Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 731 ggr
Shadows
0

Charlie boy!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var en hel evighet sedan jag uppdaterade Kerstin om hur Charlie boy har det, och jag ahr som vanligt problem med internet. Så det blir en liten offentlig uppdatering här!

Charlie är kastrat sedan i december nu, han strilar inte alls längre, han har dock kissat utanför lådan två gånger. Vi vet inte varför. Kitty fick också bli kastrerad då jag inte vill ha henne på p-piller mycket längre och hon inte fick till det med Charlie ändå, så hon lever nu som lycklig kastrat. Och har gått upp rejält i vikt, vilket Charlie också gjort… han har numera hängmage och väger närmare 6 kilo, kanske mer, har inte lyckats väga honom då jag fått ryggskott och har "tungt lyft" förbud Flört

Charlie har börjat tugga lite på en av mina blommor i en lite lustig variant, han väntar tills växten nått ner till golvet och tuggar lite på bladen som ligger på golvet, om han tror att vi inte ska upptäcka det så kan han byta taktik, haha.

I övrigt så har han fått mycket mer päls! vilket gör att han ser tjock ut Oskyldig Han är fortfarande helt galen i myntaråttor och äter som en häst!

kerstin2181
0

Oh Angelica, vad underbart att höra att kisseriet nästan slutat

heltSkrattande  och han mår kanon efter kastrering, du måste skicka många nya bilderFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

darkisen
0

Ååh Charlie.. Drömprinsen. Tycker bara att han är såååå finKyss

Shadows
0

Bilden är tagen nu i februari hos mamma, han blev lite bortskämd med alla leksaker hon köpt ;)
Ska fösöka få iväg honom till studion och fota lite nytt, men som det är nu måste ryggen bli bra först, annars får jag skäll av naprapaten Skäms
Ska se om jag hinner fota honom idag (får låna husse som bärhjälp)!

Kan säga att han är en riktig spinnmaskin nuförtiden. Ligga på magen på husse/matte och trampa som en tok och låta som en gammal båtmotor är det bästa han vet!

Shadows
0

Men hjälp, jag har helt glömt bort att fota Charlie! Skäms Ska försöka hinna med det denna vecka! So sorry!

Shadows
0

Bättre sent än aldrig… Skäms

Tog bilderna idag, ligger ändå sjuk hemma, haha.

Shadows
0

en till!

Shadows
0

en till igen, blir fler!

Shadows
0

mer charlie.

Shadows
0

Sista för idag!

kerstin2181
0

Oh vad gammelmatte blir glad av att se CharliepojkenKyss och stort tack Angelica för att du skickade mig ett MMS på honom, värmde mycket. Han ser så fin och välmående utSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Shadows
0

# 10 hehe, jodå välmående är han allt. Och bortskämd. Han vet precis hur han ska göra för att få matte och husse att ge honom dem där godisbitarna i skafferiet Flört