Birka 16-17 maj
Nu ligger inbjudan till Birkas Majutställning ute, det blir en dropp-in utställning med Kategori II på Söndagen.
Gå in på www.skogkattklubbenbirka.se och läs mer.
Jipppiiieee det här har jag väntat på!
Bra intiativ
/Yvonne
Både ris och ros från mig!
Bra om man bara har EN katt med sig.
Betyder det då att om en katt inte blir nominerad så får man inte ha kvar katten i utställningsburen resten av dagen om man nu skulle vilja var kvar ändå?
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Finns information på hemsidan gällande vilka regler och alternativ som finns.
OK
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Det blir en annorlunda och spännande utställning - var så säkra.
Vi som jobbar i sekreteriatet lovar att göra så gott vi kan för att ni som vill lämna utställningen snabbt skall få era bedömningssedlar.
Numer pensionär i Nynäshamn

det lät ju ganska smidigt,, det måste ju innebära att man inte behöver burklädsel med alls… smidigt men kanske inte lika skojjigt.
//Linda

Låter spännande /Annette
Jag gillar tanken med att testa något helt annorlunda.
Det är så få som vill arbeta så mkt som det krävs att ha en utställning. Några få i klubbarna sliter livet ur sig. Då är det här väl bättre än alternativet - ingen utställning alls.
Har man som jag jobbat i sekreteriatet på väldigt många utställningar vet man också vilket gnäll det är över att man normalt faktiskt inte får åka hem förrän det är slut. Nu gäller den regeln bara nominerade katter.
Jag tycker detta verkar jättebra, säkert något som kommer bli vanligt i framtiden.
/Lisbet
Jag hoppas verkligen att detta blir bra, kommer själv inte att medverka varken som utställare eller genom att jobba i sekreteriatet då jag när som helst väntar tillökning här hemma i form av bebis 

Jättegrattis Karro till bebisen i magen!!
Lycka till! Kram Bittan

Äntligen en klubb som vågar bryta mot det traditionella! Detta har ju funkat på hund så länge. Kan inte förstå att det ska vara så gammaldags inställning på katt. Man har ju alltid hört dåliga ursäkter så som att det är för publikens skull man inte får åka hem osv… Hundutställningar har ju också publik
Superkul att det händer något nytt i alla fall!!!
Jo vi som jobbar tycker att det är spännande - men som det står på hemsidan är orsaken från början att det inte fanns burar bokade till den uställning vi egentligen tar över.

tycker detta låter kul, ska bli spännande att följa hur det går.

#10 Nu får bebisen titta ut snart, vi är alla så nyfikna på att se den lilla.
Kram
Jessica

Tycker det här är en jättebra ide och hoppas att det kommer gå smidigt på utställningen. Tror faktiskt katterna uppskattar det också.
Tycker det låter spännande med en Drop in utställning.

Puffar tråden eftersom anmälningstiden startar i morgon! 

Jag har just anmält och betalt, sen får vi se om vi kommer med. Ska bli lite spännade att testa, och också skönt att kunna åka hem när man vill, efter bedömningen förstås.
Jag har också just anmält mej--hoppas-hoppas att jag kommer med den här gången annars är det 4-ggr på Birka som jag ej har kommit med på 
Den här gången hoppas vi väl ändå att alla som anmäler första dagen skall komma med?
Det är ju en encertsutställning med (jag tror) 400 katter per dag. Jag sitter just och förbereder sekteriatsdatorn inför registreringen.
Lycka till med anmälningarna!
Vad jag förstår blev det inte fullt första dagen… så det är bara att anmäla sig!

Puttar upp tråden igen
Det finns gott om platser kvar, bägge dagarna.
Testa något nytt!
/ Lena

#23 Då vet man att man kommit med då! 
Vilka har anmält sig 

Själv skall jag till Spinneriet istället men jag var sugen nu när jag läste mer om det. Nåja det kommer väl fler tåg hoppas jag.=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vi kommer
Vi har anmält 3 katter och hoppas på komma med
Mvh,
Eva-Helen

Vi har anmält 2katter och hoppas på att komma med
/Helena

Har anmält två katter och gissar att vi kommer med då vi anmälde första dagen