Stolt hankattsägare!
Så har äntligen vår spanske hane CH Ushki la Peyre*ES blivit pappa hos sin delägare S*Fairyhearts!
Fem små söta raringar blev det och här kommer lite bilder..
Jag är så jätteglad att Ushki äntligen fick till det, han har varit lite sen med sitt parande och inte fattat riktigt hur man skulle göra, därför är det extra kul att bebisarna äntligen kom!
Stort grattis till S*Fairyhearts för bebisarna och lycka till med de små!
Här kommer min favvis, en svartsilvertigré hane..

Stort grattis till bebbarna till alla inblandade!
Kramar, Malin
STORT GRATTIS, det ser kanon fina ut!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Grattis 
Grattis grattis 

Grattis till kattungarna och lycka till med dem 

Grattis till bebisarna!
Susanna

Grattis till Ushkis framgångar som avelshane. Såå fina bebisar så!
Den där lille bruntigren föll jag särskilt för.
Och givetsvis stort grattis till Marie på Fairyhearts också till en fin kull.
Grattis till Ushkis kattungar, dom ser väldigt fina ut

Grattis till de söta bebisarna! 
Grattis alla!
Förstår att du är stolt och glad över småttingarna

Grattis till de små o lycka till, de såg jätte fina ut=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Massa grattis till efterlängtad kull :-)
Jag vet ju hur det är när man har en hane som inte riktigt får till det, extra kul då när det blir av..
Ännu en gång,, GRATTIS.. dom ser super ut.
//Linda

Tusen tack för grattisarna, pappa Ushki tackar också!
mvh Malin
Grattis!

Åh, denna tråden hade jag missat. Stort Grattis både Marie och Malin till Ushkis första kull. Till slut fattar dom alltid galoppen än om väntan kan bli lång ibland=)
/Sylvia

Igår var jag o fotade Ushkis bebisar igen.. De är supersöta o har hunnit bli fyra veckor redan, oj så fort tiden går!!! Min favvis är silverpaddan o silverpojken.. Kan inte låta bli att lägga ut lite bilder.. Fler finns på www.fairyhearts.se
Tack för grattisar, det känns extra kul när man har lagt ner massor med tid o möda att först åka ner till Spanien o titta på kattungarna, sen importera hanen, o därefter lyckas han äntligen bli pappa!! Duktige gossen! Stamtavlan på kattungarna finns på http://www.pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:370669;2:776364&g=4&p=nfo&date=iso&o=ajgrep
Först ut är min favvistjeja, S*Fairyhearts Chica Bonita

Å så min alldeles egen favorit, S*Fairyhearts El Ninot! Han är så söt så söt så söt så söt, hade jag inte huset fullt av hanar alleredan så hade jag inte tvekat en sekund att stoppa honom i fickan..
Nåja, hur som helst så är jag jätteglad över Ushki o Beyoncés bebbar o förmånen att få följa dem på nära håll!
Stort grattis 
/Marja-Leena

OJ OJ!!!
Säg åt Marie att låsa dörren
, vi är på väg ner nu i helgen och jag skulle nog inte ha besökt denna sida innan 
. Nu blir det kattnappning efter den bilden på Chiquitita Roja 
.
/Jessica S*AsKett´s

#22 Jättegrattis till kattungarna. Mi Corazóncita är ju ursöt ju, hon skriker för att hon inte blev favorit. Hälsa henne att hon blev min favorit 
Barbro
Uuuuiii, jäklars vilka läckra paddor! Först tyckte jag bäst om Chica Bonita men sen kom jag till bilden på Mi Corazóncita…åh jösses så söt hon är. Så jag får nog ta Barbro i hand och välja, Mi Corazóncita till min favorit i dagsläget. 

Lova att du fortsätter att bombadera oss med bilder varje vecka Malin. 
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Intressant kull!
Ett stort grattis till er båda. 

Jessica