Nyfödda kattungar!
Nu har våra små kärleksbarn tittat fram! Planerna var att Armani skulle bli pappa till LeeAnnes bebisar när han var stor nog, men så länge tänkte inte LeeAnne vänta tydligen. Två veckor innan vår flytt så parade Ozzy henne istället. Jag vaknade på natten av skriken och fick slängt ut Ozzy i katthuset. (Vi hade inte sett att hon löpte och visste inte att Ozzy var fertil än…hmm)
Idag, exakt 65 dagar senare födde hon så sina och Ozzys småttingar! Det blev:
1 svartsköldpadda, nfo f
1 helsvart hona, nfo n
1 cremetabby-färgad hane, nfo e 22
Mamma heter: CH S*Poimandres Lady Anne Finch Conway, nfo g 22
Pappa heter: IDP*Dizorinas Zorro, nfo n
Bilder kommer inte förrän imorgon för nu ska jag till jobb och hon är vädligt beskyddande så hon får vara ifred med dom idag. //Kaisa

Grattis till kärleksbarnen!! Ska bli spännande att följa dom små liven.
/Sylvia
Grattis till de små kärleksbarnen! Håller med Sylvia, ska bli spännande att följa deras utveckling framöver.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Grattis till bebisarna! 

Grattis till de nyfödda små liven 

Hoppsan så det kan gå… Grattis!!

haha,Så kan det gå när inte haspen är på
Grattis!!
Grattis till kattungarna! Planerade eller inte, så antar jag att de är mer än välkomna.
Susanna

Tack ska ni ha allihopa! Ja så kan det verkligen gå när inte haspen är på
. Så klart att jag skäms lite över att det blev så här, men jag får väl skylla lite på att vi var mitt uppe i renovering och flytt + att vi hade inte räknat med att Ozzy var könsmogen redan. Men så går det ibland, katterna planerar själv utan vår hjälp men kattungarna är lika välkomna ändå.
Mamma katt är HCM-testad u.a, pappa katt får vi åka iväg och få testad nu inom det snaraste eftersom det nu blev som det blev. //Kaisa
skickar med en bild på mamma katt, vår LeeAnne…

Åh har vackra prinsessan sätt till att bli mamma nu.. en olycka händer så lätt så du ska inte skämmas endel pojkar blir väldigt tidigt fertila.. ser fram emot bilder och GRATTIS till de små

Man får gratulera till kärleksbarnen då : )..hoppas dom ärvt sin mors fantastiska tofsar också..gillar dom verkligen
//Stefan
Åhh,, kaisa, sååå roligt. Stort grattis till er.
Försökt ringa dig idag, men du var väl inne hos småbebbarna
.
*Kram från oss*

Gratulerer med kattunger!!

Tack för era gratulationer och fina ord, det värmer!
#10 pappa katt har oxå tofsar men inte lika stora och långa men småttingarna ser ut att vara födda med små tofsar redan nu, vi får väl se 
#11 Tack! Jag jobbar idag, var tvungen att lämna småttingarna efter födseln tyvärr. Men nu är Peter hemma, jag kommer hem i morgonförmiddag. //kaisa

Grattis till kattungarna!
Mvh Margona

Grattis till bebisarna! Hon valde en snygging så det blev väl bra ändå!
/Lena
#13 Skynda dig hem så att vi kan få se lite bilder på underverken. 

Grattis till bebbarna & Lycka till med dem!
mvh Malin

Grattis till bebbarna!
Bijou hälsar till sin halvsyster 
mvh Nina

Tack allihopa!
Nu har jag äntligen fått tagit några foton på småttingarna och även döpt dom. Här kommer några smakprov på vår Exotiska Fruktkull, fler bilder finns på hemsidan. Här är oxå stamtavlan för kombinationen:
http://www.pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:641736;2:744800&g=4&p=nfo&date=iso&o=ajgrep
Först ut är S*Mylingens Papaya, svartsköldpaddan…

en till bild på Papaya…

Nästa lilla bebis är S*Mylingens Pepino, cremefärgad hane, vet ej om han är tabby eller solid, har aldrig haft en cremefärgad kattunge förr.

Grattis till den fina fruktkullen
/Rosie

Här kommer en bild till på honom, han har ett av de största tassar jag sett på en nyfödd, hihi!

Sen har vi den sista lilla tjejen, hon är helsvart precis som sin pappa! Hon heter S*Mylingens Physalis…
Vad fina de är!!!
Crémekillen Pepino ser ju bara så mumsig ut.
Sissi

Physalis ser ut att få lika stora och fina örontofsar som sin mamma! Visst är hon söt
!!! //Kaisa
Vad fina dom är Kaisa. Ska bli så kul se deras utveckling. Hoppas vi ses på fler utställningar framöver. Jag tog några bilder från utställningen i Norge, som jag tänkte sända dig.
*Kram* Eva-Helen

#22 Tack Rosie! Du får komma och hälsa på oss en dag här i vår nya lilla stuga!
#25 Tack Sissi! Du kan tro att han är en maffig kille, och väldigt pälsad för att vara nyfödd. Jag är redan förälskad…
#27 Tack Eva-Helen! Jag hoppas oxå att vi ses framöver någon gång igen! Jag blir jätteglad om du vill skicka mej bilderna, tack! Min mailadress hittar du på hemsidan… //Kaisa

Grattis till de små trollen
å lycka till.

De är jättefina Kaisa! :)

Kaisa! Nu får du sluta fresta mig med bilder på svarta katter. Du vet ju vad jag tycker om sådana.
Kram Tina

#29 Tack så jättemycket! //Kaisa
#31 Kanske snart dags för dig att skaffa en ny liten svart kissemisse! 

#34 Jag håller med dej
, helst en trevlig skånetös tycker jag
//Kaisa

Pepino och hans systrar har nu blivit 9 dagar och jag måste terrorisera er med ett nytaget foto på Pepino när han ligger sover i bolådan. Han är en maffig liten kille som idag väger 310g och han kommer att bli en riktigt hjärteknipare, att han är cremefärgad utan vitt gör ju inte saken sämre (med mina ögon sett)
. //Kaisa

Stort Grattis till dina sötlökar
Tråkigt med Papaya,du får glädjas åt dom som är kvar,dom ser underbara ut.
/Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Men vad go han ser ut din lilla crémebulle Pepino och så runda och mumsiga bägge två.
Sissi

Gud cremebullen är ju underbar
#28 Grattis åter igen Kajsa till era fina bebisar. Jag har inte varit här inne på ett tag, men ska leta fram utställningsbilden som jag tog på er i norge.
Mvh,
Eva-Helen

Men gud cremeisar är ju nått extra med 

#46 Jag håller med dej Juliette! Du kan tro att han är en riktig charmör oxå, lugn och go i sättet. Det kommer att bli svårt att skiljas från honom och hans syster som är söt som socker! //Kaisa

#47 Ja men du kan ju behålla honom så har jag en anledning att åka till skåne 

#48 Haha…här finns redan två fertila unghanar och det känns som om det räcker! Men du får gärna komma till skåne och hälsa på ändå! //Kaisa

Då ska jag passa på att visa 5-veckorsbilder på de två syskonen i Fruktkullen! De har växt till sej ordentligt den sista veckan, och ljuvligare temperament på kattungar får man leta efter! Jag bara älskar dessa två bebisar 

Första bilden är på Pepino (Peppe kallas han här hemma) //Kaisa

Sen har vi mammas lilla tös, Physalis, hon kallas för Lisa här hemma och hon hade mer än gärna fått stanna här hos mej 
Men OJ, jag har missat åt här, de är ju helt uderbara! WOOOW!!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#52 Tack så mycket!
Lilla Physalis har ärvt mammas tofsar på öronen, det är så charmigt. Här syns dom lite bättre! //Kaisa

Här är mamma LeeAnne med sina tofsar! //Kaisa

Mums jag gillar den där cremisen skarpt alltså nästan så jag är lite ledsen jag inte letar hane mumma men jag får väl glädjas åt den creme killen jag har.. hoppas han får flytta uppåt i landet kanske man får se honom på någon utställning 

Då var det dags för 6 veckorsbilder! Som jag berättat tidigare så ska Peter och jag bli särbos och lille Peppe kommer att flytta med Peter till Trelleborg i januari när han är stor nog. Det ska bli jätteroligt att få följa honom här framöver och han kommer oxå att visa upp sej på utställningar om han gillar det. Här kommer han!

Här kommer hans syster Physalis (Lisa) som fortfarande är till salu. Hon är en riktig sötlök som charmar allt och alla!

Fler bilder finns inne på min hemsida:
http://www.vildvittrans.se
//Kaisa
Mums vad fina de är och vilka häftiga tofsar på öronen! Créme killen är bara så ljuvlig!

Härligt att se såna sötlökar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

/Sylvia

Gud dom är ju underbara.. lilla creme mums men syrran är ju för vacker hon med

#59-62 Tack för de fina orden om mina småttingar! //Kaisa

Nu var det dags igen att terrorisera er med nya foton! Syskonen har hunnit bli 7 veckor, tiden går så otroligt fort! Imorgon är det dags för deras första vacc.spruta. Physalis är fortfarande till salu även om några intressenter finns men jag har inte bestämt mej ännu.
Sen har vi Pepino, en stor och kraftig kille som älskar mat!

Vad underbara dom är, Kaisa 

#67 Tack så jättemycket! //Kaisa

Helt otroligt störtläckra ser dom ut att vara, där skulle jag gärna borra ner näsan
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Gud dom är ju kalas fina

Tack för komplimangerna!
Vi är nyss hemkomna från veterinären där syskonen fick sin första vacc.spruta. De var jätteduktiga, inte ett pip från dom! De charmade oxå all personal, allra helst lilla Physalis som var på väg att bli kattnappad, hihi! //Kaisa
hej :)
hej :)
vad kostar Physalis ???
jag såg henne här och blev jätte kär ihenne….
vart finnas hon att hämta???
är hon bara norsk skogskatt????

Physalis är en rasren Norsk skogkatt och är redan såld. Detta är en gammal tråd och hon är idag 6 månader. Lycka till i ditt sökande efter katt! //Kaisa