Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 09-kattungar-till-salu
Läst 304 ggr
Nenya
0

wiiee! kattungar igen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker inte jag gjort annat än att vänta och vänta och vänta hela sommaren på löp och allt sådant.. har dessutom haft en skendräktighet hemma så det var ju lite att bli snuvad på konfekten.. men nu till slut så har Luthien och Alfons kattungar kommit :D

5 hanar med.. klart varierande vitfläckighet. =)

Lite roligt är att de, trots att de inte är födda i den ordningen och helt klart inte kan se varandra än, sover tillsammans enligt vitfläckigheten.. De två svarta sover ihop och de tre fläckiga sover ihop…

& såklart vill jag inte göra annat än att sitta hemma vid lådan och titta på dem. Aldrig har det kännts så trist att gå till jobbet!

Seerath
0

Grattis till småttingarna, måste vara härligt. :)

AgnetaK
0

Åååh, så läckra färger! Skrattande

Runsviks
0

GRATTIS till pojkarnaGlad

UncutDiamond
0

SUPERLÄCKRAKyss Klart att man inte vill jobba . Man borde få en Mamma vecka eller två:)))))Flört Njut av helgen nuGlad

WesthKiowas
0

Åh, grattis Lena! Va, kul med bäbbar! Själv får jag vänta 2 veckor till. Hur gick det med ledigheten då? Är chefen arg?Skrattande

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

RolfH
0

Stort Grattis :)

//RolfH

Mindfields
0

Va roligt, Lena! Stort grattis till dig o nya familjen!
//Malin

Margareta
0

Grattis…. Blir så avis eftersom vi blev snuvade på vår bebislycka…

Numer pensionär i Nynäshamn

majema
0

Grattis till kattungarna! Ser verkligen ut att vara en fin blandning av färger.Skrattande

/Marie

EddaM
0

Grattis till de små pojkarna =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

SpinE
0

Många GRATTIS till 2 svarta och 3 vitfläckiga herrar! Ska bli kul att se dem när de öppnat ögonen Flört De blir nog svåra att motstå för många av ossFundersam

Zarkeshas
0

Gratulerar och lycka till med pojkbandet! :) Ser fram emot bilder varje vecka…

/Carolina och släktingen Tello

Nenya
0

=) tack för alla grattis..
det är så underbart med smått igen, att man aldrig tröttnar att titta på dem.. det är ju inte som att de gör speciellt mycket nu de första dagarna, ändå kan man sitta och bara titta huuur länge som helst!

& chefen behövde inte alls blir arg.. satt hemma en eftermiddag och skrev specar samtidigt som jag höll koll på henne, sen födde hon på kvällen och efter det kunde jag pussla med familjen så att de inte var ensamma speciellt mycket de första dagarna.. men uuuj vad trist det var att gå till jobbet!!

sen var det ju det där med att hitta på namn, hade två jättebra teman klara, men inget av dem funkar nu när det bara är killar, så nu måste jag hitta på ngt nytt…

Mulan
0

Grattis till bebbarna! Ska bli kul att följa dem! Önskar all lycka o välgång med de små sötnosarna!

Mvh Malin

Inlägget är låst för nya kommentarer