Kastrathanar i full kondition
I den här tråden vill jag att ni visar upp era kastrathanar när de är som allra vackrast, d v s i full kondition. Jag ser fram emot att få njuta av bilder på era vackra killar.

Ja här kommer en bild på min Smeagol som jag visat här förut men det är nog den bästa jag har på honom, tagen med en mobilkamera.

Vilka härliga kastrater
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Åååh vilken rolig tråd, särskild då mitt katteri för närvarande består av mest kastrathanar. 
Killen som har mest päls här hemma är ju vår underbart ljuvliga Dumle-Man.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#10 vilken häftig kille!

IC S*Magoria's Winger (alias Mums). Angelica T Clockwise har tagit bilden.
Det här den vackre killen GIP CH S*Tassajaras Koff, han är sååå vacker och sååå coool. Han bor hos Åsa Nirs i Bollnäs.
Lasse Cajander har tagit detta foto av Koff

Här är min sååå otroligt snälla kille. Han 7,5 år och väger över 8 kg.
IP S*Sannafjället's Eko ns 03

Min unga kastrathane S*Animaniac's Treat me Nice

Hihi… jag är inte läskunnig #24… det var kastrathanar som efterfrågades… Sorry 
Men en tjej balnd killarna gör väl inget
Nospussar i massor till alla snygga grabbar från Patina
#26 Vad snygg han är :)

#28 Tack, jag är så stolt över honom. Han är stoor, har en svans som fyller ett helt rum (typ) och är världens keligaste och gosigaste. Tur att det var en vän som köpte honom så jag får träffa honom när jag vill
Vad många stiliga kastratkillar (och tjejer
) det finns.
Roligt att ni gillar tråden #6 och #9. 

Måste bara få visa en bild på vår underbart ljuvliga kastrathane S*Bosquito's Trocadero, drygt 4 år, som poserade så fint för Linda (S*Chop Suey's) när hon var här i december och hälsade på. Trocadero är en helt underbart ljuvlig katt som älskar att kela, ligga på rygg och bli kliad på magen samt sitta i knä. Han är en riktig lekfarbror när vi har kattungar och har ett tålamod som inte går av för hackor… Helt enkelt underbar…
//Yvonne

Så många underbara kastrater det finns,
många många vackra hanar (och hona
)
Det är något speciellt med kastrater, oavsett kön…