Vad tycks?
Vad tycker ni om Aurelies nya kompis, S* Westerbokattens Aslan?
http://www.westerbokattens.se/Aslan.html
Själv tycker jag att han är fin och Gunilla (Aurelies matte) säger att han har ett väldigt trevligt temperament också. Nästa vecka ska jag hälsa på dem och ta lite bilder. Ska bli kul att träffa honom i verkligheten :)

jag tycker han e fin
åsa

Tack Åsa!

men är det en som du ska ha?
åsa

Nej, min unga katthona Bijou har en syster som heter Aurelie. Det är hon som ska ha denna Aslan som kompis. Jag och en väninna har hjälpt till att leta efter en fin skogkatt till Gunilla och hennes man (som äger Aurelie) och då fann vi den här snygge killen. Han har jättefint temperament också. Men varken Aslan eller Aurelie kommer att gå vidare i avel. De är redan kastrater. Eventuellt kanske de kommer att ställas ut av sin matte nå´n gång. Men annars är de rena sällskapskatter.
Det var nästan lika kul att leta katt till någon annan, som det var att leta till sig själv :)

jadu Nina.. jag behöver nog knappast skriva vad jag tycker om Aslan…!!!
HAN ÄR RENA RAMA ÖGONGODISET!!!!!!

Fantastiskt vacker kille……..=) Grattis till en kanonfin lite kille.
//Annika

#5 Ja, den valde du bra Malin! Gunilla är så nöjd med honom 
#6 Tack Annika! Det var Malin som hittade honom & tipsade mig och jag tipsade min kattungeköpare, som blev jättenöjd. Men nog är det lite synd att han redan är kastrat. Han får i alla fall ett jättebra hem och det vore ju kul om han ställs ut lite i alla fall 

Han är jätte fin har sätt honom live och klappa på :) underbar kille roligt han fått ett hem

Grattis snygge Aslan till ditt första CAP på Malmöutställningen & en jättefin bedömning av domare Raymond Saetre.
Awanathas-Malin & jag kan känna oss stolta över att vi hjälpt till att välja ut denna fina katt till Gunilla 

Han ser kalasfin ut! Grattis till cert o bedömning!
mvh Malin
#11 Vilken härlig bild… Han ser jättefin ut!

superfin och go ser han ut att vara.. :-)

Hallå vilken kanonkatt ni har hittat! Ser riktigt trevlig ut! Lycka till!!!

Jag ska vidarebefordra era gratulationer till hans ägare Gunilla :)