Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 1117 ggr
kerstin2181
0

Sambo eller pojkvän/man

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har ni en andledning till varför jag inte får titta på andra pojkar, ha haSkrattande han är en sån myskille hemma, och därför bestämde jag att han skulle slippa utställningar, han visar upp fel sida där, och är ju bara räddGråter

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sissi
0

Du är en snäll matte du!!! Kyss

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

kerstin2181
0

Sissi, utställningar är det roligaste jag vet, men inte till varje prisFoten i munnen

Sissi
0

Nä, jag vet hur du menar.
Min finaste katt är utekatt och helt befriad från allt vad utställningar heter.

Det är liksom katterna som bestämmer! FlörtGlad

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

EvaHelen
0

Min huskatt Savannah visade på sin förra utställning att hon inte alls var nöjd med situationen, så nu hon tagit semester från sådant. Jag tycker också att man måste se till kattens bästa oavsett om det är en fin utställningskatt. Han är såå vacker Dogge gubben..

Mvh,

Eva-Helen

kerstin2181
0

Tack Eva Helene, jag hoppas kunna komma tillbaka på utställning med honom, men när vet jag inte, kanske när han blivit kastrat. Det får ta den tid det tar, man får väl prova om nåt år, på bära självutställning, han är ju trygg hos migFlört

rockringen
0

Jag vill bara att du ska veta Kerstin att du är underbar. Även jag som uppfödare ser ju att Dogge tycker det är otäckt på utställning. Han är ju världens goaste kisse och älskar sin matte över allt annat på jorden, då är det väl klart att han hellre vill vara hemma o gosa med henne Kyss

Kram till dig och en sån där nospuss ovan till Doggemannen

kerstin2181
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dogge skickar gärna puss till gammelmatte medKyss och han tackar för blötpussen han fick

rockringen
0

Åh, vilken gosig bild Kyss

Hälsn. gammelmatte

Juliette-
0

Klart mysdogge ska vara hemma om han inte vill vara utst?llning. Jag har med kissar som slipper det d?r med utst?llning vill dom inte s? ska dom vara hemma. Fin han e din sambo

Almies
0

Jag förstår dig fullständigt! Bullen är den goaste man kan tänka sig här hemma, men på utställning är han som en kär vän så passande sade "rabiat"! Skrikandes

Inget att göra åt och tack och lov att det inte är tvärtom!  Vi njuter av våra kära pojkar och låter dem bestämma hur de ska ha det! Skrattande

Trevlig valborgsmässoafton och första maj önskar
Maria