Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 667 ggr
Sisikarlstad
0

Är Era katter glada i vatten?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo B-kullen är visst helt galna o vara med när vi badar o diskar mm

Gisela & Janne S*Frostviken´s som köpte S*Silverfåran´s Bombadil "Totte" berättade att Totte gillar o vara med när de diskar, duschar mm

Samma med Kina som köpte S*Silverfåran´s Brandybuck "Bosse" samma där!Flört Han kommer direkt när de ska duscha mmRäcka ut tungan

Jo S*Silverfåran´s Boromir "Jokan"samma där han är t om med när de duschar.

Åh lilla Bella!Glad lika där går runt badkarskanten när vi badar bryr sig inte om hon ramlar i oj då "typ" o kliver upp. UNDRARFundersam om hon är lika SNÄLL o bada när jag vill?Räcka ut tungan

Här har NI några bilder på S*Silverfåran´s Belba Baggin "Bella".

Här är hon med husse när han badar.Kyss Åh badskum mmmmm mysigt!Flört

Sisikarlstad
0

Här är Bella gumman i slasken som hon VERKLIGEN gillar, de är favvo lekplatsen!Kyss

Sisikarlstad
0

Åh så bidde jag blötFörvånad o måste tvätta mig o göra mig fin!!Kyss

Frostvikens
0

Jo du Susanne, det stämmer! Skurade badrum i helgen och Totte var som vanligt med och skulle hjälpa till! Så, mitt i allt skurande hit och dit så ställe jag ner honom i badkaret och dushade och masserade honom med schampoo, han njöt, sa inte pip utan hade fullt sjå med att kolla var allt vatten rann ut…Då blir det ju roligt att bada dem!

Sisikarlstad
0

MEN! guuuuuud hoppas Bella är lika snäll!!! När hon ska bada.Glad

Froydis
0

hehe.. morsomme bilder.

Frostvikens
0

#5, ha ha ser ut som vår Totte, fast han brukar ligga i handfatet med huvudet under kranen så det rinner ner i pannan och utmed öronen,…måste ta kort på det, det ser för roligt ut!

Froydis
0

Ja kranen er populær.. og fontenen da..

chivasilverviva
0

vår chiva brukar sitta på betryggande avstånd när man dushar och tycker det är väldigt spännande… men när det skvätter för mycket gömmer hon sig bakom toalettstolen :) Vår andra katt Nikita älskar när man sätter på vattnet i handfatet som hon kan leka med och i vår förra lägenhet där vi hade badkar brukade hon gå på kanten och inspektera vattnet när man badade! och skvätter man på henne så tittar hon bara som ung "vad hände nu då?"

sommar
0

Min Märta ligger ibland i handfatet och flyttar sig inte när man sätter på vattnet för att tvätta händerna. Konstig liten tös Skrattande