Trevlig helg tråden;)
Hejsan…förutom att prata om vädret så är det väl väldigt svenskt att säga till sina arbetskamrater… Trevlig Helg!
Så nu tänkte jag önska alla en trevlig helg innan jag begraver mig i en godispåse;)
….snart är det dags för en God Jul tråd med…vad fort det går.

Vilken trevlig tråd! Önskar alla en trevlig helg även om jag själv ska tillbringa den på jobbet:(
ååh jag hänger på.. TREVLIG HELG!
Själv ska jag på utst imorrn och sen se på människobebis på söndag 

Trevlig helg på er alla.. Själv ska jag tillbringa lördagen i ett ridhus på hundutställning och söndagen ute på lydnadstävlig så de vart en riktig hundhelg denna
man måste ju variera djurslag med förra helgens norge resa 

Jag ska också jobba ihelgen, men det är kul o jag har ingen ångest för det alls! :)
Hoppas ni har det bra!
//Malin

Men då det var ju precis vad jag tänkte göra alltså, ÖNSKA ALLA EN TREVLIG HELG
// Rita
Trevlig helg alla. Denna helg blir det en del jobb med att skapa nytt stamboksomslag till kustkatten. Jag har en ide men måste bara prova den innan den skickas till styrelsen.
//RolfH

Jag önskar alla en trevlig helg!!
//Ann-Christine
Och jag säger det samma. Trevlig helg på er alla. Min helg blir för övrigt väldigt rolig då Elfsborgskatten har klubbmästerskap på söndag. Jag ska dit med tre av mina tjejer, Nahla, Angel och Märtha. Så det blir nog fullt upp. Men kul blir det garanterat. /Sylvia

Jag önskar Er alla en trevlig helg! Särskilt oss som jobbar i helgen, nån måste ju liksom göra det, annars stannar ju Sverige!
Många kramar!
/Mia

Ni ska alla ha en trevlig helg och hoppas på vacker väder.
//kristin och alla katterna
ps. ni kan inte ana vad lugnt och tyst det är här sedan de små flyttade. Men de har det toppen bra alla fyra.
Även jag passar på att önska Alla en härlig & trevlig helg
Ska som en del andra här vara på utställning i helgen..*nervös*
Trevlig helg allihopa!
Ikväll ska jag, min man, min syster med man och min mamma iväg och titta/lyssna på showen The best of west end. Innan ska vi äta och dricka gott hemma hos oss. Ska bli jättetrevligt! 
//Katarina