Rescue 911
Det er bavnet til denne katten. Han ble funnet på en låve(lagård tror jeg det heter på svensk) forrige lørdag, han var overgiven av sin mor
For henne har de sett løpe rundt omkring husene der. Han gråt og skrek og var smutsig.
Mitt hjerte kunne ikke glemme ham, sdå nå bor han hos meg. Idag var vi hos veterinæren og han antok at han var max 4 uker gammel. Han er veldig tynn , men virker pigg nu og veldig mysig og glad for å komme i hus. Jeg håper han blir helt fin og blir hos meg til han er gammel.
Så her er altså min nye huskatt Rescue 911

Å, du e fantastisk
// Rita
Tack för att det finns såna människor som dig. 
Stor heder åt dig och alla andra som ställer upp för katter i nöd.
//RolfH

Ok , Ellen båda e ni fantastiska då
// Rita

Så otroligt söt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis till er båda, kissen för att ha fått en matte o du för att ha fått en härligt söt kisse!
Mvh Malin
En sådan liten goding!! Lycka till med honom och ett stort + för ditt agerande!
Vilken sötis! Han ser faktiskt ut litet som en gammaldags perser.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
#9…du er faktisk nr.3 som sier han ser litt ut som en perser 
Vel jeg synes også det , ihvertfall litt. Heldigvis så har han noe lenger nese og derfor heller ikke problemer med øynene.
Muligens mister han også mye av denne bebispelsen og blir mer semilanghår etterhvert også. Men han har kort kropp og kort hale som en perser, og veldig små ører.
Jeg er nok ikke spesielt snill. Jeg tror alle her hadde gjordt det samme om dere hadde sett ham på den låven. Og jeg har mistet flere katter de siste årene , så han er min trøst og jeg hans

Han e super söt o visst påminnner han om en gammal perser. Bra att tog hand om den lille o lycka till med honom. Det finns faktiskt folk som hade lämnat honom tyvärr.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Härligt med människor som bryr sig! Dessutom är den lille katten underbart söt! Har Du planerat att byta namn på honom?
Hälsningar
Guldstjärna till dej och en nosbuff till den söta överlevnadskonstnären! // Maja
Nei det er jeg som har gitt han navnet Rescue 911, men det er jo mest på papiret. Det blir mest gutten som jeg sier til hannkatter
Jag förstår att du adopterade honom! Han är bedårande!