Vilken färg
hejsan! Vilken färg o mönster tror ni John Sparrow har ?
jag är lite osäker på om han är röd eller creme ev silver ?
/ Eva

en bild till

Vågar inte mig på en gissning, men grabben är ju strålande vacker
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
inte lätt :) ja han är jätte fin o för 6 veckor sen hade ingen päls alls ju 

Tror dina små, kommer att växa upp till riktiga skönheter, vore ju helt underbart, och jag håller tummarna än
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Ja det kommer dom säkert att göra , Tyvär förlora jag Josh i dag 
men dom andra 4a mår bra !!

Rödsilverspotted( eller tigré) med vitt är mitt bud..
Lycka till med de fyra pigga.

Jag tror att han är cremsilver med vit vilket mönster han har är lite svårt att se har han bara några breda ringar på svansen är han tabby men har han många smala ringar är han tigre eller spottad. Han kan ju även vara solid röda och crem kan ha spökmarkeringar. Kul att dom fått päls har under mina 11 år som uppfödrae aldrig sett eller hört talas om att en hel kull föds utan päls lycka till med dom kommer att forsätta att följa dom.

Även jag skulle säga cremesilver med vitt. Eller ja cremesmoke =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Hej ! Jag har ifos skrivit es (24 ) på hemsidan men det var i början då han börja få sin päls ! mamma katt är ju gs 03 24 och pappa är d 03 22 , men sen är dom frostade , ja får avvakta ett tag till ang färg och mönster / Eva

Rödsilverspotted eller tigré med vitt är även mitt bud… Frostningen gör ju att ha han ser ljusare ut också, tror han mörknar betydligt bara frostningen försvinner.
#10 Alla fyra är ju väldigt ljusa just nu , så det är la bara att avvakta ett tag till / Eva

Rödsilver med vitt o mönster helt klart…

Rödsilver, vit o mönstrad - tigré el spotted, är mitt förslag ockå.
/Marie
Det verkar som ni är övrens om att han är rödsilver i alla fall / Eva