Nackbett vid parning??
Hej!
Vi håller fortfarande på att paras här hemma. Det har inte gått så bra ännu och inget skrik.
Han biter inte henne i nacken utan bara står och joxar över henne. Hon däremot ligger och gnäller i en beredd ställning. Hon ligger kvar trots att han inte biter henne i nacken. När hon går undan, först DÅ tar han henne i nacken. Hmmm??? Har ni sett hanar som inte biter i nackskinnet?
Karolina!
Jajamensan !!! Min Gorek bet dom bara lite i nacken först, sen släppte han och såg så himla nonchalant ut ! När han kände honan så gjorde han så alltid, kunde stå och titta på något annat under tiden. Såg så uttråkad ut som helst, men han var suverän att para.
tilläggas ska väl, att det är INTE alltid som honan skriker.. jag hade en hona som jag inte ens fattade att de parade… hörde bara ett brummande ljud;)
en parning min hane hade, då stod han och juckade på honan samtidigt som han nonchalant stod o tittade ut genom fönstret..
Man ba.. hm… ?;) såg såå roligt ut:)
har du sett om hon rullar eller så efter att de haft sig?
är det deras första parning? alltså är de nybörjare bägge två?:)
#2 Hon rullar sig jättemycket och även efter han har varit på henne. Det konstiga är att hanen slickar sig när han går ner från henne. Ibland står han bara stilla över henne och ibland "juckar" (Kan egentligen inte ta såna pinsamma ord i min mun) han.
Dom är nybörjare båda två. Ohh jag vill ju så gärna
Jag ska kolla deras beteende nu här när han går av henne. Ber att få återkomma…hihi.
låter faktiskt som om de lyckats? hon kanske bara inte är en sådan som skriker? :)
hanen brukar alltid tvätta rent sig där nere efter en parning också så :)
javisst känner man sig lite dum som måste skriva jucka.. men vad ska man annars använda för ord? hehe 
Nej det ordet är nog det som passar bäst in…hihi. Bara jag som blir….
av det ordet.
Nu är det lungnt här hemma och katterna sover en stund.
Jag sitter här och deppar, för jag tror aldrig vi kommer att få kattungar
Tror aldrig Nemo kommer förstå hur man gör.
Förresten, vad gör en dam som dig uppe så här sent?
Karolina!
höhö skulle du bra allt vilja veta va?
(nää är nattmänniska bara..
själv då?)
har mailat dig här ;)
De tvättar sig "där nere" även om de inte hittat rätt, även rullar sig, fast kanske inte riktigt så intensivt. Det brukar allt synas på honan, om han lyckats, även om hon inte skriker så morrar hon i alla fall till lite karaktäristiskt. Det kan dröja flera löp-omgånger innan han lärt sig tekniken.