Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 1502 ggr
sandras-tiger
0

Bilder - Svarta NFO's

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla glada på denna trevliga söndagSkrattande.

Jag har ju en liten buse här hemma, närmare bestämt S*LadyGuinevere´s Napoleon eller Nappe som vi kallar honom (tillsammans med kattkompisen Tiger förstås=).

Det skulle vara roligt att se andras svarta NFO och gärna lite äldre så jag få ett hum om hur han kanske ser ut när han blir storGlad.

Här är en bild på mattes busfrö:

sandras-tiger
0

bjuder väl på en tillFlört

Ixatrixa
0

Här har du en lite halvtaskig bild på min "lilla" S*Ixa´s Elka NFO n

Sissi
0

Min lilla söta, Salt i Sol, 3 dagar gammal. Glad

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vettarna
0

Här kommer en bild på IC S*Sannafjället´s Knockout.

//Ann-Christine

Vettarna
0

Här kommer en bild på sonen S*Rotälven´s Asterix, som är 5 veckor

//Ann-Christine

Christina-S
0

Älskar svarta katter Flört

Här är mitt latkritstroll S*Kickapoos Ta-Tanka-Sapa (kallas Jack)

sandras-tiger
0

#2 & 4 Jättefina katter ni harSkrattande. Ser ut som ögonen är mer åt det gröna hållet? Superfina

#3 & 5 NEJ inte mer svarta bäbisar. Nu blev jag sugen igenFlört

#6 Gud vilken godbit. Jag måste säga att jag gillar hans ansikte mycket. En fin haneKyss

Förresten hur tunga blir på ett ungefär hankatterna?

Mylingens
0

Här är en bild på vår Ozzy som bor nere hos min särbo i Trelleborg. Han är ett drygt år och numera kastrat och heter egentligen IDP*Dizorinas Zorro. //Kaisa

Mylingens
0

Här är en bild på Ozzys dotter, S*Mylingens Physalis, 7 veckor på bilden. Mamma är CH S*Poimandres Lady Anne Finch Conway. //Kaisa

sandras-tiger
0

# 8 & 9 Underbara, underbara! Ozzy verkar vara en stooor kille. Mmm en liten kissunge till *gosa med bäbismagen*.

KyssKyss

Mylingens
0

#10 Tack! Ja Ozzy är en maffig kille med ett ljuvligt temperament! Men särbon var inte så förtjust i att få sin nya lägenhet nerstrilad så Ozzy fick bli kastrat…så han blir förmodligen en storlek större efter det misstänker jag! //Kaisa

Turill
0

Här kommer mitt svarta bidrag, det är CH S*Small Legend´s Salvia som fyllde 2 år nu den 22 feb

Turill
0

Ett till på min Salvia

Mvh Therese

sandras-tiger
0

#12- 13 Men gud vad fin Salvia ärKyss. Speciellt den första bilden på henne. Mkt bra bildTungan ute

Turill
0

#14 Tack så mycket, roligt att du gillar Salvia, din kille är oxå jättefinKyss

Christina-S
0

#7 Tack så mycket. Jag vill tillägga att han har ett härligt temperament också, supersnäll, gosig, busig, nyfiken … Man blir glad av att tillbringa tiden tillsammans med Jack Skrattande

LittleL
0

Fick en bild på en avkomma, S*Little L's Casanova. Han är en stor kille med ett ljuvligt temperament.

/Sylvia

[michaelalundgren]
0

Jag flyttade tråden till bilder, och döpte om den, så det är lättare att se vad den handlar om :)

Margareta
0

Då hittade jag den också!

Min IP/IC S*Skogskullens Bellis

Numer pensionär i Nynäshamn

grillkotte
0

Jag har försökt ladda upp en på min svarta men de går visst inte =)

grillkotte
0

Nu gick det. Ceasar fem månader och ca 3.5 kg.

skaujentas
0

ÅÅHHH jeg abre elsker kullsvarte skogkatter med knallgule ildpsrutende øyne!!!!Skrattande

Så mange vakre katter. Forstår ikke at de ikke er mer populære, men kanskje fordi at den minste feil på en svart katt syns så vanvittig godt…..Rynkar på näsan

Jeg drømmer også om en svart panter en dag….

grillkotte
0

Ja jag undrar också varför det inte är lika populärt med svarta skogkatter? Jag tycker de är  så stiliga och ser ganska farliga ut Flört

Camizen
0

Hm…..på min önskelista står en svart skogis med. Jag tycker att de är superläckra!

darkisen
0

Ååååh, att jag missat denna tråd?? Såå många fina svarta kissar, slurp!!KyssKyss

grillkotte
0

Hihi =)

Sissi
0

Salt i Sol, 3 ½ vecka gammal…och till salu! Glad

grillkotte
0

#27 Bra gjort, där fick du in den också! =) Gäller att marknadsföra sig ;) Är fortfarande tänd på Tutti Frutti, hehe.. Men är de inte fyra veckor? Föddes de inte på en torsdag? Eller du menar att bilden är tagen när han är 3½ vecka kanske? Skäms

Men det är fint med svart. Fler bilder, fler bilder hörni! Vi måste göra den svarta katten synlig och hörd nu tycker jag.

Sissi
0

#28 Jo de blev 4 veckor igår men bilden på Salt i Sol  är från förra veckan. Det kommer nya bilder på de små i morgon.

Tutti Frutti är sååå söt, ska försöka få några extra bra bilder på henne. Glad

Sissi

grillkotte
0

Ja vad roligt! Det ska bli bra väder hos oss i helgen så ska passa på att fota den svarta lite, han är så svår =)

Ska du börja skriva ner deras vikter och sådär på veckobilderna? De som gör det, har de egen liten matvåg då eller hur fungerar det?

Sissi
0

#30 Jag väger de varje dag men har inte lagt ut vilkterna på hemsidan bara.

ariel
0

Här är min svarta hona S*Syrenbacken's Janina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

ariel
0

Nu då;)Bilden skulle visas direkt i inlägget hade jag en ruta,men ingen bild kom ju allsFörvånad

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Vettarna
0

Jag har alltid varit förtjust i svarta katter. Här kommer en 7 veckors bild på S*Rotälven´s Asterix.

//Ann-Christine

www.rotalvens.se

sandras-tiger
0

Oj vad mycket fina svarta katter ni alla har där ute! Härliga katterKyss!

Dock tycker jag att de är lite svåra att ta kort på och speciellt Nappe som har en tendens att se galen ut på ALLA kortTungan ute