Väntan är dryg...
Idag har det gått 65 dagar på vår Tezz dräktighet och jag sitter här och bara väntar och väntar…. Man väntar redan ett par dagar innan för man kan ju inte vara helt säker på att de är så exakta på att föda. Idag tycker jag att hon har lite mer svårt för att komma till ro, går vaggandes mellan de olika sovplatserna och bäddar lite här och där. Men bädda har hon gjort till och från i flera veckor så det kan jag inte gå efter.
Men jag är så spänd och nyfiken på småttingarna, tror det blir en riktigt bra kombination detta! Mamma är S*Blecktrummans Wren och pappa är S*Rotebräckans Giorgio Armani.
Håll tummarna att det snart händer något här! //Kaisa
S*Blecktrummans Wren (Tezz)

håller tummarna för att hon behagar släppa ut bebbarna snart så man får se dom. jag e såå otroligt bebissjuk just nu.
! lycka till!!
S*Winsnes Wilda

Nejmen, vad spännande! Att du väntade småttingar missade jag när jag var runt på din hemsida
hmm, kanske för att jag fastnade på kattungesidan
.. Kan inte annat än att hålla med dig om att det är jobbigt att vänta. Blir intressant att se vad som tittar ut!! //Åsa

#2 Ja här hemma får man bebislängtan stillad då vi har en kull sen tidigare på 4 veckor!
#3 Jaså du missade vår väntade kull, hihi! Vi har planerat in två kullar här under våren och sen hade jag tänkt att vara kattungefri under min semester i juli/augusti (om nu vi har turen att få sålt alla så klart). Sen får det dröja tills i slutet av året innan någon ny kull ser dagens ljus här! //Kaisa

Nu är det nog snart på gång misstänker jag! Det trycker nog på rejält för hon springer på lådan hela tiden… //Kaisa

Nu kom äntligen den första bebisen! Vad jag kan se så är det en brunmönstrad med vitt (09)
Jag har fått ringa och avboka min läkartid som jag hade i eftermiddag, typiskt…men så kan det va, får försöka få en ny tid imorgon istället. //Kaisa

Åh, så spännande!

Nr 2 är även den en brunmönstrad med vitt (09)!
#8 Håller med! en av höjdpunkterna som uppfödare när man får vara med om en efterlängtad förlossning! Jag är alldeles ensam hemma och det är därför som jag terroriserar er här på forumet, känns mindre ensamt då! 

Nr 3 är kommen, även den en brunmönstrad med vitt (09)! Den 1:a och den 3:dje är honor medans den 2:a är en hane! Alla stora och fina med bra vikter på: 128g, 143g o 123g… //Kaisa

Stort grattis! Förstår att du sitter och myser nu. Är en sån go känsla när kattungarna nyss har kommit. Lycka till med dom, det kommer väl bilder hoppas jag

#11 Tack! ja det är verkligen jättemysigt och helst när allt flyter på som det ska utan komplikationer! Nu kom nr 4, även den en brunmönstrad med vitt, kön vet jag inte än. Nu hoppas jag att kan se skillnad på dom alla, hihi! Jag misstänker att detta kan vara den sista, precis lagom!
bilder kommer lite senare ikväll förhoppningsvis… //Kaisa
grattis! bra vikter väntar ivrigt på bilder
..
S*Winsnes Wilda
Stort grattis Kaisa, det blir spännande få se bilder.
Mvh,
Eva-Helen
Hej Kaisa!
Oj, vad spännande, ser fram emot bilder senare (men du vet ju vad jag tycker när de är alldeles så där "nya"). Det blir bättre när de är påpälsade små änglar som Zelda. 
Kram Eva

Tack ska ni ha allihopa!
#15 Du och Peter får komma hit sen när de blivit lite större och "sötare"! Men jag kommer att kolla Peters fickor noga innan ni åker härifrån, hihi!
Det visade sej att Tezz bara hade tagit sej en vilopaus för nu tittade kattunge nr 5 ut! Han är blåmönstrad med vitt, och en liten vit svanstipp. Två av tjejerna har oxå vita svanstippar! Nu ska jag äta lite, är vrålhungrig efter vakandet… //Kaisa
Hahahaha, jag kan sy igen Peters fickor på både jacka o byxor innan vi kommer.
Blåmönstrad med vitt och en liten vit svanstipp låter ju inte helt fel. 
/Eva

Stort grattis till dom fem =)

Oj Oj, här har det hänt grejer ska jag säga 
GRATTIS!!!!!!!! //Åsa

Grattis!

Stort grattis till femlingarna, Kaisa! Jag ser fram emot fler bilder. 

Stort Grattis!!
Det ser så mysigt ut där nere i korgen :)
Men Gratulerar!! =)

Stort Grattis till femlingarna! :)

Grattis till de fem småtrollen…!
/Marie

Tack för alla gratulationer! Nu är snart alla fotona klara och hemsidan uppdaterad. Tänkte lägga upp en egen tråd med kullen så fort alla bilder är färdiga, det blev en Blomster-kull! //Kaisa
Grattis Kaisa
//Monica

Grattis till bebisarna
Grattis till kattungarna

Oh sitter här och är så avis, vill osso ha bebbar, bebissjuk så det skriker om det
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
underbara!! inte alls avis
! pax för forget me not!!
S*Winsnes Wilda

Tack allihopa! Nu har de fått en egen tråd där alla 5 är presenterade med namn! //Kaisa