Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 622 ggr
maaro
0

Jag är lite ledsen......

Idag fick jag åka in akut med min blivande avelshona till vetrinären. Efter upprepande livmoderinflammationer så blev hon kastrat i dag. Men jag vill det bästa för min Blaze, att hon ska vara frisk och glad. Så nu är hon en go kastrat, som jag kan ställ ut.

ChopSueys
0

Neeeeej :( Gud så tråkigt! skickar tröstkramar! Huvudsaken är ju att Blaze får må bra och vara lycklig :)

Kronängens
0

Så tråkigt. Det blir inte alltid som man planerar….

Labolina_73
0

Ja men fy så trist,, men som sagt en katt ska man ju må bra. det visar du ju här att du oxå anser..

lycka till på utställningarna med henne…

//Linda

Sissi
0

Usch så trist men huvudsaken är att hon mår bra!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

maaro
0

Tack alla för era tröstande ord!

Blaze mår lite bättre nu i kväll, igår var hon såååå trött när hon kom hem. fast jag och min man fick inte sova mycket i natt heller, pg.a. Manipi ville para henne, han fattar fortfarande inte att hon nu är kastrat. Vi försökte stänga in honom i badrummet, vårt sovrum ligger väg i väg, det gick inte han bara jamade och krafsade på dörren. då stängde vi in honom i katt/data rummet, men den dörren lyckades han öppna och rymde ut igen, så det blev Blaze som fick sova i badrummet i 3 timmar, från 3 på natten till 6 på morgonen, mer sömn fick vi inte. Så jag är lite seg nu.