Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1785 ggr
Camizen
0

J-kla katt ;-)

Tvättae lite kläder idag ( en liten hobby som vi kvinnor tycks ha ;-) ), och när jag böje mig fram för att lägga in kläder i torktumlaren, så känner jag en distinkt oft av kattkiss.

Visst, den vite prinsen( läs katt-fan), tyckte att et var ett toppen ställe att revirmarkera på. Vet inte riktigt hur han tänkte, eftersom han nog är den ende som har ett intresse för torktumlaren, förrutom mig själv DÅ. Ett kvarglömt plagg har nu förpassats till himlen.

Hrm….Det börjar definitivt märkas att han är hane…..´

Men det är dock det enda "felet" som jag kan hitta på denna katt. (partisk? Javisst ;-) ) Och det är ju lite av en naturlag att hankatter "strilar i torktumlaren! :-D

Bild på "pisse-nisse!

WesthKiowas
0

Hi hi! Själv har min ena hane ett verkligt intresse för diskstället :) Inte så kul när man kommer in i köket och har tänkt diska, fört får man sanera diskstället.Skrikandes Men han är snabbt förlåten, han är ju så go, den lilla grisen.Skrattande

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Camizen
0

CoolTja…..men kan ju undra hur e tänker.  Stor idé att markera i torktumlaren…..

Hrm……gjorde rent tumlaren, sedan åkte makens arbetsbyxor in…….Tja passar det inte kan maken tvätta själv. Tungan ute

LynxLairs
0

Sicken söt pisse-nisse!!Kyss Man kan ha överseende med mycket!!! Det är ju bara lite extra jobb………… Cool

KindredCold
0

Uhu, längtar inte till min goding börjar bli fertil..
Bara han håller sig i badrummet om han ska revirmarkera är jag "nöjd".
Lättstadat och blir inte förstört..

Vilken snygging, det är något speciellt med vita missar ;)
(Äger S*Florinellas Hvanilja Snölilja NFO w)
Klart han blir förlåten, hehe

Camizen
0

hehe…

Ja, just nu är det ett himla "råmande och vrålande" på honom. Han ger inte upp så lätt….Det kan ju dyka upp en dam……Men jag vet dock att möljigheten, att hon skulle dyka upp i torktumlaren är lika med noll.

Nej, inga damer till denna killen för tillfället. Han skall HCM testas först…….Sedan kanske han får träffa en dam. Sedan ryker manligheten……

Camizen
0

#3&4

Tack, han är en söt "pisse-nisse".

LittleL
0

HAHAHAHA!! Vet inte vad jag ska säga…visst är det underbart med fertila hanarSkrattande Hoppas inte att torktumlaren är förstörd.Obestämd

En nyttig läsning dock för dom som tror att man kan tjäna pengar på sin hane. För det vet vi ju alla att det är MASSOR med pengar att tjäna på denna hobbyFlört 

/Sylvia

WesthKiowas
0

#7 Ja, jösses vad tät jag har blivit på katternaFlört NOT!!!Skrikandes

Jo, det är ju lite speciellt med fertila hanar… Men dom är ju såååå mysiga.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

EvaHelen
0

Jag måste verkligen "peppar peppar" ha tur med mina två fertila bröder som inte strilar.Tutankhamun "vrålar" dock, men nu har vi fått tips på ett naturmedel som vi testar på honom. Jag har använt det i ca:10 dagar och jag måste säga att jag ser skillnad på att han blir mer harmonisk. Jag vet inte om det hjälper mot strilande fertila hanar, det kan jag inte uttala mig om.

Naturmedlet heter "Provarium breeding" och ska ha en dämpande effekt. "Provarium breeding" innehåller bla munkpeppar, det sägs att medlet kommer från munkarna på medeltiden, som de åt för att bli av med manliga "libido". Jag sänder med länken så kan ni som är intresserad av naturmedlet läsa mer om produkten, ni kan även ta kontakt med S*Skogsjentans som är återförsäljare för produkterna. Jag tycker det är en bra tillfällig lösning om man vill hålla sin fertila hane litelängre, det är ett naturmedel, så det känns mycket bättre att ge för mig än andra alternativ. Vi kommer att ha uppehåll nu och se hur han beter sig om "vrålandet" kommer tillbaka.

Mvh,

Eva-Helen S*Fitnesscats

http://www.lillhagna.com/_info/skendraktighet.htm href="http://www.lillhagna.info" rel="noopener noreferrer" target="_blank">

Camizen
0

# Intressant…….

Tja…idag har han verkligen kommit igång med sitt strilande. Min äldsta dotter kom hem och inte vet jag vad hon luktade för något  triggade igång den vite prinsen…….Och nu "doftar" det kattpink i hela huset………Jag får sanera i morgon.:-)

Han får bo i tvätt stugan i natt…….Ska spreja med Felliway, Kanske det hjälper lite…

Denna kommentar har tagits bort.
kerstin2181
0

Oh fy stackars er, hankattkiss som luktar såSkrikandes jag är så lycklig att min hane sköter sigSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

Fy stackare, min hane strilade aldrig men helt plötsligt vid närmare 3 års ålder så började han. Men han hann bara göra det tre gånger sedan rök hans manlighet. Jag skulle inte stå ut för det luktar verkligen fruktansvärt. Nu har jag förstått att det antagligen berodde på att jag hade kattungar hemma och kan ibland ångra att jag inte väntade en vecka tills de skulle flytta.

Camizen
0

Jag tor att jag har fått bort det värsta, eller så har jag vant mig.Flört Märker det när jagkommer hem idag. Då blir det golvmoppning och allmän städning. Skall förbi affären och köpa ättika, som tydligen skall fuka på "han-kiss".

Detta kom ju inte direkt som någon överraskning, han är ju en hanne. Flört Han är förlåten, den lille gynnaren. Honom kan man inte vara sur på någon längre stund.

Dottern hade med sig en påes med tyger, som min mammas katt hade kissat på. Tygerna var tvättade, men eftersom min katt tydligen har ett dogftsinne som en narkotikahund, så kunde han antagligen känna doften av den andra katten. Han började efter att hade undersökt denna påsen. Nåja påsen är väck, och jag hoppas att "pisse-nisse" lugnar ner sig. Glad

SusannAlg
0

Det är inte bara hankatter som kissar revir… hade samma problem med min honkatt. Så fort barnen inte hängde upp sina ytterkläder… så satte hon sej där och kissade…. vilket ledde till att barnen började hänga upp sina kläder! (Inget ont som inte för med sej något gott!) Dessutom pinkade hon i skinnsoffan….och i ena tösens säng… suck! Men efter att vi steriliserat henne upphörde det. (Å, nu ligger ungarnas jackor på golvet igen… suck)

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken