Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett05-pälsvård
Läst 806 ggr
kerstin2181
0

Är bara tvungen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att få skryta liteOskyldig

Har precis badat Dogge för morgondagen, och jag fattar inte hur han står ut med matte,1 gooptvätt,

7 schampooneringar, och sedan lite balsam här och där, och han står helt stilla, utan badkedja. Ibland lägger han hövvet mot handen, och vill ha lite gos mellan tvättarna, han är ju bara så go och finFlört men tyvärr gillar han inte utställning lika mycket som matteGråter

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sissi
0

Vilken otroligt duktig kille!
Håller tummarna inför morgondagen.

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

kerstin2181
0

Tack SissiKyss

Kattilaforsens
0

Så duktig han är, Dogge.Kyss Min Comme är också nybadad och fin inför morgondagen, men utan badsnaran hade han nog inte suttit lika snällt i badkaret.Flört Vi ses på utställningen, Kerstin!

kerstin2181
0

#3 ska bli kanonkul, denna gång kan jag fritt gå runt och smygtitta på alla godingarSkrattande

SillyZones
0

7 schamponeringar???Förvånad

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

WesthKiowas
0

Hi hi, jag har aldrig riktigt fattat varför man ska shamponera så många gånger. Måste va bättre att använda produkter som gör rent på en gång. Jag kör med goop och sedan en shamponer jag en gång. Innekatter blir ju inte skita på samma sätt som en utekatt så det är ju bara det feta som man behöver få bort. OBS, Kerstin… Detta var ingen kritik det hoppas jag du förstårFlört

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

kerstin2181
0

Ingen fara Camilla, och jag tål kritik även om det hade varit detSkrattande för mig är presentationen så viktig, att jag inte törs chansa. Jag är inte så duktig än, och har fått lära mig att badet är så viktigt, och han var ganska fet denna gång, men idag är han fin fin, så nu åker vi om 30 min, med 4 fertila hanar i bilen, oj ojFörvånad

kan bara säga, ingen av hanarna i bilen idag, bryr sig om andra hanar, och deras luktFlört ha en underbar dag, det hoppas jag vi får

haapets
0

Lykke tilSkrattande