Fast mest är jag i katter-forumet, förut var jag mest i hittekatter-forumet (för min förra kisse var en hittekatt)