Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 588 ggr
Turill
0

Min panterflicka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte visa lite bilder på min svårfotade CH S*Small Legend´s Salvia, jag verkligen älskar min svarta tjej, men att fota henne är rena mardrömmen.

/Therése

Turill
0

Min SalviaKyss

Turill
0

Jag vet inte i skrivande stund om Salvia väntar smått med Deschanel, men jag hoppas, hoppas att hon gör det. Tyvärr så har min veterinärs ultraljud så lägligt gått sönder, så det blir till att vänta på att deras nya utrustning ska komma för ett säkert besked på om hon är dräktig.

ariel
0

Hon ser jättefin utKyss

Håller tummarna på bebbar nu dåGlad

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Turill
0

Tack, kul att du tycker att hon är finGlad

Ja det hade varit så roligt att få en kull efter Salvia, så vi får väl hålla tummarna för att de rosa tuttarna är äkta och att hon inte är skendräktig.

Sissi
0

Super fina bilder och hon ser jätte fin ut!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Turill
0

#5 Tack, jättekul att du gillar både bilderna och SalviaGlad

Kan även meddela att Salvia inte är dräktigGråter, har varit hos veterinären idag, och det fanns inga bäbisar i hennes mage, deras nya ultraljud hade fortfarande inte kommit, så det blev en röntgenbild istället. Nu är det bara till att invänta nästa löp + att damen får sättas på en liten bantningskur, hon hade nämligen ökat i vikt från 6,1kg till 6,6kgSkäms

/Therése

Labolina_73
0

Ja men det är verkligen supertrist för dej.. Gråter

kram Linda

marinis
0

Superfin hon har blivit Salvia!

Vet hur svårt det är att fota svarta katter…inte roligt alls =)

/Marina

Turill
0

Tack Marina, ja det är ett tag sedan du såg henne live nu.

Nä fota svarta katter är inte roligt alls, jag kan inte göra Salvia rättvisa, hon är finare i verkligheten.

/Therése