2 charmtroll kvar...
Nu är det bara dessa två små ulltussar kvar… S*Lynxeyes California Sister NFO g(s) 09 (hona) och S*Lynxeyes Red Skimmer NFO d 09 (hane) efter EC S*Drakborgens Qorpus Corax NFO ns 09 och S*Kisamos Flisan NFO d, bägge testade negativt mot FIV / FeLV samt HCM-normal. De är 7 veckor idag…
ÅH vad fina de är..Under hösten är vi på gång att skaffa en tredje skogis
, en liten kille. Det är bara det att jag har redan en röd katt…annars hade jag ringt er på en gång!!!
Kram Gisela på Frostvikens
Ny bild på gull-tussarna som fortfarande är till salu :-))
"Lilla blå", hona (NFO g 09) vikt vid 10v 1200g
"Skimmer", hane (NFO d 09) vikt vid 10v 1595g
Mera bilder finns på hemsidan! Bägge är underbara gosiga kurrande små charmtroll, sociala, välhanterade och vana vid det mesta
Leverans tidigast 24 oktober, då är de 14 veckor.

Sophia! Vilka charmtroll… jag är ju lite partisk…
men de är för goa och ny läcker layout på hemsidan har du oxså… vaför är detta land så lååångt…vill komma ned och titta och pussa på dem. Och såklart träffa dig. Susann och jag snackade sist vi sågs att hon var mycket sugen på att få träffa Flisan… så vem vet… vi kanske möts på halva vägen.
Skickar med ett foto på Flisans halvsyster (S*Milda ma Tildes Sigrid) och dersa far S*Runsvik's Hobbe
Lilla Blå så vacker hon är!!! Nedranns att man inte kan få bestämma själv vad man vill ha, utan måste ta hänsyn andra i familjen. Hur får man en karl att inse att familjen saknar en katt???
Gud va vackra katter.
Borde va förbjudet att sätta upp bilder *ler*
Båda är otroligt fina. Röda killen med vitt ser ju väldigt mycket ut som den katt jag drömt länge om… eftersom jag inte är beredd för en katt till just nu får jag väl säga att det var tur att det var så himla långt till dig, men vill ändå berätta att jag tittat på dina kattungar många gånger. 
Tack för era gulliga rader :-))
Kan tala om det att dessa bägge små ulltussar som e kvar är de mest kelna och goaste ur kullen, speciellt Skimmer, han slår nästan knut på sig själv så gärna han vill kela och vara nära… Riktiga myskissar! Men så är dom ju oxå nappade av mig under den tiden Flisan inte hade någon mjölk till dem, på grund av hennes livmoderinflamation… Så sociala, stora, runda, goa kissebebisar har dom utvecklats till nu…. Blir svårt att skiljas!!

#8 Jag kan meddela att "lilla blå" är ett riktigt mystroll o en riktigt fin tjej :)

Supersöt!!! Mums! 

Tänk om man kunde smyga in den lilla blå här… hehe…
Den lilla blå…finns hon kvar 

Lilla blå är såld. Jag tar mig friheten att svara då Sophia (S*Lynxeyes) är utan dator just nu ;)