Dag 64 idag
och allt är lugnt än så länge. Fyller år i dag så nog skulle det vara trevligt om Scarlet kunde leverara några söta födelsedagspresenter. Få se om det slår in:-)
Ebba min andra hona, nedkom med en kull på min födelsedag 2003.Det var så mysigt och de finaste födelsedagspresenter man kunde ha fått.

Hoppas att du får din underbara presenter :) Grattis förresten!
Grattis, människa! Hoppas att Scarlet kör en önskerepris så att det blir finfina presenter idag! // Maja

Å..Lycka till// Kramizzar till mammakatt // Rita
Grattis på din stora dag, en bättre dag för en kattförlossning finns nog inte. En stor dag helt enkelt. Lycka till. /Sylvia

Grattis o hoppas att de kommer idag då=) Eller så blir det en försenad födelsedags present för tror du inte att din hona hade velat föda idag för din skull=))))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Grattis på födelsedagen. Hoppas du får små presenter av Scarlet
Tack för gratulationerna alla ni gulliga #1, 2, 3, 4 ,5 och 6.
Jag hoppas givetvis att de ska komma idag men när de än kommer så är de så välkomna så.
Det sparkar på i magen för fullt och damen i fråga ligger under överkastet i min säng och sussar gott.Den som väntar på något gott……….

Hej och Grattis!!!!
Hoppas du får en härlig och trevlig dag. Och att den kanske avslutas med smått så blir det en stor dag:)
Kram
/Veronica och Qumla med småttingar..

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du får en fin present.
Annars kanske Scarlet tänker att du får så många fina presenter idag så du måste ju få nå fint imorron också!
//Sanna
Grattis och lycka till!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Nu har det börjat. En kattunge är född än så länge. :-)
Jag får mina presenter på min födelsedag…..ler
Vad roligt att få kattungar på sin egen födelsedag. GRATTIS till båda :)
//RolfH

Å,,,,,,,,GRATTTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, vilken lycka, vilken present
/// Rita

Grattis Jeanette!!!
Vilka härliga födelsedagspresenter du får

Åhh vad roligt att de kommer idag=))) Ett extra grattis till er=))
S*Luddhuvet´z

Grattis! och vad spännande… vi väntar med spänning på mer info om Skalmans småsyskon! Blir de bara hälften så bra som han så blir de toppen! Kram

Ååå vad roligt!
Jättegrattis!
//Sanna

Stort grattis!
Oj vilken födelsedagspresent! Grattis!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
!!!!!!!!!!!
Tack så mycket för alla gratulationer från er alla.
Scarlet tar en paus nu med det har fötts en pigg liten blåsköldpadds tjej.

Grattis

Hjertelig tillykke med fødseldagen.
Og hjertelig tillykke med blå mis.
Bedre fødseldagsgave kan man ikke få, når ja, hvis der nu kommer flere.

STORT grattis!! // åsa

Grattis på födelsedagen och för bebisen. / sandra
Tack allihopa igen för gratulationerna.
Scarlet har tagit en lång paus. Första bebisen föddes 20.04 och nu 4 timmar senare ligger hon och lilla bebis och sover i bolådan. Emellanåt är hon orolig så det finns bibisar kvar i magen. Åtminstone en iaf till.Den första hade bråttom till världen tydligen.Hon har gått upp 1,1 kg så det finns chans att det är ett par st till därinne.
Det är lång väntan det här och vi är nu inne på det nya dygnet den 3 nov.Scarlet låter mig inte gå i från bolådan så jag har parkerat mig där med en stol så att jag ändå kan kika på tv:n. Mer rapport kommer framöver.
Hur går det för er…? Håller tummarna att det kommer en kompis till den lilla, förstfödda tjejen

Grattis jeanette!! vi också väntar med spänning
Och grattis på födelsedagen,lite sent
önskar alla släktingar och matte & husse
Aragorn hälsar sin ex-fru Ebba så mycket

Grattis, Grattis Jeanette!
Några timmar för sent men Du har ju fått åtminstone ett grattis per "T-line".
Det ska bli så roligt att få se kort på bebis och ev. övriga framgent.
Bebis kom ju på Din dag så nu har det väl blivit tradition med kattunge födslar på Din dag!
Trodde jag skulle orka vara uppe tills det var klart men går nu och "knyter" mig tillsammans med stolta pappakatten Ghibli. Hammy hälsar till blåbäret som hon kallar bebis.
och kram G & G
Tack alla ni för gratulationer. Scarlet födde som sagt en blåsköldpadd spotted tjej i går vid 20 tiden. Kul för nu vet jag att hon bär på dilution och detta är dessutom min första dilutionsfärgade i katteriet.Efter första kattungen så har jag vakat hela natten och hon har inte låtit mig få gå i från bolådan. Hon har betett sig oroligt precis som att det fanns flera kattungar i magen.Hon har sett stor ut hela graviditeten och gick upp 1,1 kg allt som allt.
När morgon kom(i dag) utan ett dugg sömn för varken mig eller Scarlet så bestämde jag mig för att ringa Bagarmossens djursjukhus.De rådde mig att åka in med henne och bebis.Jag gjorde det och de gjorde en röntgen som inte visade på några fler kattungar. Hon hade en förstorad livmoder som dock var att vänta efter en kattfödsel. kort sagt en normal förlossning. Slemproppen gick bara en halvtimme innan bibis var född så det gick fort. Det känns lite konstigt att det bara var en unge men jag är ändå jätteglad. Hon lever och mår prima. Det är en livlig liten krabat.

Grattis! Både till bebis och till födelsedag! Skönt att allt gått bra! :)
//Malin
Grattis igen. Skönt att allt gick väl.
//RolfH

Grattis i efterskott! Både till en jättesöt liten kattunge och på födelsedagen såklart! =)

Det kanske bara blev en men sikken liten söt blå det blev, grattis=)
S*Luddhuvet´z
Tack för gratulationerna # 32, 33, 34 och 35.
Jag är så glad över att lilla blå är pigg och mår bra och hon går upp i vikt.
Grattis till kattungen och Grattis i efterskott till dig.
Mvh Maja

Grattis vilken fin födelsepresent!
Grattis, vilken perfekt present! :)
ÅH GRATTIS till den söta tjejen!! Åh GRATTIS i efter skott till din födelse dagen!!
Massor med Grattis till din fina födelsedagspresent! 
Vår hona Daisy (som vi hade ute på foder) gick också upp 1,1 kg och fick "bara" en bebis. Satt och väntade lääänge på att det skulle komma fler. Åkte också och röntgade för att vara på den säkra sidan, men det fanns inga fler bebisar i hennes mage.
Lycka till med lilltjejen!
//Katarina