Hemsida
Jag sitter och försöker att göra en ny hemsida, det är verkligen inte något jag är vidare duktig på. Den är inte klar på långa vägar men jag vill veta vad andra tycker innan jag gör mera.
Snygg! Jag gillar upplägget med någon slags banner högst upp med rubriker under. Neutrala bakgrundsfärger med något som hottar till det (det röda). MVG!
Jag kan dock inte se bilden som ska finnas under Smeagol.
Bara att jobba på!
Lycka till!
//Malin
Vad duktig du är Margona!!!
Om du vill kan jag hjälpa dig att göra en fin logga/header som du kan ha på sidan.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#2 Ja det vill jag gärna eftersom prinsessan inte finns med på den jag redan har.
Jag håller på att försöka få in bilder men det fungerar inte riktigt, bara att fortsätta och hoppas man kommer på ur man gör.
Margona

#3 Som jag sa igår Margona,så tycker jag att Cybersite är bra.Jag testade ju där själv innan jag tog över hemsidan som jag har nu.Finns mycket mer möjligheter på cybersite än 123 som jag oxå testade.
Du är jätteduktig bara att jobba på!
Perfekt om du får hjälp av Sissi till en ny logga,hon är ju superduktig det jag sett;).
Kram/Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Vad duktig du är Margona, bra kämpat!
Kram
Den blir mycket finare än den du hade tidigare.
Måste helt klart säga att du är en mycket bättre webmaster själv.
Jag gillar inte bling,bling och annat trams.
Du är duktig!
kram Anna
som ingen hemsida har.

#6 " Anna" jo absolut….
Jag gör ALLTID sidorna som jag bler ombedd att göra dom. Så vad du gillar är ju för mej fullständigt ointressant.
//Linda

Nu har jag äntligen fått in några bilder på katterna men det kommer flera och vissa kommer att bytas ut. Ville mest testa och se hur det blir. Titta gärna och säg vad ni tycker.
Margona

#8 Blir kanonfint Margona!
Bara fortsätt,man lär sej sidan ganska snabbt.
Kunde jag så kan du
.
Lycka till!
Marina/ S*Karmskogen's

Snygg hemsida men texten till länkarna kunde få vara lite större jag har en 19 tum skärm och jag tycker att det var svårt att läsa dom har man en mindre skärm så blir det svårare

Jag kan hålla med om att texten till länkarna kunde vara lite större,annars superfint;)
Marina/ S*Karmskogen's
Jasså ,det var du som var webmaster?
hade ingen aning,men efter att ha kollat din sida så ser jag att du har din alldeles säregna stil
.
Tur är väl att alla har olika smak,så trist annars.
Eftersom det inte var menat som nån personlig kritik så log jag för mig själv då jag såg ditt snabba inlägg.
Livet består av ris och ros och man behöver inte visa taggarna utåt jämt.
kram på dig Linda
från Anna som inte menat att vara elak.

#10 0ch 11, då ska jag försöka fixa till det så det syns lite bättre, kan faktiskt hålla med er.