Sparrow-kullen
4 helt underbara kattungar finns till salu , till sälskap , kattungarna har en egen historia bakom sig, och man kan följa den här i fokus eller på hemsidan ! när dom föddes den 9/2-2009 saknade dom sin päls i dag 7 veckor senare ser dom ut som normala kattungar , dom är i dag frostade !!
Mamma S*Knoxville´s Rosmarin gs 03 24
Pappa S*Månlyckan´s Jeff Porcaro d 03 22
John Sparrow ds/es 24
Joan Sparrow gs/g 09 22 (Visat intresse )
Jonte Sparrow as/ns 09 22/24
Jack Sparrow d/ds 09 22/24
Färger och mönster kan komma ändras !!
Hemsida : www.knoxvillekatter.eu
Mvh Eva
( John Sparrow )

Joan Sparrow

Jonte Sparrow

Jack Sparrow

All lycka till de små sockertopparna.
Mvh,
Eva-Helen

Så söta de är!
Mvh Margona
tusen tack båda två / Eva
men oj vad fina dom blivit. kunde man inte tro när dom va små och nakna
.
S*Winsnes Wilda
#4 Ne det trodde jag inte att det skulle gå så bra som det har , det är så häligt att se dom växa upp / Eva

Har bara en undran….Har du satt avelsförbud på hela kullen, med tanke på att du säljer dom för nästan halva priset?
/Sylvia
Hej Sylvia !
Det återstår att höra med vetrinärn vid beskningen , man kan tydligen inte sätta avelsförbud utan att ha ett vetrinär utlåtande om jag har förstått det rätt. Ang priset inte för att dom är mindre värda men jag tycket det var ett rimligt pris , är mycket väl medveten om att det är halva summan. Delvis pågrund av bakgrunden och sen är det väl inte lämpligt att avla på dom !! Så där för 3500 kr bättre än så kan jag nog inte förklara , det återstår om jag har fel ang detta med avelsförbud eller inte kanske någon annan vet hur det går till ??
Eva