Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 18-tävlingar-och-lekar
Läst 874 ggr
Frostvikens
0

Frostvikens har ny hemsida!

Äntligen har vi bytt hemsida! Efter månader av sponatana försök att hitta tid för en ny hemsida så ligger den äntligen ute! Allt är inte riktigt klart än, mer mer info på sidan kommer…

Välkomna!

www.frostvikens.se

fjellans
0

Va fin din nya sida är // Rita

EddaM
0

Ja den var jätte fin=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

ronjo
0

Jättefin hemsida!!Skrattande Härliga bilder!!

Kan ju passa på att meddela, eftersom tråden är så passande, att vi också har ett nytt utseende på vår hemsida, http://www.finnugurs.com, gå gärna in och titta och kom med åsikter!!!!Flört

Sisikarlstad
0

Nä men seee!! Ny hemsida VAAA Fin!!!Kyss

Frostvikens
0

men hjälp, jag har ju skrivit att alla kattungarna är hanar, två av dem är ju honor! Får fixa det i kvällFörvånad

Frostvikens
0

#3 Men vi sågs ju i lördags på utställningen, er krusmoms golden gate är ju såååååååååååå vacker. Er hemsida är fin, kommer att länka till er..kram från oss

Runsviks
0

GRATTIS båda två till fina hemsidorGlad

ronjo
0

Citat #3 Men vi sågs ju i lördags på utställningen, er krusmoms golden gate är ju såååååååååååå vacker. Er hemsida är fin, kommer att länka till er..kram från oss Slut citat.

Nej, vi var inte på utställning i Lördags, Kanske det var "vår" Skogis-uppfödare, Krusmons, med sin EC S*Krusmons Gloria (kullsyster till Golden Gate) som du träffade??!!Fundersam

Men visst är han vacker, vår "Kronprins"Flört

Frostvikens
0

åh, snacka om bortgjordGenerad! Jag var helst säker på att det var den katten, men jag och namn är en ekvation som ej går ihop! men prinsen är otroligt tjusig!

ronjo
0

#9 Ingen fara!!!! All uppmärksamhet är positiv!!!FlörtGlad