Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 1935 ggr
Tinis
0

Blåkulla nästa =)

Har ni plockat fram kvasten, kaffepannan, katten och häxhatten än? Om inte så är det hög tid att göra det för snart bär det av till Blåkulla. Vilka hänger på?Skrattande

Runsviks
0

Vi i Runsvik hänger på… vi ska ända ned till skåne i Påsk så vi behöver lite sällskap på resan.  

Easter Bunny 2

SChamuels
0

Jag vill också med.

Har egen kvastSkrattande

Juliette-
0

Jag hänger med.. långt bort så jag slipper alla "tiggare" ja jag älskar barn men inte när de ringer på dörren hundra ggr och hundarna vrålskäller och jag kan inte ha hundarna instängda hela kvällen för att de ska komma småbarn som vill ha godis.. nej usch ikväll flyger jag gärna lååååång bort..

UllisN
0

Självklart hänger jag med Tina=))
Har kvasten o pannan redo hihi

Burken
0

Witch VAR SKA SLEVEN VARA OM INTE GRYTAN??? ÖNSKAR ER ALLA EN GLAD PÅSK Flört !/Häxan själv! 

Anneli_G
0

Jag flyger med!! Skrattande

skogisen
0

Självklart hänger jag me' Flört

SannaE
0

Jag hänger på!

fjellans
0

Japp, jag tar min svarta katt med mig, när åker vi??

Lo-Looks
0

Det var den resan gjord.. tyvärr så hade jag svårt att hålla mig på kvasten i år, den var ett nummer för liten, men och andra sidan så kan man åka på en sy tråd och helst upp och nerRäcka ut tungan.

Resan till blåkulla går natten till skärtorsdag. Men häxorna åker inte bara en gång om år till Blåkulla/Gästabudet, de åker gärna till storhelger också, tex..midsommar. 

Så ni som missa denna gång, det går flera kvastar i årFlört .

GLAD PÅSK!!!

Runsviks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, du Veronica… det var därför Kiwi (vår svarta katt) är så trött idag. Hon har varit till Blåkulla i natt och det måste ha varti jobbigt att flyga hem i denna storm som vi just nu har.

vi som missade … kan väl åka en sväng ändå . Jag tror säkert Kiwi hänger med. //Häxan - Kristin med häxkatten Kiwi

Mindfields
0

#11 Jag vill oxå ha en Kiwi! *wow*

Tinis
0

Hej alla påskkärringar! Kul att ni hängde på. Skrattande Min svarta katt ligger just nu och sover i köket. Hon är helt utpumpad efter nattens stormiga flygtur. Hihihi…

Vildvittra
0

För mig blev det ingen resa, vår svarta katt har MCO bebisar här hemma så jag fick avstå Fundersam

//Veronica

fjellans
0

Glömde ju visa hur det gick

Rapooms
0

#15 *skrattar* Den var bra!! =D

Vi hakar på! Glad Påsk!

Ninnis
0

Jag tar min Gniztra och kvasten och hänger på

anakin
0

Hej på er alla påsk-kärringar,nu drar vi till Blåkulla (nästgårds) jag bor ju i Sundbyberg och Blåkulla ligger ju i Solna=))) Man lär få dra ner häxmössan ordentligt över örona',för fy tusan va' det blåser…

Hoppas vi ses där allihopa!!!!

///Anki-Häxa & Helena-Häxa!!!

Snusan
0

Klart jag hänger på kvastresan till blåkulla Skrattande Får väl ta den lättaste av våra katter därbak Hemlis

Sandra76
0

Allt laddat o klart! Jag tar mina 2 katter med mig Hexa och Belladonna… Hoppas att vi träffar vår huskatt Lucifer där (snyft..) han var ju aldrig sen med att följa med på festligheter…

Kenzo
0

Hej

Har ni varit där då missade jag synd för det hade varit kul. (vann första pris på en maskerad 2005 med detta) Ha en trevlig kväll alla hälsningar Tove

Tinis
0

#15 Den var bra!Skrattande

#21 Du är absolut kvalificerad att delta. Flört

knoxville_katter
0

Jag hänger okså med Glad Påsk  på er

Kattilaforsens
0

Jaha, då var det dags igen. Är ni redo, tjejer? Skrattande

Witch

Tassemarkens
0

Självklart … vi kommer … Äntligen behöver man inte spöka ut sig  … Solna nästa eller ????? Generad ???

Afrodite
0

På väg,men katten ramlade av /Mona S*Vätten´s

Tassemarkens
0

Mona … attans så förargligt … tvitvitvi … hade du en en ÄKTA svart katt på????? Mmmmmmm jag fick ju måla tabbymarkeringarna med svart … Fast å andra sidan … vem har sett en påskakärring på en trimmad Yamaha Cool

Bengan-A
0

Nä inge blåkulla för mig.Jag ska till Norrköping och plåta rallybilar på himpan. Bland annat micke på S*Rapooms som kommer att åka kartis i en Volvo.

Mvh Bengan

Tassemarkens
0

Men Bengan … är du höjdrädd???? eller??? Hoppas att Micke har GPS … eller Enirokartorna med … och att rallyt körs uppåt i landet där namnen står åt rätt håll … Jag har så svårt att läsa kartor där namnen står uppochner …Generad

jaanuska
0

Jag är på väg med med en riktig häxkatt och två PRAO-eleverCool Också en blekt version försöker smyga inFlört

jaanuska
0

Här kommer prao-eleverna. Nr 1.

jaanuska
0

Nr 2

jaanuska
0

Och blekt versionGlad Han verkligen försöker övertyga migSkrattande

Tassemarkens
0

Ojojoj VILKA PRAO-elever Räcka ut tunganRäcka ut tungan … vem vill missa ett möte med dem???? Inte jag i alla fall …Så grymt läckra … OK byter min Yamaha (inkörd och lite trimmad) mot ALLA underbara PRAO-elever.
Jag prutar på kilopriset … Deal or no deal????

jaanuska
0

Skrattande Det blev hårda bud, men det är bra träning om "mamma" inte håller tassen hela tiden. Och jag bara älskar Yamaha. Så det blir dealCool Men bara över påsken! Tjejerna är väldigt tuffa och envisa, så var förbered. You have been varnedCool Och pojken är riktig hjärtekrossareKyss

Tassemarkens
0

Bara över påsken Gråter Envisa tjejer ??? och en hjärtekrossare … En baggis … DEAL … You never know what you get instead Cool 

Ja,  släkten är värst Flört men jag har ju erfarenhet av linjerna Generad

See you soooooon

Florinellas
0

Hahaha ni är inte kloka någon utav er! Underbara människor och katter!

Jag hänger med, med Bide

Glad Påsk till er alla!

Runsviks
0

I detta glada gäng så kommer jag och Kiwi med… vi ses på blåkulla och till er andra ha en mysig och trevlig Påsk.

Sissi
0

Klart man hänger med!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sissi
0

Nu har jag packat klart…

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

UllisN
0

Jag kommer med en något urblekt pojke på kvasten=))

Kattilaforsens
0

Då bär det snart av till Blåkulla igen. Vilka hänger på i år?Skrattande

kerstin2181
0

Jag följerFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Christina-S
0

Jag också. Tar med min svarta Jack om han sitter still på kvasten.

Bengan-A
0

Hemma i år igen, det blir att plåta rally på Himpan i Norrköping som vanligt.

Mvh Bengan

Runsviks
0

Jag längtar till lite vår och värme… så Kiwi och jag hänger med. Vi är så trötta all snönGlad

akickia
0

Jag hänger gärna med! Vore skönt att komma bort från regnet här hemma :P

Fast i år har jag faktiskt varit duktig och laddat upp med godis om det kommer några påskkärringar. Brukar inte göra det, men har kommit fram till att jag är betydligt mer förtjust i påsk när barnen kommer med påskkort, än Halloween när de kommer med hot om bus Obestämd så nu ska jag uppmuntra påskkärringarna i år tänkte jag =)

Vildfagre
0

Kvastarna är trimmade, pannorna  putsade och fyllda med häxbrygd, Har kallat in Lillhäxan för med alla katter (ingen vill stanna hemma) måste vi ta två kvastar. Tar nu sikte mot Blåkulla. GLAD PÅSK! Vi synes. /Laila o Filippa samt alla fyrfotingar.

Ibi-o-co
0

Självklart är det Blåkulla som gäller.
Kvasten står och är startklar.
Hasta kvasta Glad som vi häxor säger.

Ses på Blåkulla!