Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 469 ggr
parlan
0

Örebro utställningen

Vilka har tänkt åka till NERKE utställningen den 20 januari - 07 i Örebro??

Själv har jag lagt papprena på lådan idag och betalningen drass i morgonSkrattande.

Med mig dit ska S*Månlyckans Cadillac och S*Guldpärlans ArmaniSkrattande

Någon mer som ska dit??

WesthKiowas
0

Jag jobbar men ska försöka smöra min nye chefKyss så jag får ledigt.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Sisikarlstad
0

Jag ska dit! Med 2st o så kommer det några från den senaste kullen.Kyss

Frostvikens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi planerar att åka dit med Annsofi och Totte om vi kommer med förstås! Även Annsofies bror Amadeus och pappa Aslan ska dit.

EddaM
0

Jag skall dit med lille Atos o min husis Feztiz. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

erspers
0

Vi ska dit med våra småttingar..första utställningen i öppna klassen..: )

TantNeta
0

Jag ska dit med med Caspian och min nya tjej S*Mar´michel´s Intarzia….om det nu inte blir fullt som i borlängeRäcka ut tungan.

Men det gäller väl att vara snabb.

Bengan
0

Vär är anmälda med Buzzy & Amiz, sen får vi se om vi kommer med.

Mvh Bengan

Syllan
0

Jag ska också till Örebro, var planen iaf. Sen får man ju se om man kommer med. :) Ska ställa min Guldpärlans Sarabi och Långängens Märtha-Louise. /Sylvia

Runsviks
0

LockandeOskyldig men min dotter fyller år den 19… inte populärt om vi åker iväg på hennes födelsedag… om inte vi lyckas lura med demGlad

Eithels
0

Jag har också planer på att fara. Skall betala redan första dagen!

erspers
0

vi betalade redan den 17/10..när var första dagen ?..

parlan
0

ska väl vara på fredag 27/10 rätta mig gärna om jag har fel…

Vettarna
0

# 11   På utställningsinbjudan står det:

"Anmälningstid 27 okt - 27 nov 2006"

Sisikarlstad
0

Jag har oxå redan betalat!

erspers
0

man var ute i god tid då iaf : ).,.

TailorHills
0

Tyvärr brukar det vara så att dom inbetalningar som kommer in för tidigt räknas som att dom kommer en vecka efter första anmälningsdag, just bara för att man inte ska betala före den dagen.

erspers
0

sånt är livet..kommer man med så kommer man med..annars så blir det väl flera utställningar framöver..; )..det visar sig..

akickia
0

Vi ska dit, hoppas vi =) Ska betala och skicka anmälan idag. Sen är det ju bara att hålla tummarna. Verkar vara väldigt dåligt med utställningar nu, inte konstigt att det blir fullt så fort! Bara SK i mellan och dit var vi för sena. Om man inte vill åka långt i regn och snö förståss, vi får väl se. Men men, till grannstaden ska vi väl förhoppningsvis kunna komma med iaf =)

Lycka och bäbisarna blir anmälda så får vi se om bäbisarna är kvar, eller om nya ägarna vill ställa ut.

EddaM
0

Nej nu glömde jag skicka anmälningarna idag, nåja får göra det i morgon. Det viktigaste e ju att betala i morgon.

S*Luddhuvet´z

parlan
0

Hihi… Anmälde S*Guldpärlas Anna Sui Sui Dream med när jag ändå var i farten och den anmällan är oxå postad och betald nu..

Kommer bli en helspännade helg bara vi nu kommer med..

mariamia
0

Vi kommer, Gudrun & Izotta blir det som följer med, om vi kommer med så klart

/Mia

Tinis
0

Håller med om att det är långt mellan utställningarna. Synd att Järva ställde in sin.

Vildfagre
0

Tur att ni påminde mej. Springer till banken på måndag o betalar för Altair. Eftersom jag bor i Örebro (nästan) så kommer jag själv annars. Tur man inte ska ställas ut själv då låg man illa till. Laila

SpinE
0

Jo jag betalade så pengarna kom in den 27:e oktober vis av att tidigare har betalat för sent….Men det var härligt att se påminnelsen i onsdags för vid den tidpunkten existerade inte Örebroutställningen i sinnevärlden ens en gång Cool

Bengan
0

Såg på Svenska Katter Sida att Eva Porat skrivit om att Örebroutställningen redan är full. Jag kopierade texten och lägger in här. Hoppas det inte strider mot någon regel, i så fall får ni plocka bort den.

Mvh Bengan

**"Nerks utställning 20 januari 2007 fullbokad!

Ett enormt sug på att ställa ut katter har gjort att vi idag, onsdag 1/11, redan har fått in fler anmälningar och betalningar än vad vi eller nån annan kunnat föreställa sig.
Vi har idag över 700 katter betalda och tvingas därför att med omedelbar verkan stoppa vår anmälningstid! Vi kan tyvärr inte ta emot fler inbetalningar nu. Vänligen respektera detta.
Vi kommer nu att se om det går att få tag i några fler domare för att göra det möjligt att ta med flertalet av de redan anmälda/betalda katterna.

Vi ber alla utställningssekreterare ute i klubbarna att så snabbt som möjligt skicka in de anmälningar ni mottagit från era klubbmedlemmar så att vi snarast möjligt kan "pussla ihop" anmälningar med betalningar. Därefter gör vi en rasfördelning gentemot de domare som finns för att se att vi kan "täcka upp" på alla kategorier.
Senaste nytt kommer att finnas på vår hemsida** www.nerk.se **fortlöpande

Vänliga hälsningar
Eva Porat
ordförande Nerk"**

EddaM
0

Kunde tänka mig att det skulle snabbt bli fullt, de har så bra utställningar =) Men mina är betalda o anmälda=)

S*Luddhuvet´z

Syllan
0

Mina är också betalda och anmälda men som läget är med utställningarna idag så är det väl ändå ingen garanti. Det är bara att be en bön och hoppas på det bästa. /Sylvia

parlan
0

Betalt och anmällt här med, bara att be till dom högre makterna att man kommer med/Maria

Sisikarlstad
0

Oj Oj Oj Oj HJÄLP!!!Förvånad

Va katter!! Jag har anmält den dagen som de släppte inbjudan MEN vem vet jag kommer kanske INTE med för de!!!Gråter

Jag vet sedan förut om man går assistent så har man lättare att komma med!! Jag har haft turen i alla fall förut!Skrattande

Anneli_G
0

Jag har oxå anmält (första dagen)… det är väl bara att vänta och se om man kommer med då… Fundersam

MissMikkus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo, anmält och betalt har jag också i god tid. Men det är nog ingen garanti som det ser ut. Suck, suck!! Annars blir det till att vänta till mars kanske. Anmält Farbror Barbro och så Aalbin som kastrat för första gången. Kanske ses viKyss

TailorHills
0

Har ni sett att dom bjudit in 5 domare till nu till Örebro, så då är det totalt 19 domare. Vilket innebär 760 katter, så då måste man väl ha kommit med om man anmälde första dagen.Skrattande

/Pia

WesthKiowas
0

Jag kommer inte, men lovar att hålla tummarna för er andra som ska dit.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!