Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 521 ggr
Frostvikens
0

Fryshuset i helgen??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I Helgen är det ju den stora kattutställningen i Fryshuset i Stockholm med 800 katter varje dag!

Jag och min dotter Tessan ska dit med S*Frostvikens Agnes, det blir hennes första utställning utan att mamma katt följer med.

Vilka mer ska dit? Oskyldig

Leffe
0
Mulan
0

Vår avkomma S*Vildhjärtas Doris Viggesdotter kommer att ställas bägge dagarna.. Har redan börjat hålla tummar, tassar o tår.. Skrattande

(Doris är kissen till vänster.. brevid ligger S*Trollgummans Popeye)

Är sååå avis på att jag inte kan åka dit o titta…

Lycka till alla ni som ska ställa i helgen, hoppas ni får en härlig helg med fina resultat!

Mvh Malin

EddaM
0

Vi håller tassar o tummar att det går bra för er. Lycka till ni som skall dit=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Runsviks
0

Skriver detsamma lycka till alla som ska till Fryshuset och sedan kan ni få berätta hur det var att ställa på en SÅ stor uteställning. Glad

Awanathas
0

huua vi ska dit med Kajsa.. är redan Nervös!!Fot i munnnen
Med 800 katter så lär det väl vara STENHÅRD konkurrens? Penga mun

Frostvikens
0

Ja, det är lite pirigt här med men huvudsaken är ju att vi har trevligt, eller hur?Skrattande

Awanathas
0

JA ABSOLUT!Skrattande

Mindfields
0

#2 Vad roligt att Doris ska ställas, håller tumme o tass för henne! :)

WesthKiowas
0

Önskar alla lycka till! Önskar jag fick vara med! Ser ni några av Mums avkommor så pussa dem från mig och pappsen! Håller tummen för er alla!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

TantNeta
0

Å vilket härligt kort på Agnes. Lycka till i helgen.

Jag ska ditt med min darling N*Ravnklo´s Caspian och tycker att det ska bli super roligt att åka till en så stor utställning, det får liksom gå som det vill.

Lycka till alla som ska dit, jag lovar att jag ska hålla tummarna för erSkrattande

Anneli_G
0

Vi kommer oxå… håller på med sista packningen nu… bäst att sova snart =)

Sol-Mone
0

#2 Hoppas det gått bra för lilla Doris.

Hon är ju släkt med min Zizze (Trollgummans Zizzelina Zirrus)  så jag hejar lite extra på henne Glad

Själv ska vi inte dit.

Mulan
0

#12 kan berätta att hon blev Ex 5 av 7 igår o tog sitt första CAC idag (med två konkurrenter)! Jätteroligt!

Sol-Mone
0

#13 Vad kul, Grattis!!

Frostvikens
0

Och vår annsofie blev ex 1. Vi har anmält oss till Örebro, då är hon 10 månader och kan ta cert, gud så spännande det blir då!

Sisikarlstad
0

#15 guuud va roligt de ska bli o få träffa Er igen!! Speciellt kul o få träffa S*Silverfåran´s Bombadil "Totte" igen o även se ERAN  Agnes!!!! KRAAAAAM på ER!!!Kyss

Frostvikens
0

#16, ja Susanne, det ska bli så kul att träffa er igen! Totte börjar bli en stor och vacker kille nu! Äter som en häst, busar som en hel karl, och älskar sin matte över allt annat på jorden

Kyss kramizzar från oss

Sisikarlstad
0

#17 GÖTT dé!!!Kyss