Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1523 ggr
AsKetts
0

Hjälp oss att hitta!!!!

Söker efter fertil hane, stor och med lååång svans SkrattandeGlad. Färg spelar ingen roll så länge han inte är silver. Rastypisk är väl nästa onödigt att skriva Flört. Vart i landet? avstånd inga problem.

HCM samt GSD IV ett måste.

Hoppas på många fina förslag.

/Jessica

Poimandres
0

Föutsätter att det är HCM och GSD IV FRI katt du letar efter Flört

Vi väntar kattungar v 13 det är en parning vi har gjort en gång tidigare och hanarna blev stora och med bra svansar.

Föräldrarna är HCM testade u.a och kommer att GSD IV testas under april. www.poimandres.se

Hälsningar

Monica

[michaelalundgren]
0

#1 Det tror jag Jessica menade ;) Och dessutom sökte dom inga kattungar, utan en fertil..

kerstin2181
0

Jessica, har pm digFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

MissMikkus
0

Glömstaskogens Iceman! Har du sett honom? KyssKyss n 01 21

EddaM
0

Har två killar jag med en n0922 o en n22. De är inte testade för GSD IV ännu men det skall göras nu i vår.

Hemsida

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[michaelalundgren]
0

#4 S*Glömstaskogens Iceman är tyvärr släkt med honan dom har i tanken :P

MissMikkus
0

#6 aj då. I alla fall en bamsesnygg kille. Mums Tungan ute

AsKetts
0

#7 Håller med dig fullständigt, och blev jättebesviken när det vissade sig hur närabesläktade dom var Rynkar på näsan

/Jessica

Frostvikarna
0

S* Frostvikens Cutty Sark d 09 23 uppfyller med råge dina krav på en lång och buskig svans och kanske kunde vara en lämplig kavaljer? hans mamma och pappa ska testas under våren för GSD IV och HCM test kommer oxå ske under våren.

Han bor i Bro , tre mil norr om Stockholm

Hälsningar Gisela

En riktig rävrumpa!

AsKetts
0

Det måste finnas en massa vackra killar där ute Skrattande

Behöver inte vara utställd en massa Glad bara för att vi är utställnings galnaSkrattande

/Jessica

Camizen
0

Min Brasse( little L´s Braveheart) finns……NFO w, men då hans pappa har silver,så kan han vara silverbärare. ( rätta mig gärna om jag har fel,jag  är inte så kunnig).

Annars är han nog "hemskans villig" så att säga….

Turill
0

Kanske CH S*Zimexis Deschanel Rio kan var intressant?

Har ju funderat på att låna ut honom lite, jag tycker att han har många bra egenskaper att tillföra vår ras, han är testad HCM-negativ, och han är även GSD IV fri (föräldrar testade)

Vi bor i Karlshamn (Blekinge)

Therése

AsKetts
0

Tack alla ska sätta oss och kolla igenom stamtavlor Skrattande På alla snyggingarna.

/Jessica

Labolina_73
0

#6 Finns inga bilder på Iceman på din sida ?

//linda

Sissi
0

#14 Här finns en färsk bild på honom. Glad

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

[michaelalundgren]
0

#14 Alldeles medveten om det.
Det är för att jag endast har bilder på honom fram till 12 veckor.

[michaelalundgren]
0

S*Vimmerskogens tog bilder på honom i Söndags, som jag hoppas att dom kommer på mailen inom kort :)

[Skogsjentans]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Våran IC S*Skogsjentans Atlas, bruntabby-vit, är fortfarande fertïl och har lång svans, dock ej särskillt buskig… han är  HCM och GSD IV testad normal och har blodgrupp A. Ett nytt HCM-test kommer att göras under våren. Vikt 6 kg.

På bilden är det Atlas i mitten, mellan syrran IC S*Skogsjemtans Amber och mor CH S*Sannafjället's Cirrus

Skrattande Marianne

Se Våra Katter www.skogsjentans.se

[michaelalundgren]
0

#14 Kolla in Icemans tråd nu ;)

Juliette-
0

Jag har en ung kille bara 10månader som är väldigt lovande.. har en fantastisk päls, tyngd, höjd på benen (fast har är i fullpäls nu och ser ut som har skunkt ner av all päls) fantastiska längder. Han blir bara bättre för var dag som går. Finns bara bebis bebis bilder ute på honom då jag har trasig dator men jag hoppas snart få visa upp honom mera. Jag tror väldigt mycket på denna kille en väldigt grym look och lovande kille. Lapommis Poppiga Plommon är namnet.. GSD IV testas väldigt snart och HCM vid 1års ålder.
Mycket snyggare än sin pappa och jag som tycker pappa är så fin Skrattande

Labolina_73
0

# TS.
Men när är tanken att det ska ske en parning?

//Linda

AsKetts
0

Parningen ska ske så fort hon är HCM-testad och börjar löpa. Håller på att gå igenom dom förslag på killar vi fått.

/Jessica