S*Tam-Trion's Tablettaskar
Heh Hej!
Mina söta små tablettaskar måste ju också få en egen bildtråd så att jag kan fortsätta bombadera er med en massa bilder!
Det är verkligen underbart med kattungar, man kan bara sitta och titta på dem i flera timmar.
Om ni vill se fler bilder så kan ni alltid kika på vår hemsida.
4 dagar gamla på detta foto
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Idag är de 1 vecka och jag gjorde verkligen mitt allra yttersta för att försöka ta lite nya kort på dem. Men det var helt omöjligt att få till det, det är alldeles för mörkt på kvällarna. Det får bli fotografering på lördagar hädan efter.
Den som gör sig bäst på bild är Zig Zag.
puss på dom 
Sötnosarna!

Åh vad söta dem de är!

De är jättesöta!

………………………………………………………..
Vilka läckerbitar!!! Ser fram emot att snart komma och pussa pe de igen!!!!
Många nospussar från Pappa Lairon
Kram på Er från Martina & Co.

Dom är helt underbara Sissi! Jag förstår att du kan sitta och titta på dom i timmar
//Kaisa

Så vackra, så vackra.
En stor puss på dem. Kram // Maja

Mums, vad fina dom är!!! 

Tänk att jag snart ska få pussa dom!! Läääängtar!
Kram Bittan
Nu har jag tagit "massor" av nya kort på kattungarna!
Salt i Sol har öppnat ena ögat och alla de andra är på gång att få upp sina också, LÄNGTAR!!!

Ååååå vad söta de är

Kram

Vilka godingar!
Salt i sol och Figaro …
Mums vilka super söta kattungar / Eva

Puss på de!!!!
/Martina & Co.

Så fina dom är bebbarna,förstår att du myser för fullt
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
PimPim och Figaro
Alla givetvis väldigt söta, men man måste ju ha sina favoriter ^^
#18 Vilken söt bild på pluttgubben.
Jag kommer snart och gosar med honom och de andra.

Pim-Pim är ju så söt/fin att man vill nästan käka upp henne
Snacka om könsprägel
#23 Ja, hon är otroligt feminin och sjukt fin färgfördelning. Min lilla docka!!! Men hon är allt utom liten, hon är störst i kullen och väger 285 g, 10 dgr gammal…rund som en boll.
Fast svartpaddan har nog lite bättre höjd på huvudet, men vad gör det när matte drömt om en blåpadda i flera år. 

De ser helt ljuviliga ut, Sissi! Måste få komma och titta på dem på riktigt.
#25 Det får du så gärna!
Vi kanske skulle samla ihop ett gäng till nästa helg, dvs vecka 11. Så kan vi ha en liten "kattjunta" på samma gång.
Kram Sissi

Urgulliga små bäbisar!!!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken

Kattungarna är supersöta och likaså namnen! Tänk att man kan beställa en blåpadda med vitt!
Vilken otrolig tur efter att ha väntat så länge också! Du kanske ska passa på att köpa en lott…
Det ska bli roligt att följa de små!
/Maja

Dom är verkligen underbara di små,och jag är såå glad för din skull att du äntligen fick din efterlängtade lilla blå tös.
Kram/Anki

Tutti Frutti… Mums!

Tänk att jag har fått puss på dom små magarna
ja dom är helt ljuvliga. Så roligt att det kom i så många olika färg fördelningar. Vet inte vem som är favisen, börjar nästa bli lite rädd för mig själv tror faktiskt på svartpaddan ups va sägs om den Sissi
ja du vet vad jag menar. Alla är faktiskt fina! Tack än en gång att jag fick komma…men vadå junta när inte denna helg va
.
Kramisar Ann-Britt
#31 Ann-Britt min underbara vän…TACK själv för alla fina "presenter" och för att du ville komma hem till mig, alltid lika trevligt.
Hmm..en lott, där sa du nåt!
Min favorit, förutom Pim Pim då, är Zig Zag…Gud vad go han är!

#26 Det låter trevligt och passar dessutom jättebra då maken är bortrest.

Tack Sissi & Ann-Britt för en jättetrevlig em. med dessa underbara & ljuvliga småtroll!

Kram kram Bittan
#34 Tack själv för att du ville komma & för den goda chokladen! Vi ses ju snart igen, vettja!!!
Kram Sissi

#34 Tack själv….men visst var det myssigt med dom små underbara korvarna som var helt ja ljuvliga att se på och höra ljuden i från dom.

#35 Kommer snart tillbaka.
Kram på er Ann-Britt

Tutti Frutti - mumsfillibabba! Grattis o lycka till med de små godisarna. De ser jättefina ut.
/Marie
Har du ingen ny bild på min favorit, Sissi? 
#38 Nää, jag har ju inte det. Det var nära att jag tog fram kameran i morse innan jag åkte till jobbet men jag valde att bara gosa med dem istället. På fredag är jag ledig och då ska jag ta massor av bilder. Kom över någon dag efter jobbet vetja. 
#39 Jag får väl ge mig till tåls till på fredag då.
Jag lovar att du får besök inom kort.

Men vilken sötnos
De är så söta allihopa men mitt hjärta klappar som du vet lite extra för Salt i sol.
Tutti frutti 
Åh Tutti Frutti fortfarande 

på ALLA!!!!
Lairon skickar extra många
till barnen och mammakatt!
Kram Martina & Co.

Tutti Frutti
Kram Sissi// Maja
Min favorit just nu är nog också Tutti Frutti, hon är så otroligt charmig och go.

Grattis. Är lite sent ute med att gratta men det här är första gången jag kollar den här sidan (om ni undrar varför så vill jag kanske köpa en och om vi ska göra det så ska jag visa din hemsida och framförallt visa Zig Zag för han är så himla söt.)
#53 TACK, vad gullig du är!
Här kommer ett väldigt sött foto på Zig Zag, mitt i gäspningen. 
Har tagit lite extra kort i dag som jag lagt ut på hemsidan, ett par riktigt hyfsade på Salt i Sol också.

Jag blir så avis på dig.
Tutti Frutti
<3
I lööööööve you
#56 Hon är såååå söt! 
Idag är kattungarna 3 veckor gamla och fantastiskt söta. Men det blir inga nya bilder idag, de kommer först på lördag. Fast en bild lyckades jag ta imorse innan jag åkte till jobbet.
Lilla "Salt i Sol", en riktig liten "flicka".

Så nydelige de er
. Flott kort av Salt i Sol
#58 Just for you!!! 
#59 TACK!
#60 I know! 

Tutti Frutti är helt fantastiskt fin

Så otroligt fina de är.
För att inte tala om Tutti Frutti & Salt i Sol

#62 & #63 TACK!!! 
Nu har jag uppdaterat hemsidan med massor av nya 3-veckors bilder. Det blir svårare och svårare för varje vecka.
Här är Tutti Frutti…
De är så fina, Sissi!

Sicka gosingar.. :-)
//Linda
Nu har jag ÄNTLIGEN lyckats ta lite nya 4-veckors bilder på busfröna. Jisses vad busiga de är
och extremt sällskapssjuka.
Här är min lilla prinsessa Pim Pim, söt som socker.

Dom är helt underbara,man vill ha dom hela ligan,puss till alla
Marina/ S*Karmskogen's
Sissi du måst nog muddra oss när vi går hem imorgon

Dom är jätte fina allihopa tur att vi har en Prins redan annars kunde ju Tutti-Frutti bli Nynäshamnsbo eller hur
.
Kram
Angelike
#77 Det tycker jag verkligen, hon är super go!
Det är tur att de är för små för att flytta från mamma, så jag kan vara säker på att ingen "kattnappas" imorgon. 
Super söta!
MUMS!!
#76 & #79 TACK så mycket!!!
Från och med idag så HATAR jag att fota kattungar!
Fy fabian vilken tid det tar och hela lördagen är som bortblåst.
Zig Zag skulle jag kunna behålla utan att blinka om det inte var för att hans mor och syster redan bor här. Tja, men så är det ju jämt, man kärar ner sig i det "omöjliga" gång på gång. Han är så fantastiskt go och mysig, sen har han det där lite extra "tok-busiga" som jag gillar så mycket. En liten Japping är vad han är! 

Vilka underbara pälsbarn
, och så sugen på godis man blir i denna tråden, väldigt sugen på tutti fritti.
/Therése
#78 Pejan har nog inget emot att få en bebbe till att ta hand om och hennes matte älskar salt lakrits, så helt säker kan du inte känna dig. 
Läckerbiten Zig Zag kanske också slinker ned i väskan av bara farten…
#82 Gulp, det tänkte jag inte på. 
Zigge zagge zigge zagge. Tur att jag inte är bjuden å får komma å se den dära!!! CC ZZ

Jag hade bestämt mig för att sluta äta godis men nu så måste jag säga att av dessa skulle jag gärna ta en tugga =).
Grattis Sissi till fina små troll och lycka till med dem, du är så duktig på att ta kort!
# Du är rolig du! Du vet att du hade fått komma om du velat men du vet också hur "kackligt" det brukar bli. 
#85 TACK Angelica!
Det var ett j-a slit med fotograferingen denna vecka, jag var hlt svettig innan jag var klar. 

Oh, vill genast osso pussa magar, vilka godisbitar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
#92 Du är sååå välkommen, fast det är nog lite långt att åka. 
#87-#91 Tack så jätte mycket för igår, det var super trevligt även om det blev något av ett antiklimax då Mary mådde så dåligt och upptog all min uppmärksamhet. Allt gick ju bra till slut iaf, även om det känns lite ledsamt att hon inte kan dia kattungarna något mer.
Mary har fått mjölkstockning som inte gick att häva på annat sätt en med Galastopp & antibiotika, så nu går hon runt i sin dotters (Juicy Fruit) rosa lilla dräkt & ser rätt gullig ut faktiskt. Jag VAK:ar från jobbet och masserar hennes svullna tuttar var 3:e-4:e timme. Kattungarna får välling, köttfärs och torrfoder med jämna mellanrum och verkar inte lida det minsta av avsaknaden från mammas bröstmjölk. TACK GODE GUD, för att de hunnit bli så pass stora så att de kan äta själva.

#93 Vad härligt det låter att småttingarna mumsar på med sin nya mat istället!!
Dom klarar säkert det här jättefint….. Hoppas nu att Mary snart känner sig bättre och slipper det onda! Hon var ju sååå jätteduktig i går fast hon hade så ont, lilla gumman!

Kram kram Bittan
#94 Hon mår MYCKET bättre idag, det gjorde hon redan igår kväll. Så det var nog något "super-medel" de sprutade i henne. 

Det finns inte ord för hur tacksam jag är för din hjälp igår Bittan, det hoppas jag att du förstår.
Så här söt är hon i Juicys lilla rosa dräkt…

Så söta de är, hoppas jag får komma och titta på dem framöver. Hoppas Mary kryar på sig snart!
Kram

Vad härligt att höra att Mary mår bättre idag. Jag led med henne igår.
Tack så mycket förresten. Vilka goda kakor du hade bakat 
Jättemysigt att få pussa på de små busarna som är söta som sockervadd allihop. Men jag håller helt med Yvonne - Fiagaro, Figaro, Figaroooo … 

#95 Underbart!! Åååå, vad söt man är i rosa dräkten!
Ja då, självklart!!
*kram*

Åh va skönt att det verkar gå bra med mamsen, hon är ursöt i sin rosa klänning 
Kattungarna ser kalasfina ut, gillar verkligen Zig Zag. Jag försökte hitta vem jag hade som favorit när de föddes, jag var så säker på att jag skrivit ett inlägg
Tutti Frutti gillar jag också, kalasläcker teckning 
Kram från Barbro och Rockringarna

Vad skönt att mamma mår bättre! Småttingarna är underbara, Tutti-Frutti har en härlig teckning, en klar favorit! //Kaisa

Sissi……

TUTTI FRUTTI

#99 TACK rara du!!!
Det var i en annan tråd du skrev vem som var din favorit då de var nyfödda och det var samma som nu. 
#100 & #101 TACK så mycket, jag ska ge henne en extra stor puss från Er bägge.
Nu har jag ägnat hela förmiddagen åt att fota de små huliganerna. Herre Gud vad busiga de är!!! 
Mamma Mary mår toppen och verkar vara helt återställd efter sin mjölkstockning, skönt. Kattungarna är jätte duktiga med att äta den "riktiga" maten men så fort jag tar av Mary dräkten så är de där och vill snutta så hon får fortsätta ha den på sig ett tag till.
Här är min lilla docka, Pim Pim som till vardags kallas för Pip-Lisa eller Lisa kort och gott. 
Sen har vi vår hyper-sociala lilla DAMP kille Zig Zag som även går under namnet Pip-Larsson. 
Sen har vi Salt i Sol som är så snäll, så snäll men aldrig stilla och sjukt svår att fotografera. 
Till sist har vi vår jätte tjej Tutti Frutti, tror att hon blir en riktigt kraftig och stor hona när hon blir stor. Precis som mamma Mary, de har många likheter i utseendet de två. Hon är i dagsläget störst i kullen.

Mums på ALLA!
Kan inte välja en favvo då jag tycker att alla har sitt lilla extra

Puss på alla 4-benta!
Kram från Martina & Co.

Vilka hjärtegryn de är alla, men Figaro ligger nog lite bättre till hos mig - och "Saltis" …
Vad de har vuxit bara sedan jag såg dem i söndags. Salta fröken är fortfarande favoriten men Figaro kommer inte långt efter.
Kram på dig, Sissi!
åhhh Sissi dom är såååå fina allihopa.
Angelike
#108 Jag kan verkligen hålla me dig om att de har något extra allihopa men allt syns ju inte på bilder, så jag tror nog du ändrar dig när du kommer hit. Lill-Lairon eller Pip-Larsson som han kallas är iaf MIN favorit. HUR ska jag kunna skiljas från honom
han är sååå underbar.
#110 Ja de har vuxit en hel del men så får de ju rejält med mat också.
Vilket syns i toalådan!!! 
#111 Tack vännen, jag skulle kunna behålla dem allihop.
Min lilla Prins…

Som skrivet, alla ser bedårande ut, men men, Tutti frutti, oh la hela natten, när kommer hon hitåt?
många styrkekramar till Mary
#113 Mary mår prima!!!
Tutti Frutti är en härlig tjej och har en riktigt fin vikt och benstomme för att vara hona. Vägde igår 635 g. 
Here she comes…

Hur kan du förtala den lilla underbara fantastiska Zig Zag
jag bara älskar denna kille, ja med eller utan damp har ju en själv sä jag vet hur dom ska skötas
Men hela kullen som Martina skrev alla har sitt speciella det är otroligt fin kull. Men Zig Zag Zig Zag Zig Zag Zig Zag mumisg

Vad menar du, han är ju min favvo…din knäpp-gök!
Shit vilken kväll, säger jag bara!!!
För första gången så tog jag ner alla kattungarna på nedervåningen och allt var frid och fröjd tills jag skulle ta upp dem igen och en saknades, Tutti Frutti. Hur i hela friden hade nu detta gått till, vi hade ju säkrat varenda dörr mm. Paniken steg och till slut fick jag för mig att hon på en mikro sekund lyckats hinna ut genom balkongdörren med Tryffel. Så jag tog fram ficklampan och begav mig ut på baksidan och letade, sen gick Leffe ut med Japping i koppel och letade. Plötsligt hörde jag ett litet pip och så kröp hon bara fram efter att ha legat och sovit under TV-skåpet i lugnan ro och jag lovar att jag tittat där under minst 20 gånger.
Fy fabian vilken mardröm!!!
Vi letade säkert i en timme och så låg hon bara där hela tiden. 

Usch, den där känslan känner jag igen; glömmer aldrig när vi letade efter vår birma Oliver, 12 veckor. 3 personer letade överallt inne. Vi fick också för oss att han smitit ut, så sent på kvällen mitt i vintern var vi ute och letade efter en liten vit (lila) tuss…efter flera timmar kommer vi in och då kommer han och möter oss i dörren!! Han hade hittat liten hylla inuti hörndelen av hörnsoffan, precis lagom till en liten skrutt
Kattungarna är alla jättefina! Men favoriten blir nog "Lill-Lairon" i alla fall
/Maja
#117 Usch ja, det var traumatiskt värre. Men innerst inne så förstod man ju att hon låg där någonstans.
Vilka trevliga planer du har för din vackra Dodge Viper, henne var jag kär i då hon var kattunge. Roddan och Zig Zag är lite lika faktiskt, fast det kanske inte är så konstigt då de har samma pappa.
Sissi

Pappa Lairon är sååååååååå stolt över sina barn (och barnbarn)
Han vill att ni ska veta det då han blir väldigt rörd när han läser alla fina ord om honom också
T ex låter det ju väldigt gulligt när hans son kallas för "Lill-Lairon"
Han skickar mååååååååååånga nospussar till alla 4- och 2-benta släkt och vänner
Kram från hans burköppnare
#119 Han är ju så vacker Lairon, så det är väl inte så konstigt att man gärna kallar sina små efter pappsen. Det ser ut som om Lill-Lairon (Larsson) får gröna ögon…hoppas, hoppas.
Kram till Er alla

Kan bara hålla med dig Sissi, Pip-Larsson är min favorit också:)
/Sylvia

#119 På tal om Lill-Lairon så är han farfar till 4 småttingar som utseendemässigt är små kopior av honom! Där blev 5 småttingar i kullen efter hans son Armani men 4 av dom blev små Lill-Lairon, nämligen: n 09 23/24, (den 5:te blev a 09 23/24 istället). Alla utom en av killarna har samma fina vita bläs som pappa Armani och farfar Lairon! 
//Kaisa
#121 Han är en riktig hjärte-knipare. Älskar att ligga i famnen och se söt ut…min mums-kille. 

#122 Ja, det kan man verkligen kalla små kopior.
Min lilla tjej-tjej, Pim Pim är verkligen socker söt.
(En typisk Sissi katt) 
Tjing…

#116 vadå knäpp-gök
ser vad du gör mot mig
. Du säger ju att han har DAMP ju
.
#123 Ja den lilla tjejen är en riktig flicka som passar dig som handsken.
Tjing på dig med//Ann-Britt
#123 Är du verkligen helt säker på att inte Adidas har en tass med i spelet där.
De är ju lika ljuva båda två.
#124 Men han har ju lite DAMP eller är väldigt aktiv om man säger så.
#125 Mary kan också vara väldigt söt, dock oftast inte på bild.
MUMMA
Ska nog komma och kattnappa Tutti-Frutti, så flyttar hon inte så långt ;)
#127 Det tycker jag verkligen!
Du skulle ju kunna komma över och gosa lite med dem iaf. Jag är nästan alltid hemma på kvällar och helger. (Pensio-varning) 
Kram Kram

#112 PPPPPPPPPIIIIIIIIIP LARSSON 

Kram
Barbro
#129 Visst är han fin! Jag är såååå kär i honom.
Det är roligt, man döper dem till "fina" namn och så kallar man de för något helt annat som inte ens har något med deras riktiga namn att göra. Zig Zag går numera under namnet "Larsson" kort och gott och hur snyggt är det!
Vilken dag, nu är det verkligen vår! 
Idag har jag fotograferat kattungarna och uppdaterat hemsidan med lite nya 6-veckors bilder.
Här är en bild på Pim Pim & Tutti Frutti, två små sötnosar.

Lairon och hans Burköppnare

Hallå där!
Tänk att de redan är sex veckor de små trollen och fortfarande helt underbart bedårande. Men den blå halstabletten, Figaro, är helt underbar. Gillar bilden där han myser i solen.
KRAMISAR!!!
#133 Han är en riktigt Ferdinand!
Alla kattungarna rusar omkring då jag försöker fota dem men Figaro bara flöt ihop som en våt fläck, ville bara ligga och mysa.

Såååå fina allihopa
även om en utav dem
är en stooor favorit.
![]()
kramkram
Sissi, jag vet inte om jag vågar det :O
För jäklar vad Tutti Frutti är fin… Blir bara finare och finare *in love*
#136 Jag kan bara hålla med!!!
Om inte Leffe var så motsträvlig så skulle jag behålla henne också.
Här är en dagsfärsk bild på sötnosen.

JIPPIIIIII!!!!
Fick idag svar på Marys GSD-IV test att hennes värden är normala. Vilken lättnad!
Så det innebär att kattungarna också är fria.
Från en lycklig matte Sissi 
Grattis till Mary och ungarna för det beskedet 
Grattis Sissi kul att höra får vi hoppas att Diesel är fri han med så är din tuggumi kull också fri.
Kram
Angelike
Efter en lång och svettig dag har jag nu äntligen lyckats uppdatera min hemsida med "lite" nya 7-veckors bilder på kattungarna.
TACK snälla Tina (S*Kattilaforsens) för att du kom hit & hjälpte mig att hålla ihop flocken.
Vi fick t.o.m. till en liten gruppbild och det var inte det lättaste kan jag lova.
Måste bara visa denna underbara bild på Figaro också.
Det är Tina som tagit detta foto, visst vart det bra. 
#141 Tack själv för en trevlig eftermiddag, gott fika och MASSOR av kattungegos.
Alla bebbarna är ljuvliga men Salt i Sol är något extra och mums för Pip-Larsson (alias Zig Zag). Synd att du hann se att han krupit in under min tröja för annars hade han med säkerhet varit Söderbo nu.
Kram på dig vännen!
#143 Ja, det är tur att han är bokad lille Larsson annars vete katten hur det hade kunnat sluta. Jag är ju såååå förälskad i honom och han charmar alla som kommer hit, just lovely.
Glömde ju tacka dig för hjälpen med kloklippningen också! 

De er så vakkre
#145 TACK!!!
Ikväll ska de få sin första vaccinationsspruta, de små liven.
Men Sissi.. 
Nu får jag sluta komma in här. Iaf tills hon är bokad! För jisses vad hon är en hjärtekrossar lilla söta Tutti Frutti 
#147 Hon kanske ska flytta utomlands min lilla prinsessa.

Nejmen oj vad tiden går fort!! De är ljuvliga allihop!
//Åsa
#148 Nejmen jasså? Spännande!
Fast det vore ju kul om hon blev kvar i Sverige, (Stockholm) så man kunde följa henne ;) Haha.. Men men :P
men gud, jag tror jag smälter bort…!
så underbara.

Vilka underbara bilder du har tagit på dina hjärtekrossare! Dom är fortfarande lika ljuvliga allihopa! //Kaisa
#151 & #152 TACK ska ni ha!!! 
#150 Ja det är väldigt roligt och jag är övertygad om att hon kommer att få det jätte bra.
Måste bara visa en bild på min otroligt söta Pim Pim som jag tog i eftermiddags.
Nu har de hunnit bli 8 veckor gamla och jag hoppas att de nästkommande 4 veckorna går i ultrarapid.
Min söta lilla Tutti Frutti ska flytta ända till Schweiz, känns kanon bra.
Fler bilder på sötnosarna finns på min hemsida.

#154 *Jag gillar dig, jag gillar dig* MUMSFIA!
Vilken benstomme!!…
Lite synd att du flyttar så långt.
Tack gulliga Sissi för jättetrevlig em. tillsammans med dina ljuvliga småttingar!!
Kram kram Bittan
#155 Du är sååå gullig Bittan men du har helt rätt, hon är en riktig mumsfia. Så fin, så fin och jag kommer nog fälla en och en annan tår när hon flyttar.
Tack själv för att du ville komma hit igår.
Kram Sissi

ja du, Sissi, har kikat runt på din hemsida på de nya bilderna, och de blir bara finare och finare
ju mer tiden går. Gillar ju din blåing jag.. //Åsa
#157 Vad gullig du är Åsa. Han är en riktig liten bamse-björn Figaro. Snart får du ju fullt med egna blåbär också, spännande.

……………………………………..
Kram Martina & Co
#159 Sötnos(ar)!!! 

Helt underbara! Gillar oxå ditt lilla blåbär!!!
//Kaisa
Nu har de hunnit bli 9 veckor och de är vildare än någonsin. 
Först ut är vår lilla "fula ankunge" Salt i Sol. Hon har äntligen blomstrat upp och har en riktigt vass look. Helt underbar liten tjej.
Zig Zag eller Larsson som han kallas är vår lilla Duracell-kanin, fullkomligen sjövild.
Till sist MIN lilla prinsessa Pim Pim som ser så ljuvligt snäll ut men ibland undrar jag om inte hon är busigare än vad Zig Zag är. Nu har jag minsann fått för mina synder. *skratt*
Hon har redan fått smak för "ute-livet" och skriker i högan sky då hon måste gå in igen, sen kastar hon sig hejdlöst mot dörren i tron om att hon ska komma ut. Jösses!
Men söt det är hon…

Helt ljuvliga!!!!

Salt i sol har verkligen kommit med stormsteg. Såååå vacker!! // Kram Bittan

Hihi! Jag känner igen åldern, de är överallt och ingenstans 
Dina småttingar är ljuvliga, en härlig färgpalett i vårsolen! //Kaisa

Åååååååååååå helt underbara är dom vilka charmtroll dom är,
man blir så kär.Men min favvo är Tuttifrutti helt fantastiskt söt
Marina/ S*Karmskogen's

Kan inget annat än att stämma in i den övriga kören; De är heeelt underbara. Men jag har två favoriter, en tjej och en kille. Gissa vilka 
/Christina

Tutti-Frutti
Min favorit hela vägen. Vad synd att hon ska utomlands, hade gärna sett henne IRL någon gång på hemmaplan. Hoppas allt är bra med er. Stora Kjamen // Maja

De är så fina Sissi! Tack för att jag fick se dem innan de ska flytta till sina nya hem.
#163 *Blundar* Ännu ett bevis på att kärlek gör ont :P 

Sissi, nu blir jag lite fundersam, kommer du inte ihåg vart dina ungar ska? skulle inte S*Tam-Trion's Tutti Frutti bli en Örebroare? här hos oss
he he

En tråd jag helt missat 
puss på dom alla 
Men kan man inte göra två trådar av denna? Min gamla dator hänger inte med och inläggen är svåra att följa, bilderna bara hoppar omkring på skärmen. Synd på så vackra kort.
Sissi, du är jätteduktig på att fotografera katt!!!!
mvh, Ingela