Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 958 ggr
favoritkatten2
0

Rambler

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste bara få visa en av världens goaste hankatt, S*Amebergården's Night Rambler.

Tack Åsa och Micke för förtroendet att låta han flytta hit. Ni är guld värda =)

crazydee
0

var så god. vad fin han blivit. men det får jag se på freeeeeeeeeeeeeedag jippppppppppppppi

kram åsa

favoritkatten2
0

Tack för svaret =) Tur att det finns någon som kan svara oss andra här inne. Börjar bli trött på denna sajten nu, KATTEN är i fokus inte uppfödaren!!!

Tycker synd om folk som inte kan ge andra en andra chans ! !

Fy fan!!!

WesthKiowas
0

#2 Men skärp dig! Ni ger ju knappast folk en chans att svara innan ni börjar gnälla. Sen med en sådan inställning, att svära och hålla på gör ju inte folk mer sugna på att skriva något heller. Sen får man inte glömma att om man en gång har gjort något dumt så glömmer inte folk. Givetvis förtjänar man en andra chans, men det är inte lätt när man redan fått ett rykte. Det gäller att bevisa att man är värd en andra chans och sånt kan ta väldigt lång tid.

För övrigt ser katten väldigt fin ut.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

blondifire
0

håller med #3. sen ser han bra ut…

S*Winsnes Wilda

crazydee
0

#2 jag förstår dej carina mycket väl för jag har suttit där också. men nu e det lugnt och skönt faktiskt. har i veckan levererat en massa kattungar till underbara folk ock dom har varit jättepossitiva till mina kattungar och äldre katterna. jag idag fick en jätteglad matte som öppnade dörren och in steg en trevlig familj från göteborg med blommor och en chokladask. trodde ej det var sant. men man blev så glad för dom var så glada för att få hämta sin ambergårdens predator. så må jag säga bättre hem än de jag fått till mina 8 kattungar det får man leta efter. hehe menar att det är så skönt när jag får lämna mina söta kattungar som vill få en ny livskamrat. och en var du carina och många flera. tack gumman

Bengan-A
0

Vet inte vad ni bråkar om men katten är fin och har förmodligen inget med det hela att göra. Det händer då och då tycker jag när jag lägger ut bilder på våra katter att ingen kommenterar. Men so what?. Har folk något att säga och lust att kommentera så gör man det, har man inte det inte så gör man inte det. Inte mycket att bråka om.

Mvh Bengan