Godmorgon tråd
Vi behöver ju en godmorgon tråd också så klart. Nu kan vi se om nattugglorna även är morgonpigga :)
Godmorgon, nu bär det strax av till jobbet.
//RolfH

God morgon!
Självfallet är vi nattugglor inte morgonpigga men vad hjälper det? Upp till jobbet måste man ändå 
Marika

God morgon!
Själv blir jag väckt av bebis dagligen, men idag var det ju faktiskt sovmorgon ändå ;)
/ulrica
Jeg er ferdig med jobb nå jeg, og skal snart gå og legge meg! Så god morgen alle sammen, nå er det MIN tur til å sove godt!

God morgon!
Är kommen till jobbet men måste kolla internet innan jag startar med något jobb-göra. 
God morgon!
Sitter här med morgonkaffe och hemgjord rabarberpaj! Mums

GodMorgon! Sitter nu på jobbet och skall ta dagens första kopp kaffe efter genomgång av dagens arbete med VD'n.

Hihi, jag hade sovmorgon idag så har just vaknat, sköööönt. :)

Godmorgon!
Arbetslös - men blir väckt när sambons alarm går igång kl6, gör ju inget, man ska inte sova bort sin tid!
Go förmidda;) Här kommer nattsuddaren….har ätit min frukost och är inne på andra kaffekoppen.
Go MÖRA!!! Jag har Ni en sjusovare som typ nyss har vaknat ZZZZzzzzz……
Var ju uppe när sambon åkte till jobbet o gav missarna mat. Sambon var ju så snäll o var ut med hundarna o sedan passade jag o "alla" djuren på o sov en stund till….. GÖTT DÈ!!
Godmorgon! Nu är det en ny dag igen och jag är på väg på utvecklingsdagar med mitt jobb och återkommer inte föränn på onsdag kväll.
//RolfH
Morrn morrn på er alla! Idag är jag tröööött! (Och sååå röksugen, la av för en vecka sen)Tillbaks till kaffet!
Lollo

God Morgon! Sitter som vanligt på mitt kontor och försöker hålla ordning på alla piloterna
Dagen började bra, jag fick BERÖM av chefen för att jag är duktig, så nu så lär jag vara glad HELA dagen!!!
Vill passa på att GRATULERA min dotter Sandra, idag är hon 16 år!!!

God morgon. Vaknade med huvudvärk o inga treo hemma. Den får väl gå över av sig själv. Annars så händer det inte så mycket här..=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Godmorgon…idag skall jag kolla på nya tapeter till vår lägenhet som vi skall flytta till.
Åhhhh vill flytta nu…aldrig har väl veckorna varit så långa.
Tror jag skall ta en tur i svampskogen ídag med.
GOMÖRA!!
Ja min morgon vaknade med att jag fick sopa glassplitter o jord i hela vardagsrummet när mina underbara små vält ner en kruka i golvet hmhmhmhmh o blöder gör jag oxå när jag råkade trampa mitt i en glasbit.

God morgon, lite sent kanske ?
Godmorgon till ännu en ny arbetsdag.
//RolfH

Go'morron!
Har precis vaknat till en regning dag.
/L

Godmorgon… en kopp kaffe skulle smaka bra
God morgon… Har precis lämnat första gänget vid skolbussen, dax att göra sig en kopp kaffe ;-))
God morgon! Har oxå lämnat av barn, men vid skolan. Nu är det dags för första koppen kaffe i riktig lugn och ro. Ska bara vara inne och mysa idag, det är sånt väder tycker jag.
God morgon god morgon!

God morgon god morgon på er alla=)
S*Luddhuvet´z

God morgon! Har varit uppe ett bra tag och jagat på en seg tonåring!
Men hu va trött jag blev nu, jag är ju en total nattmänniska så jag tror faktiskt att jag ska lägga mig en halvtimme/timme till…. ZzzzZzzz
Godmorgon säger jag efter mysnatt med mina älskade katt som verkligen tagit igen natten hon varit ute.
Numer pensionär i Nynäshamn
Godmorgon. Vilken skön natt det varit, jag har sovit rakt igenom utan att bli störd av kattungar. Troligen har även de sovit rakt igenom natten, men nu är det mer fart dock.
//RolfH

Godmorgon! Busan har sovit hela natten.
Godmorgon alla, till ännu en ny vecka, fast nu med högtryck och underbart väder.
//RolfH

Godmorgon alla.. hoppas ni får en trevlig dag!
God morgon på er alla!

God morgon. Hoppas ni får en trevlig dag.
Morrn, morrn…. *gäsp* måndag igen och INTE pigg… snuvig och fökyld, men upp måste man och skjutsa ungar och ta hand om kissemisarna, och resten av hemmet :)

Godmorgon!!
God morgon! Idag känns de som en riktig trött-tisdag!!

God morgon. Håller med om att denna tisdag känns trött. Huvudvärk , förkylning och ont i ryggen. Hualigen, ska nog krypa ner i soffan en stund.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag är också förkyld. Men får väl så här dags säga god förmiddag.
//RolfH
Godmorgon igen. Kl 04.34.
//RolfH
God Morgon! Nu är klockan 05:24 dags att stiga ur sängen…
/ Kicki
Godmorgon eller godnatt kanske… har inte sovit..börjar bli rätt såå trött..
Morn morn! Usch usch så trött jag är, men det ser ut att bli en underbar sensommardag =))

Oj… vad morgonpigga ni är… sitter här med min kaffekopp, fingrarna lyder lite dåligt.
Men ni ska alla ha en bra dag
Kram på er
//Kristin
God Morgon eller rättare sagt god natt, nu går jag och lägger mig, efter ett hemska nattskift
. Ha en bra dag alla.

GOOOOOOd Mooooooooooorgon allihop! Är hemma med en genomförkyld 2 1/2 åring idag, som just nu hjälper mamma att dammsuga soffan fri från tonvis med katthår…
Ni vet vad jag menar va???
/Mia

God morgon på er alla. Vaknade inte i dag utav katterna utan att jag var så kissnödig så jag hade ont i magen. Ja så kan det gå när man dricker för mycket te kvällen innan. Nu har vi landat efter helgens utställning o ser fram emot nästa som är i Tibro den 14:de tror jag=)
S*Luddhuvet´z

Gomorgon allihop! Jo jag har varit uppe ett bra tag ;) hunnit med ett par koppar kaffe o läst nyheterna :)
Men titta.. nu har Cactus oxå vaknat, en riktig sjusovare ;)
Ha en riktigt bra dag!
//Malin
GÖMÖRA!!! Jo jag har varit vaken en stund men glömt att skriva här fast jag varit inloggat länge.
Fyyyy jag måste städa….. Inte roligt nääääää blir lite stök o så när man har 5 små klimpbäbisar som härjar en del ja fyfyfyfy
Jo inte bara dem jag o killen o hundarna är inte sämmre vi.
Ha en underbar dag Ni andra här inne.

Godmorgon!!
Semester idag, ska sy hängmatta 

Hihi… godmorgon… Vad roligt Vettarna!! Det kommer bli kanon.. Idag börjar mitt nya liv *igen*… ska ut i spåret och GÅ… Springa är för sånna dära hurtiga människor…eller hur =)

Låter spännande, har själv det senaste året börjat röra på mig mer än jag gjort tidigare. Jag lovar dig att det ger resultat fast man tycker det är trist och tråkigt emellanåt.
Lycka till!!!
God morgon alla! Vilka hurtbullar då! Tänker sitta här med mitt kaffe en stund till =))

#50 Jag brukar oxå börja om lite då o då ;)
God lördagsmorgon alla. Ni som skall på utställning. LYCKA TILL!
//RolfH

God morgon alla och ja lycka till på utställning de som skall dit. =)
Själv skall jag bara ut till till stallet o tömköra min häst. =)
S*Luddhuvet´z

Godmorgon

Gomorron.. frukost avklarad, sitter o funderar på om man ska gå ut.. men det BLÅSER JÄTTEMYCKET! :(

Godmorgon… vi har jätte fint väder ute så jag gick en prommenad… börjar bra den här nystarten
Sitter och väntar på att gröten skall koka klart… sen blir det fruckost ala "Du är vad du äter"… Dinkelmannagrynsgröt hette det visst… skall bli spännande!!

#58 Det låter inte gott.. ;) medd gärna *hihi*

Joo det var gott!! Kunde man inte tro… 

Mannagrynsgröt får jag kväljningar av - sitter i sen barnsben *fniss*

Hihi… ja min mamma är likadan… förstår inte att jag kan äta gröt alls… det har hon minsan inte uppfostrat mig till… haha
Pust pust!!! Jag är svettig ujujuj STÄDAR!!!
Jag var uppe tidigt ( 9.00 ) tidigt för mig hihihihi o nu håller jag på o röjer o städar efter de små guuuud va de kan ställa till det hua hua…. De har rivit ner en kruka o kissat i jorden så det stinker kiss i vardagsrummet kuuuuul näääää INTE när man väntar kattungeköpare från Stockholm då vill man ju ha fint när man får sådant besök. Detta gäller ju alla kattköpare inte bara Stockholmare SKÄMT O SIDO!!!!

Ja då var det godmorgon igen då 
Godmorgon…
Numer pensionär i Nynäshamn

God morgon, en nattsuddare är vaken! Men inte frivilligt kan tilläggas
Har jobbat sedan 05.45 och eftersom jag inte lade mig i natt förrän 02.30 så är jag tröööött nu
Men man får ju skylla sig själv. Ska sova ikapp i morgon. Ska bli skönt med lte ledighet efter en 64 timmars vecka.

God morgon god morgon. Här är allt lugnt. Katterna har fått sitt blötfoder o sitter o glufsar i sig för fullt.
Ojdå tur att du skall vara ledig så att du kan vila upp dig =)
S*Luddhuvet´z
God morgon på er alla =))

God Morgon själv. Här har vi varit uppe sedan 05,00. Hunden blev akut kissnödig:-)
Godmorgon. En ny arbetsvecka startar.
//RolfH

Godmorgon!

Godmorgon! Då var det måndag igen 

Godmorgon… vilken mysig morgon… börja med att trampa i kattkräk.. wäk… jaja.. verkar inte vara nån fara med dom iaf…

God morgon god morgon. Zlatan leker med sina stundbollar. Han älskar dem. =)
Mysigt värre Anneli, jag vet hur det är. Hoppas dagen blir bättre.=)
S*Luddhuvet´z

God morgon!
Sitter här med min kaffekopp och ser att det kommer att bli en vacker sensommardag. Huuuu i Kiruna har det snöat brrrr.

Godmorgon på er! Sitter nu på jobbet och har ingenting att göra… Fast anstormningen kommer efter 08. I morgon blir det tidigt, skall åka till Borlänge. Planerar att stiga upp vid 05-tiden… HU!
Godmorgon!
Fått iväg två av tre trötta tonåringar till skolan; och den tredje är på väg. Inte illa jobbat om jag får säga det själv ;-) Ska ta en promenad med hunden i det vackra vädret.
Morn morn!
Så trött idag och i helgen blir det ännu tidigare.
#76 Stiga upp vid 05-tiden, vi tänkte åka vid den tiden. Usch så tidigt.

Godmorgon!

God morgon god morgon=) Fin fin dag i dag=)
S*Luddhuvet´z

God morgon! (förmiddag?)
Tänk att man inte ens kan äta frukost utan att sätta sig framör burken. Hu.. endå. Nu ska jag försöka gå ut i finvädret och göra lite nytta i trädgården.
Men det står nog inte på förän man sitter här igen.. hehe

God morgon
Har väl faktiskt varit uppe ett par timmar redan. Nu ska här klippas klor och packas inför Borlänge. Åker i em redan så då kan man sova lite längre imorgon.

God förmiddag! Idag bär det av till Borlänge. I bilen färdas min dotter (som ska till sin pappa), min mormor (som ska på släktträff i Borlänge), jag som ska ställa katt och passa på att hälsa på min pojkvän som praktiskt nog bor i Borlänge :) och tre nybadade, kloklippta och fönade katter. Jätte skönt att åka redan idag och sen bara ha 5 minuter till utställningsplatsen. Men nu måste jag sätta fart och packa om vi ska komma iväg vid 14-tiden!
Ha det bra!
Lycka till alla ni som ställer ut i helgen!

God Morgon!
Vi vaknade av att Narnia kom upp i sängen med något vitt, det var mitt garnnystan till min stickning. I andra ändan av nystanet fanns stickningen. När vi klev upp fanns det garn som gick från övervåningen in i köket och vidare till vårt sovrum. Totalt var det 2 nystan som var lindade lite här och där…………. Vi kom i alla fall upp och klarade oss ut ur hinderbanan 
God morgon!
#85 Hehe jaa de är roliga de små liven =))

Godmorgon!
Sitter här med min kaffekopp och hostar och snorrar. Tur att människovirus inte kan spridas via internet.
Hur ser vädersituationtione ut hos er??? Hoppas att ingen av er råkar illa ut. Här (MAtfors/Sundsvall) är det lugnet före stormen hihi… de har varnat med klass 3 för Västernorrland, men än så varken regnar/snöar det eller blåser det. Min man åker från Kramfors nu och samma där ingen snö men regn. Bilarna från Sollefteå är snöiga.
Hoppas detta väder går förbi utan att vi drabbas allt för hårt.
Kram Kristin

Godmorgon! Nu slutar jag jobba strax, ska bli skönt att komma hem och sussa en stund. Tyvärr får jag inte sova så länge idag för jag ska upp och iväg till bilprovningen, fy för den lede! Nästa lika kul som att gå till tandläkaren!
Ha det så länge!
/Camilla
Godmorgon! Börjar strax jobba.
//RolfH

God morgon!
Sitter och försöker ta reda på om sambon tar sig till jobbet idag eller inte. Men verkar inte så, tågen är inställda pga snöovädret!
//Sanna

Här snöar det inte längre som tur är men fy vad det blåser! 3- är det här men 15,4- i vinden, huuuu!

Här i Köping blåser det så träden nästar står i 90 grader lutning. 0 gradigt och ingen snö i sikte som dom hade lovat och jag som hade sett fram emot lite härlig snö att få promenera i med hundarna idag, men icke.
Har en liten kisse som går här och beklagar sig och vill ha mat så det är väl bäst att sätta lite fart, sen är det en långis med alla hundarna.
Ha en fortsatt fin dag idag!
//Anne-Li

Jag säger god morgon och god natt på samma gång. Jag slutar nu jobba efter ett 12 timmars nattskift och ska hem och sussa lite. Frågan är om jag kommer sova något för vi har en parningshona på besök hos oss och Mums gör sitt bästa för att para henne ofta 

Godmorgon alla.. nog för man varit uppe en bra stund nu men jag tänkte önska er alla en bra vecka!!