Jag är lite ledsen......
Idag fick jag åka in akut med min blivande avelshona till vetrinären. Efter upprepande livmoderinflammationer så blev hon kastrat i dag. Men jag vill det bästa för min Blaze, att hon ska vara frisk och glad. Så nu är hon en go kastrat, som jag kan ställ ut.

Neeeeej :( Gud så tråkigt! skickar tröstkramar! Huvudsaken är ju att Blaze får må bra och vara lycklig :)
Så tråkigt. Det blir inte alltid som man planerar….
Susanna

Ja men fy så trist,, men som sagt en katt ska man ju må bra. det visar du ju här att du oxå anser..
lycka till på utställningarna med henne…
//Linda
Usch så trist men huvudsaken är att hon mår bra!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack alla för era tröstande ord!
Blaze mår lite bättre nu i kväll, igår var hon såååå trött när hon kom hem. fast jag och min man fick inte sova mycket i natt heller, pg.a. Manipi ville para henne, han fattar fortfarande inte att hon nu är kastrat. Vi försökte stänga in honom i badrummet, vårt sovrum ligger väg i väg, det gick inte han bara jamade och krafsade på dörren. då stängde vi in honom i katt/data rummet, men den dörren lyckades han öppna och rymde ut igen, så det blev Blaze som fick sova i badrummet i 3 timmar, från 3 på natten till 6 på morgonen, mer sömn fick vi inte. Så jag är lite seg nu.