Frostvikens har ny hemsida!
Äntligen har vi bytt hemsida! Efter månader av sponatana försök att hitta tid för en ny hemsida så ligger den äntligen ute! Allt är inte riktigt klart än, mer mer info på sidan kommer…
Välkomna!

Va fin din nya sida är // Rita

Ja den var jätte fin=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jättefin hemsida!!
Härliga bilder!!
Kan ju passa på att meddela, eftersom tråden är så passande, att vi också har ett nytt utseende på vår hemsida, http://www.finnugurs.com, gå gärna in och titta och kom med åsikter!!!!
Nä men seee!! Ny hemsida VAAA Fin!!!
men hjälp, jag har ju skrivit att alla kattungarna är hanar, två av dem är ju honor! Får fixa det i kväll
#3 Men vi sågs ju i lördags på utställningen, er krusmoms golden gate är ju såååååååååååå vacker. Er hemsida är fin, kommer att länka till er..kram från oss

GRATTIS båda två till fina hemsidor
Citat #3 Men vi sågs ju i lördags på utställningen, er krusmoms golden gate är ju såååååååååååå vacker. Er hemsida är fin, kommer att länka till er..kram från oss Slut citat.
Nej, vi var inte på utställning i Lördags, Kanske det var "vår" Skogis-uppfödare, Krusmons, med sin EC S*Krusmons Gloria (kullsyster till Golden Gate) som du träffade??!!
Men visst är han vacker, vår "Kronprins"
åh, snacka om bortgjord
! Jag var helst säker på att det var den katten, men jag och namn är en ekvation som ej går ihop! men prinsen är otroligt tjusig!
#9 Ingen fara!!!! All uppmärksamhet är positiv!!!