Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 06-mat-leksaker
Läst 7047 ggr
Merlyn
0

Klösställnings succé

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är den "lilla" klösställningen jag ropat in ifrån Ebay, Helt ny!!

Pris? 144 kr +frakt till Sverige 150 kr.

Katterna har skitkul med den, nu väntar vi hem 2 ställningar som går ända upp i taket Skrattande pris med frakt för bägge= 1400kr.

Jag har blivit en shopoholic Förvånad

Merlyn
0

ett kort till…Bea älskade denna, och mössen….

Merlyn
0

…..

Merlyn
0

Blåbär kollar stegen…

mozilla
0

Jaha du Merlyn.Du har lockat in mig på brottets bana Hemlis e-bay!

Idag kom min, eller rättare sagt katternas nya klösställning.pris ca 1090 med frakt.Katterna är helnöjda!! Spanar redan efter nästa köp.Shopoholic, jag?!!

Annika

Merlyn
0

#4 Åhhh, den har jag med kikat på Hemlis

Hej Mitt namn är Merlyn…jag är en shopoholic…..Oskyldig

Men visst blir man nöjd å katterna glada!!! Inga dåliga saker heller!

Zygots
0

Måste tyvärr erkänna att jag också slagit mig in på "shopoholic" banan……….=) e-bay, vilket klipp. Var ju tvungen att köpa en vit golv-till-tak klös till mina vita kattungar…….=)

Här är en del av den….

Merlyn
0

#6 katten är sååå vacker, och klösställningen matchar fantastiskt!!!

Merlyn
0

Hihihi…jag köpte just EN TILL "liten" för 140:-

Nu får jag ett matchande par…2 stora & två små Skrattande

plus de jag hade sedan innan.

Mindfields
0

Har ni helt förlorat förståndet!? *fniss* Jag vågar knappt gå in på eBay! ;)

Merlyn
0

Malin..det är skiiiiitkuuul!!!!!!!!!!!

å billigt!!!  Fast nu får jag nog hejda mig Generaddet skall ju få plats oxå Skrattande

Men katterna är Jätteglada och då är jag glad!!!

ChopSueys
0

Men vilka kan man lita på…kan ni som köpt tipsa om vilka säljare ni handlat av så man själv vågar handlar lite…vore snällt av er :) :)

mozilla
0

Hej Chop Suey´s!

Min "stolpe" köpte jag på Cats Palace.All i sin ordning.Tog ca 2 veckor innan den kom.Men så var det ju påsk också.

Nisse hälsar till er!!

Annika

Blankan
0

Jag tillhör också en av dem som budat in klösträd och är supernöjd. 848 kr med frakt och det skulle motsvara ett pris i Sverige på kanske 2500 kr för samma träd. Sjysst!!!

Schmusetiger Shop är en levernatör jag kan rekommendera….dem kan man lita på!

ChopSueys
0

#12 Hälsa Nisse gubben tillbaka. Ska kolla Cats Palace :) Tack för lite tips om vem man kan lita på :)

skogisen
0

Tack för tipsenPenga mun

Margareta
0

Vi har också fallit för en som står i köket…

Numer pensionär i Nynäshamn

vettan
0

Måste in och kika, Ceasar har just tagit i sönder vår gamla. Han var på lekhumör…

Mizzy
0

vad fina klösställningar ni har. Nu är jag ju bara tvungen att visa min hemmagjorda, som blev färdig i förrgår. Den är inte helt färdig, men nästan. Jag är faktiskt supernöjd! Och jag har en älskade pappa som har hjälpt mig mycket! och dessutom tycker kissaarna den e supergosig, och det är ju det som är meningen…hihi…

Pulcherimas
0

#18 Superfin!!

Men jag måste få fråga….behöver man ha VISA eller Mastercard för att kunna handla på eBay??Fot i munnnen

Zygots
0

Jag har handlat och betalat med banköverföring, funkat kanon, haft mina saker inom 10 dagar.

Pulcherimas
0

#20 Tack, då ramlar jag nog in där också!!Hemlis

Merlyn
0

Jag betalar också med banköverföring! När betalningen är gjord kommer grejjerna snabbt!!

Ixatrixa
0

Vill ha en petstroller…undrar om jag kan hitta någon sådan.

Anneli_G
0

#23 Vad är en petstroller för något?? Har aldrig hört det förut =)

Anneli_G
0

Är det tyska e-bay ni är ute på?? kanske kan ni lägga en länk??

Ixatrixa
0

Det är en transportbur som ser ut som en barnvagn…himla praktiskt om man har svårt o bära.

Anneli_G
0

#27… vilken söt…. ser ju ut som en riktig barnvagn… =)

bibbi50
0

jag försöker söka på ebay men vet inte vad jag ska välja för categori.När jag köpte en möbel därifrån sist så sökte jag på kratzbaum????eller vad det nu var men nu sitter jag här o dj……as o kommer ingen vrt

Nån som har en direktlänk!!!!!!!!

snälla

//Inger

Merlyn
0
bibbi50
0

tack Merlyn!!

Är inget snille men när man kommer in på ebay.com så verkar det vara mest amerikanska företag eller ska man välja nån annan adress vid start??

Det står bara att man ska välja kategori o när det inte finns nåt som verkar stämma typ cats ….så är det stopp.

//Inger

Merlyn
0

www.ebay.de

Tyska Ebay skall det vara

bibbi50
0

Ha,ha

inte undra på att jag inte fick nappGlad

undrar om alla andra handlat sina klösträd därifrån oxå.

Blankan
0

#33 Därifrån kommer mitt träd Skrattande

Sissi
0

Åååh vad roligt att shopa…särskilt när det är så billigt, jag ska nog också prova…när pengarna kommer *ler*.

#6 Mycket vacker kisse!
Såg på din sida att endast en vit kattunge finns kvar nu…roligt!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Anneli_G
0

Jag förstår inte tyska… vågar man handla då…

Merlyn
0

# 36 Här har du ett bra översättningsprogram Skrattande

Jag kan inte heller Tyska, men man förstår ända ganska lätt vad som menas.

http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr

Anneli_G
0

Ok, Tack så mycket… får se om jag ger mig på detta någon gång… =)

Kronängens
0

Har kikat lite. Vet inte om jag har fattat hur det fungerar. Det verkar vara många klösställningar som inte kan skickas till Sverige, eller tar jag fel?

Merlyn
0

#39 ja vissa skickas inte, men i vissa fall får man kontakta säljaren för att fråga vart de fraktas och vad det kostar.

EddaM
0

Jag är dålig på tyska, men nu har jag ialf lyckats att bli medlem.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

eivorunosson
0

En sådan skulle nog min Wilma behöva tacksam för bild på den som gock till taket och även adress dit man kan köpa den mvh.Eivor.

Emelie123
0

Här kommer mina kissors klösställningSkrattande.

jaanuska
0

Tack för länkenGlad Vi har nu också köpt från tyska ebay en jättebamse klösställningSkrattande Våran gamla är helt slutSkrikandes  Nu väntar vi med spänningCool // Jaana

Merlyn
0

Vad kul att det blev en sådan uppslutning med Ebay shoppare här :-))

Våran älskade Emerson kräver definitivt en större ställning…kolla bilden.

Rapooms
0

skulle behöva inhandla en ny klätterställning! . man får nog gå ut ock kika på ebay igen efter nå nytt kul till katterna=)

Mulan
0

Hej!

Det finns även klösmöbler att buda på på www.macca.dk. Kostar 125kr i frakt. Gjorde själv fynd där, köpte en hörnklösmöbel från golv till tak för drygt 500kr inkl. frakt..

mvh Malin

Silverfarans
0

Åh hur vet man vilka som inte kan skickas till Sverige??? Jag är urdålig på både engelska o tyska hihihihi.

erspers
0

är också en shopaholic till fruns förtretOskyldig …för att vara säker på att få EN klösmöbel som går från golv till tak så lade jag in bud på 4 stycken..o tydligen så lade jag in för höga bud på allihopa för nu har jag helt plötsligt blivit ägare till FYRA stycken..4 olika modeller.. en hörnmodell o tre vanliga..så är det nån som behöver en klösmöbel eller flera så kan ni ju höra av er..Skrattande

//Stefan

mozilla
0

#49  OOOps!! 4 stycken Hemlis Då blir väl katterna nöjda Glad

Har köpt en till "stolpe". Får nog sluta nu innan hela huset består av kattstolpar.Men dom är ju sååå billiga!

/Annika

Rhapsody
0

# 49 Ha ha,  jag har också hittat till macca och såg att du lagt högsta bud på en klösmöbel. Jag tänkte vara snäll och inte bjuda på den utan valde en annan….. det kanske jag inte skulle gjort, då hade du ju bara haft tre…. /Lena

Silverfarans
0

#49 Har du någon kvar??? Kan du inte lägga ut bilder på dem o pris va du vill ha för dem??? För jag är intresserad av ev. 1st.

Anneli_G
0

#49 jag är oxå eventuellt intresserad!!

Labolina_73
0

Men vad kostar frakten från tyska ebay? jag fattar ingenting?

och förövrigt så fattar jag inte ens var man budar,.,, det händer ju ingetning oavsett vad jag gör… Fot i munnnen

Labolina_73
0

Asså sånt  här gör mej galen,,, när man klickar på knappen bieten tycker man ju att man borde kunna buda.. men jag kommer bara till att jag ska logga in,, jag gör det ju hela tiden men kan iaf inte buda.. nu går auktionen ut strax och jag har inte haft en möjlighet--

skittrist tycker jag.

Viktoria
0

Åhh.. vilka braiga tips! Vi ska snart flytta till en större lgh och då tänkte jag införskaffa en golv-till-tak-möbel. Vore ju perfekt om man kan komma över en till ett bra pris.. Skrattande

Rhapsody
0

Kika in på macca.dk Jag har fyndat klösträd för ca 300 danska kronor.Frakten till Sverige är 125 svenska kronor. /Lena

Mylingens
0

#57 Det är samma företag som ibland lägger ut på svenska tradera. Jag har köpt av dom jättebilligt, precis som skriver. Jag fick det levererat till dörren, kanon! //Kaisa

Mylingens
0

#57 Det är samma företag som ibland lägger ut på svenska tradera. Jag har köpt av dom jättebilligt, precis som skriver. Jag fick det levererat till dörren, kanon! //Kaisa

Merlyn
0

Ännu en klösmöbel levererades nyss till mitt jobb Skrattande så i eftermiddag blir det till att bygga.

Jag har en stor och en liten till på ingång så tillsammans har jag med köpt 4 ställningar, en kattungeutebur & en XXL hundbur som jag skall använda så katterna kan få traska ut i den via ett fönster.

eccentrics
0

skönt att se att man inte är ensam shoppoholic…

här är den jag köpte till mina katter

Merlyn
0

#61 får man fråga priset? Den var väldigt fin!!

Blankan
0

Tog du hem den från ebay eller macca?

eccentrics
0

faktisk tagit den via mitt jobb nu jag fick betala 2500 lite dyr men det var dom värda

alexia_j
0

Jätte snygga klösmöbler. Jag får nog skaffa någon till snart men dock kan jag inte tyska (antar attt det är ifrån tyska ebay ni handlar på) Man kanske får flörta och fjäska för killen om en tysklandsresa så man kan gå köpa lite kattsaker och annat roligt med sig därifrån

Saeterjentans
0

Klösställning och sovplats. mycket populär bland våra kissar

Merlyn
0

#66 WOW vilken ställning!

Ninnis
0

66 jag kan bara hålla med föregående wow!!! Super häftig!!!

[Karro]
0

#66 Håller bara med föregående WOW vilken klätterställning… Ni måste ju ha fler en katt hehe.

Blir jättesugen på att köpa en nu ju… Fast det var någon mindre får inte plats med mer i lilla lägenheten :)

jaanuska
0

Då har vårt exemplar kommitSkrattande.

Det var jätteenkelt att beställa från tyska Ebay, trots att ingen av oss talar tyska. Bara man håller reda på vad frakten kostar INNAN man bjuderFlört. Det ser ut som om det blir en succé. Allt som allt tog det 2 veckor med frakt och allt.

Det slutade på ca 1.100:- inkl moms & frakt. Ganska överkomligtPenga mun.

Hälsningar från Storvik.

PS! Tack Merlyn, för att du startade tråden och tipsade om tyska Ebay. Utan dig hade vi inte vågatOskyldig

Margona
0

#70 Vilken stor klätterställning och vad billig den var. Jag ska nog också kolla på tyska Ebay och se om det finns något intressant. Glad

kerstin2181
0

Vilken klanongrej, som hittat! vill osso ha=)

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Merlyn
0

#70 Generad Tack Skrattande

Wow, den har jag kikat på men var orolig att den var för stor, men den såg ju kanon ut "live".

Mylingens
0

#70 Woow! vilken jätteställning! Sån vill jag oxå ha med tror inte vi har någon plats för en sådan stor sak, men den är ju helläcker! //Kaisa

Labolina_73
0

Själs så fattade jag inte ett jota på tyska ebay,,, det gick inte att buda alls… vet inte vad jag gjorde för fel..

Jag har budat på macca istället.. det har funkat super… nu väntar jag hem mina saker… borde komma snart.. :-D

kram

ciss
0

Shit, vilka ställningar ni har!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Rhapsody
0

# 75 Jag håller med! Min skoltyska från 1800-frost räckte verkligen inte till. Jag kör också på Macca. Nu har jag precis "ropat in" mitt tredje klösträd därifrån. Inte så stora och fina som de som visats här, men 300:- för en golv till tak med 7 hyllor, låda och hängmatta är heller inte fy skam. Har man fler små kan man ju möblera hela huset med dem! Jag är supernöjd med macca.dk /Lena

Labolina_73
0

men du fick hem dom som du skulle?? Jag väntar fortfarande på mina som är betalda för någon vecka sedan.. :-S

hur lång tid tog det innan det kom?

//Linda

SKOGSGLIMTAN
0

Jag må också köpa en kattställning, nu när jag ska få en till liten kattunge ( Tutankhamun), så ska gå in kolla på de tips ni givit här i forumet. Super fina ställningar.

Trevlig helg/ Eva-Helen

Ramona
0

Tyska e-bay fanns tidigare på Svenska med, finns det någon som har den länken?!?! Skulle vara till hjälp när man inte kan tyska Generad

Labolina_73
0

En har kommit.. :-) v'ntar in resten nu… Budade ju på flera st då jag inte trodde jag skulle vinna alla… Fot i munnnen

erspers
0

#81  så du gjorde som jag då ? : )..fast du har ju fått dina grejer..en iaf..jag har inte sett röken av nånting alls..o jag vann ju mina auktioner före dig..har skrivit o klagat en gång för en vecka sen men det har fortfarande inte hänt nåt så skrev nyss ett lite surare mail..vi får se om det händer nåt nu..

Stefan

Labolina_73
0

Ja jo jag gjorde nog det,,, vissa budar ju så mycket och jag skulle inte ha tid att gå in och kika hela tiden hur det ligger till så jag budade på flera stycken för att förhoppningsvis iaf vinna en.

Men hm njäää.. jag vann 3 stora och en liten. :-S jhahahhaha men men,,

Ja en har jag fått.. hoppas att jag får resten oxå annars j-ar….

Hoppas att du får dina saker.

mvh Linda

erspers
0

#83 ..loggade in på mitt konto idag o nu står det att : Du har ingen åbne ordrer på Macca.dk  ..så det hjälpte nog att man skrev ett lite surare mail trots allt..nu är nog mina grejer på G..det visar sig Glad

Stefan

Rhapsody
0

#82 och #83

Nu har min andra leverans, eller halva, kommit. Ett paket med ett stort träd,men sen saknas det lilla.Jag kollade med DHL och det är tydligen skickat från Danmark i går. Jag har också fått trycka på ett par gånger och fråga var grejerna är, men det har funkat i alla fall.  Har precis varit inne och sett en ny variant som jag givetvis inte kunde låta bli att bjuda på…..fick den…. Min man kommer att strypa mig……….Generad/Lena

Pyret67
0

Så här ser Simbas ut som står på övervåningen, den gamla står nere i hallen.

erspers
0

#85..verkar inte vara nån större ordning på vem som betalat o inte..fick ett mail IGEN igår o dom undrade när jag betalat in slantarna o vad jag skrivit till betalningsmottagaren o hur mycket jag betalat in osv..verkar inte som om jag får några grejer..Ledsen så köper jag nåt på auktion framöver så blir det iaf inget från Macca..

Labolina_73
0

Njäea assåå.. jag vill nog inte uttala mej ännu om jag tänker eler inte tänker,, men hm en sak är ju klar iaf att jag hoppas att jag får det denna vecka då jag fick mail från dom den 9/5 där det står att betalningen är noterad och att det är sänt därifrån, och att det tar 1-3 leveransdagar,

Gången innan fick jag mail den 8/5 det fick jag den 11/5,, så hoppas att det kommer på fredag iaf för idag kom det ju inte.

/Linda

erspers
0

jaha..jag gjorde min slutbetalning den 30/4 o har skrivit o klagat 2-3 gånger nu o varje gång vill dom veta hur o när o vad  osv. o än har inte ett dugg hänt så kan nog känna mig blåst på mina slantar..Ledsen

S

Labolina_73
0

nääää men du har väl kvitto på att du betalat?

erspers
0

jo det är klart jag har kvitton..men dom har inte hittat mina betalningar nu på 3 försök så mina slantar har dom nog försnillat..

S

Labolina_73
0

Jo men det e ju skit samma om dom slarvat bort,, har du bara kvitton så kan du ju bevisa att du betalt,, då är det ju bara för dom att antingen skicka dina saker,, eller betala tillbaks det du betalat ju,,

Har du irngt till dhl och kollat om grejjerna kommit?

/Linda

erspers
0

# 92..precis..har mailat över mina scannade kvitton nu o vill ha pengarna tillbaka..köper mina grejer from nu på Ebay..Macca vill jag iaf inte ha med att göra mer..det ska väl gå att vinna nån auktion på Ebay också kanske..läste tyska i tre år på högstadiet + att frun läst tyska i minst 5 år så nog ska vi väl försöka begripa oss på tyskan..Glad

Stefan

Labolina_73
0

hoppas att det löser sej för dej. :-) Jag mailade nu till dom på macca och bad om fraktnummrena och dom skickades till mej,, så nu kanjag ju iaf hänvisa till det och masa mera om det skulle gå fel.. trist att det blir så här ibland,,

Men jag hoppas som sagt att du får tillbaks dina pengar snabbt. Lycka till med Ebay,, där fattade jag inte ett jota.. :-S

men som sagt lycka till…

/Linda

erspers
0

#94..tusen tack..vi får se hur det går..hoppas kan man ju alltid..

S

Labolina_73
0

Jag fick 3 av 4 saker idag,, mailade ang den sista lilla saken jag vunnit, får välan se vad dom svarar på det.. allt är ju betalt.

/L

Anneli_G
0

Ixa köpte du någon "stroller" ?? Tänkte bara höra om den var bra i så fall… verkar ju ganska smidigt att ha till utställningar och sådär!!

//Anneli

Anneli_G
0

Har hittat en jätte fin vit ställning, vet att det är grymt opraktiskt, som jag så gärna vill ha från tyska ebay… men jag förstår inte hur man gör… vågar inte riktigt beställa när jag inte förstår hur det fungerar… *suck*

virre1
0

Hur blir man medlem på tyska ebay. Jag bara undrar.

finamini
0

Du kan regga dig på ebay.se om du inte redan är kund på tradera.

det är ju i stort sett samma site.

Gå in på www.ebay.de och kolla under tierwelt,finns hur mycket smaskigt som helst att köpa för den med tjock plånbok.

favoritkatten2
0

Hej

#100 menar du att man kan använda sig av sitt tradera nick på ebay också??

virre1
0

Det kanske inte hör till saken men har jag vunnit auktionen?

Ihr Vor- und Nachname in dieser Mitteilung sind ein Hinweis darauf, dass die Nachricht tatsächlich von eBay stammt. Mehr zum Thema.

Sie wurden überboten und waren dieses Mal leider nicht der Höchstbietende.

Dieses Mal waren Sie leider nicht der Höchstbietende. Diese Chance ist vertan, aber es gibt noch so viel mehr zu entdecken! Geben Sie nicht auf.

CAT005 großer Kratzbaum Katzenbaum Katzenkratzbaum NEU

CAT005 großer Kratzbaum Katzenbaum Katzenkratzbaum NEU

Preis:

EUR 35,50

Ihr Maximalgebot:

EUR 5,00

Nach ähnlichen Artikeln suchen

Nach ähnlichen Artikeln suchen

Sicherheitstipps

Sicherheitstipps

Mehr zum Thema Schutz vor betrügerischen E-Mails.

eBay hat Ihnen diese E-Mail an jm_proffs@hotmail.com zu dem von Ihnen bei www.ebay.at angemeldeten Mitgliedskonto gesendet.

eBay sendet Ihnen diese E-Mails aufgrund der von Ihnen gewählten Einstellungen in Ihrem Mitgliedskonto. Wenn Sie diese E-Mails nicht weiter erhalten möchten, ändern Sie bitte Ihre Benachrichtigungseinstellungen. Wir möchten darauf hinweisen, dass die Bearbeitung Ihrer Anfrage bis zu 14 Tage dauern kann. Lesen Sie bitte unsere Datenschutzerklärung und die Allgemeinen Geschäftsbedingungen.

Diese E-Mail wurde Ihnen von der eBay Europe S.à r.l. gesendet, die durch Ihre Tochtergesellschaften den eBay-Service bereit stellt. Wenn sich Ihr Wohnsitz nicht innerhalb der Europäischen Union befindet, lesen Sie bitte die Information zu Ihrem Vertragspartner in den Allgemeinen Geschäftsbedingungen (AGB).

Copyright © 2008 eBay Inc. Alle Rechte vorbehalten. Warenzeichen und Marken sind Eigentum der jeweiligen Inhaber. Der Name eBay und das eBay-Logo sind Eigentum von eBay Inc. Die Adresse der eBay International AG lautet: Helvetiastrasse 15/17 - Postfach 133, CH-3000 Bern 6. eBay-Impressum

WesthKiowas
0

Nej du vann inte. Men sitter du och bjuder, trots att du inte kan tyska så kan jag tipsa om google översätt. Ett Bra program som översätter hyfsat bra, man förstår i alla fall innebörden.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

blondifire
0

eller så kan man handla via tradera,dom tillhör e-bay.köpte vår stora där billigt + en massa annat..brukar kolla säljarnas omdömen andra lämnat.

S*Winsnes Wilda

WesthKiowas
0

Svenska tradera är mycket dyrare än tyska ebay tyvärr.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.