Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 3005 ggr
Vrethagens
0

Bilder på dräktiga katter..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Tycker det är dags för lite bilder på dräktiga katters härliga magar Glad…

Bifogar en bild på min Ester (inget stamnamn) efter EC S*Izawathas Shogun och S*Bängbulans Tjorven på sitt 55:e dygn..hon börjar bli såååå trött nu..

Mylingens
0

Håller med dej! Här kommer mitt bidrag! Man ser inte så mycket av honan men det är en rolig bild. Det är vår IDP*Snofstofs Sonia Smoke Rings som ligger uppe på vår hylla, magen följer formen på listen. //Kaisa

UncutDiamond
0

Här är min lilla prinssesa Tindra det ser ut som hom tänker att visar du dethär för någon så dödar jag dig … Ja det blir inga utställningar på ett tag för denna lilla damen Skrattande Undrar hur lång tid det tar innan pälsen kommer tillbaka

Vattungen
0

En bild på min goa S*Stars Hollow's Alize när hon väntade sin första kull. Hon fick aldrig en rund mage typ fotboll… Utan istället hängde magen nästan och släpade i marken!Glad

Sisikarlstad
0

Här kommer S*Silverfåran´s Almarian "Maran" Hon ligger här med värkar på självaste Midsommarafton -06

EddaM
0

Goooa magar=) Hoppas att Willow snart börjar att löpa så oxå hon får en sådan go mage med kattungar i=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

fiskerjentas
0

Her er min (N) Fodnaheias lotte, som for kos av Franz 11 dager før hun fødte 9 kattunger, de var ganske små (plassbrist?) men 6 stykker klarte fødselen og vokste seg store og flotte

UncutDiamond
0

#6 sååå många min Tindra har bara 3 och hon är stor som ett hus

Vildfagre
0

Får jag presentera vår Diana som ska ha sina bebbar snart. I går låg en av våra kattungar och snuttade för fullt och Diana spann som en liten traktor. Tror hon väntar på sina små och det gör jag också. Kanske i natt ?????

Froydis
0

Heidi av Borgund, 2 uker før hun fødte 4 små 5 dager før term..Solgte siste i dag …snufs..

manlyckans
0

Sju bebisar bodde här, som föddes dagen efter.

Vrethagens
0

Vilka underbara magar!!!  Det är fantastiskt att få följa utvecklingen från löp och parning tills det blir en jättemage med massa härliga sparkar i =) Ser fram emot att se vad det är som tittar ut också Glad Tack för alla fina bilder! //Åsa

UncutDiamond
0

#10 OJ vad stoorFörvånad

manlyckans
0

#12 Ja hon var riktigt stor… Stackarn kunde inte gå dom sista dygnen…

Här är samma mamma en annan gång då hon födde fem pojkar tre dagar senare…

parlan
0

S*Månlyckans Thelma när hon väntade våran A-Kull 1 vecka efter kom det 8 små guldpärlor till världen, tyvärr så miste vi 2Gråter

skaujentas
0

Heisan!

Kjemflotte bilder av deilige mager! Her er et bilde av Julia 1 uke før fødsel og hvor hun fødte 6 kattunger. Det er tatt ovenfra slik at ser godt hvordan magen hennes buler ut på sidene.

Julie

Mylingens
0

Här kommer en bild på mina två honor som för ett år sen födde samtidigt. De skulle tvunget ligga i samma korg så trångt blev det. När Moa fick sina första värkar så hoppade Ronja ner till henne och började sina värkar oxå. Hon skulle egentligen ha sina bebisar två dagar innan men det var precis som om hon väntade in Moa. De hjälpte varandra igenom hela förlossningen…

Ronja= IDP*Snofstofs Sonia Smoke Rings (svartsmoke),

Moa=IC S*Silverbells Oleana. (brunspotted med vitt)

Runsviks
0

#16 Vilken solskenshistoria… måste ha varit en dröm med två kullar födda samtidigt och att följa dem. Utvecklades de ungefär lika eller skiljde de sig åt? Låg alla i en enda stor bolåd? … massor av frågor och funkde det mellan kattmammorna? Har du någon bild på dem alla ihop?