Bilder på röda katter

oj vad vacker…
nää alla röda katter med eller utan vitt tänkte jag..

Min lilla S*Anbemas A star big as Artax 7veckor som är till salu 

#12 åååå vad vacker han är Artax… och snyggt foto… jag håller på som bäst att fota min 6-veckors kattungar. Men först ska jaag kolla in dina andra foton Maria.

#14 Haha ja du kristin vi har nog samma bestyr varje söndag haha
Mina foton blev inte alls bra den här gången… dom är ju överallt 

Och här kommer #22 Flisas pappa
ECS*Runsvik's Hobbe…. färg?… inte helt rätt… men ändå rödsmoke

#24 Flisan har fått sitt coola sätt från pappa garanterat… goare trasdocka finns inte… inget bekommer den damen… och hon är barnens kelegris och älskling nummer ett och det är verkligen ömsesidigt, Flisan älskar barnen och ligger hellst hos dom i soffan eller sängen…. inte gärna hos mig :( *fniss*

Hej Hej
Här kommer en bild på min 8 månader gamla
skogis kille S*Tam-trion's Dumle.
//Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Hej igen!
Här kommer en på S*Tam-Trion's Big Red - 1 vecka gammal.
//Sissi

"30, Sissi! vilken lite guldklimp… tänk det är bara ett par dagar de är så där underbara och goa …

#33 Glömde berätta att han är 6 veckor, Pappa är Kaup Home Cat's Tiger, mamma är Utblicken's Klara.
///Anki

#42 Oj vilken vacker katt och läcker bild.
//RolfH

Ohh, så många snyggingar det fanns här inne. Ett par favoriter hittade jag. Men nu har jag dregglat över snygga rödingar så jag tror att tangentbordet säger upp sig snart. Denna tråd ska jag hålla koll på:-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ohh, de är ju för underbara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag får väl oxå bidraga med ett foto till de andra härliga röda katterna. Jag har en kille på 2 år som i dagsläget är fertil men som ska kastreras inom de närmsta veckorna. Han heter IC S*Rotebräckans Goldfinger och är pappa till 4 kullar och 2 som är på gång. Han har gett kattungar som alla har ett underbart temperament, precis som han själv. Snällare katt får man leta efter. Han har aldrig fräst åt oss i något sammanhang, inte ens på utställningarna och han är ändå fertil. Alltså en riktig goding…

oooh!! Othello är bara såååå LÄCKER!!!

Enig i at Dovre er helt utrolig flott!! Og så gir han så fantastiske barn 
Dag

#75 Vilken vacker dam och vilka öron, snygg… GRATTIS
#76 Tack!
Ja hon har verkligen utvecklats till en riktig guldpärla

75# så kraftig og fin hun ser ut også… sånne bein skal de ha vettu.

Här är min IP S*Rockringens Q-Tip alias Jonix 8år gammal.
Men fortfarande min lilla bebis ;)

Här kommer mitt bidrag fast honom har ni ju sätt här i fokus förut /S*Knoxville´s Alice Cooper d //Eva

#83 Ja, snyggast är helt klart ROYAL! Fattar inte att ingen sett honom ännu…….puss på han!
# 84
Hej Annie!
Vilken härlig bild på Aiden, som en liten kung på sin tron!
Kram från Skogsjentans

Jag väntar på en vacker röd liten docka, S*Fridalas Kastanj! Hon är sex veckor på bilden.

Susanna

#82 Puss på världens goaste Jonix 

#103 Plutt-gubben, vad fin han är och du är otroligt duktig på att hitta en massa gamla trådar.

#110 Vad fin han blivit Manteli!